بازدید مجازی از نمایشگاه عفاف و حجاب
اخبار نمایشگاه
بزرگنمایی:
ایران مراسم نیوز: نخستین نمایشگاه مجازی عفاف و حجاب رمضان در روزهای پایانی خود رکورد بازدید مخاطبان را شکست و یک میلیون بازدیدکننده از محصولات حوزه عفاف و حجاب بازدید کردند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، نمایشگاه عفاف و حجاب که همهساله ماه مبارک رمضان به عنوان بخشی از نمایشگاه قرآن کریم برگزار میشد، امسال با توجه به عدم برگزاری نمایشگاه قرآن و تعطیلی بردار نبودن کار فرهنگی با مشارکت 94 شرکت داخلی و به صورت مجازی برگزار شد.
انجمن فعالان حوزه حجاب و عفاف کشور از سال 95 با دغدغه فرهنگی وارد عرصه حمایت از تولید کنندگان فعال حوزه حجاب و عفاف شد و برگزاری نمایشگاه مجازی یکی از راهکارهای انجمن برای جبران خسارت تولیدکنندگان این حوزه است. 94 شرکت تولید ملزومات عفاف و حجاب در این نمایشگاه ثبت نام کردند که 80 شرکت از آنها با ارائه محصول به معرفی محصولات و فروش آنها پرداختهاند.
این نمایشگاه برای تحقق شعار "مسئله عفاف و حجاب در هیچ شرایطی تعطیلیبردار نیست" و حمایت از تولیدکنندههای حوزه عفاف و حجاب که در شرایط شیوع ویروس کرونا، تعطیلی نمایشگاه بهاره، نمایشگاه قرآن و طرح فاصله گذاری اجتماعی با ضررهای زیادی مواجه شده بودند تا 10 خرداد ماه برگزار می شود.
با توجه به شرایط کنونی کشور فنآوریهای نوین به کمک تولیدکنندگان محصولات عفاف و حجاب آمدند تا چرخهای متوقف صنعت پوشاک را به چرخش درآورد و بالغ بر 700 محصول حوزه عفاف و حجاب را بهصورت مجازی به دست مصرفکنندهها برساند.
این رویداد در حوزه مد و پوشاک فعالیتی نوآورانه است و توانسته با همافزایی مجموعههای فعال در این حوزه اقدام به ایجاد بازاریابی اینترنتی محصولات حوزه عفاف و حجاب کند؛ تولیدکنندههایی که در این نمایشگاه حضور پیدا میکنند؛ میتوانند بهعنوان شرکت خلاق محسوب شوند و از تسهیلاتی از جمله وام 400 میلیون تومانی معاونت برنامه توسعه زیست بوم شرکتهای خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بهره مند شوند.
نمایشگاه مجازی عفاف و حجاب ماه مبارک رمضان در پنج بخش چادرهای مهمانی و اجتماع، مانتو و عبایای اسلامی، شال و روسری، لباسهای کودک و نوجوانان و ملزومات حجاب است. بر اساس سند راهبردی انجمن در این نمایشگاه هر آنچه یک بانوی مسلمان بتواند در اجتماع از آن استفاده کند، موجود است.
نمایشگاه بهصورت مجازی تولیدکنندگان و مصرفکنندگان را در شرایط سخت اقتصادی در کنار هم قرار میدهد تا اندکی از آسیبهایی که شرایط کنونی به آنها تحمیل کرده است را جبران کند. از طرفی مصرفکنندگان نیز میتوانند با قیمت مناسب محصولات را بدون حضور واسطه دریافت کنند.
نمایشگاه سعی میکند همراه با نظارت و حمایت از تولیدکنندگان حجاب را بهعنوان کالای فرهنگی با دسترسی بیشتر و قیمت ارزانتر به عموم مردم عرضه کند.
در این رویداد شرکتهایی که با تأیید انجمن فعالان محصولات عفاف و حجاب و مرکز فناوری رایمون در نمایشگاه عفاف و حجاب رمضان ثبت نام کردهاند با موافقت ستاد فناوریهای نرم و هویتساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بهعنوان شرکت خلاق معرفی خواهند شد و از تسهیلات این شرکتها بهرهمند میشوند.
علاقهمندان میتوانند تا 10 خرداد به پایگاه اینترنتی اولین نمایشگاه مجازی عفاف و حجاب ماه مبارک رمضان www.hijab99.ir مراجعه کنند.
- نمایشگاه , همایش و سمینار , کنفرانس و کنگره و سمپوزیوم , وبینار و رویدادهای آنلاین , رویدادهای استارتاپی و تجاری , جشنواره و مسابقات , کارگاه آموزشی , مجامع , گردهمایی و بزرگداشت , رویدادهای جهان , رویدادهای استان ها , سازمان توسعه تجارت ایران , شرکت نمایشگاههای بین المللی , ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی , یسنا همایش؛ طراح و برگزارکننده همایش و نمایشگاه , کلینیک کاربرند؛کارآفرینی , خلاقیت , آموزش و برندینگ