بازگشایی نمایشگاههای تخصصی راهکاری برای رونق اقتصادی سمنان
اخبار رویدادهای استان ها
بزرگنمایی:
ایران مراسم نیوز: مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بینالمللی استان سمنان گفت: یکی از آسیبهای شیوع کرونا محرومیت مردم از برپایی نمایشگاههای تخصصی در حوزههای مختلف است که باید با برنامهریزی این رونق اقتصادی دوباره بازگردد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، عبدالحمید دربانیان افزود: استقبال مردم استان سمنان از نمایشگاه های تخصصی در دورههای گذشته نشان از توجه ویژه آنان و نقش این نمایشگاهها در تامین و رفع نیازهای مردم این استان بود.
وی با اشاره به اینکه چهار ماه است به دلیل شیوع کرونا نمایشگاه تخصصی در سمنان برپا نشده است، ادامه داد: دولت اجازه بازگشایی بازارها و پاساژها را در شرایط کنونی داده است، ولی از برپایی نمایشگاه تخصصی کالا که دارای فضای به نسبت مناسبتری است همچنان خبری نیست.
مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بینالمللی استان سمنان تاکید کرد: برپایی نمایشگاه تخصصی که در واقع باید آن را صنعت نمایشگاهی نامید، بردی دوسویه هم برای تولیدکننده و هم برای مصرفکننده است، ولی در شرایط کنونی هر دو سو از این نمایشگاه ها محروم مانده اند.
وی با اشاره به اینکه صحبت هایی برای آغاز فعالیت نمایشگاههای تخصصی در کشور از نیمه مرداد به گوش می رسد، گفت: نمایشگاه تخصصی در حوزه های مختلف فرصتی برای رونق و توسعه محسوب می شود و با این نگاه باید برای رونق دوباره این نمایشگاه ها چارهاندیشی شود.
دربانیان بیان کرد: بر اساس آمار و بررسیها از خریدهای مردم سمنان، بخش قابل توجهی از خریدها از نمایشگاه های مختلف تخصصی مربوط به خریدهایی بوده که از سوی اقشار متوسط و پایینتر انجام شده است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بینالمللی استان سمنان اضافه کرد: این مساله باید اهمیت و جایگاه نمایشگاه های تخصصی در سمنان را برای مسوولان دوچندان کند و به بازگشت رونق صنعت نمایشگاهی در این شهر کمک شود.
- نمایشگاه , همایش و سمینار , کنفرانس و کنگره و سمپوزیوم , وبینار و رویدادهای آنلاین , رویدادهای استارتاپی و تجاری , جشنواره و مسابقات , کارگاه آموزشی , مجامع , گردهمایی و بزرگداشت , رویدادهای جهان , رویدادهای استان ها , سازمان توسعه تجارت ایران , شرکت نمایشگاههای بین المللی , ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی , یسنا همایش؛ طراح و برگزارکننده همایش و نمایشگاه , کلینیک کاربرند؛کارآفرینی , خلاقیت , آموزش و برندینگ