بیانیه شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ایران:
بزرگنمایی:
ایران مراسم نیوز: شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران تصمیم گیری در حوزه برگزاری نمایشگاه ها را صرفا در حوزه اختیارات وزارت صنعت، معدن و تجارت دانست و گفت: تمامی رویدادهای تقویم نمایشگاهی 99 برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، به نقل از روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران، این شرکت با صدور بیانیه ای ادعای شرکت راه آهن مبنی بر عدم برگزاری نمایشگاه حمل و نقل ریلی را رد و اعلام کرد: تنها مرجع قانونی تصمیم گیر در حوزه برگزاری نمایشگاه های کشور وزارت صنعت، معدن و تجارت است.
در این بیانیه آمده است:
شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران ضمن رد ادعای شرکت راه آهن مبنی بر عدم برپایی نمایشگاه حمل و نقل ریلی 99 اعلام می دارد که تصمیم گیری در خصوص برگزاری این رویداد از حوزه اختیارات راه آهن خارج است و اظهار نظر این شرکت در این باره وجاهت قانونی ندارد.
صلاحیت تصمیم گیری در خصوص برگزاری نمایشگاه های کشور بر عهده وزارت صنعت، معدن و تجارت است و صدور مجوز در این باره صرفا از سوی سازمان توسعه تجارت صورت می گیرد. همچنین شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران نیز وظیفه ایجاد زمینه برای برگزار کنندگان را بر عهده دارد.
سیاست اصلی وزارت صنعت، معدن و تجارت بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری و دستور رئیس جمهوری رفع موانع بر سر راه تولید است تا جهش تولید در سال جاری علیرغم وجود بحران کرونا امکان پذیر باشد. در همین راستا نیز برگزاری نمایشگاه ها می تواند فرصت مناسبی برای افزایش رونق در بازار تولیدکنندگان فراهم کند.
در پایان یادآور می شود؛ براساس موارد یاد شده این شرکت بنا دارد تمامی رویدادهای تعیین شده در تقویم نمایشگاهی 99 را با رعایت پروتکل بهداشتی مورد تائید ستاد ملی کرونا برگزار کند و نمایشگاه حمل و نقل ریلی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
- نمایشگاه , همایش و سمینار , کنفرانس و کنگره و سمپوزیوم , وبینار و رویدادهای آنلاین , رویدادهای استارتاپی و تجاری , جشنواره و مسابقات , کارگاه آموزشی , مجامع , گردهمایی و بزرگداشت , رویدادهای جهان , رویدادهای استان ها , سازمان توسعه تجارت ایران , شرکت نمایشگاههای بین المللی , ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی , یسنا همایش؛ طراح و برگزارکننده همایش و نمایشگاه , کلینیک کاربرند؛کارآفرینی , خلاقیت , آموزش و برندینگ