بزرگنمایی:
ایران مراسم نیوز: میزبانی رویدادها از جهات مختلف واقعاً می تواند به نفع سازمان شما باشد. به علاوه، زمانیکه یک تقویم بازاریابی رویداد دارید تا روند کار را ساده کرده و در وقت خود صرفه جویی کنید، برنامه ریزی در مورد رویدادهای بزرگ برای آینده شما بسیار ساده تر است. در این مطلب قصد داریم 9 راهکاری که موجب میشود از برگزاری و میزبانی یک رویداد منفعت کسب کنید را تشریح کنیم.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، این 9 راهکار عبارتند از:
1. ساخت نام تجاری
میزبانی رویدادها نام شما را ارتقا می بخشد و به افراد کمک می کند تا با برند شما ارتباط برقرار کنند. بعلاوه، مردم به طور کلی با دیگران در ارتباط هستند ، بنابراین شرکت کنندگان در رویداد نزدیکان خود را نیز با خود به همراه می آورند.
2. مکان خود را به نمایش بگذارید
فضایی دارید که برای میزبانی رویدادها خارق العاده است؟ برنامه ریزی رویداد خود برای به نمایش گذاشتن زیبایی و ابزار منحصر به فرد محل برگزاری، ذهن افراد را مشغول میکند. آیا این مرکز همایش عالی میتواند برای جلسه بعدی شرکت آنها باشد؟
3. ارتباطات چهره به چهره برقرار کنید
ارتباط واقعی با مشتریان، مخاطبان یا اعضای شما در سطح شخصی تأثیر زیادی در تعامل آنها دارد. این ارتباطات مهم چهره به چهره در دنیای مجازی نادر است و می تواند واقعاً علاقه شخص را به گروه یا شرکت شما تقویت کند.
4. جامعه خود را تقویت کنید
علاوه بر ایجاد ارتباط با سازمان شما، افراد شرکتکننده در رویدادهای شما می توانند با یکدیگر روابط برقرار کرده و جامعه را تقویت کنند. ملاقات با افراد همفکر به صورت حضوری، تعامل فعالانه آنلاین را نیز ترغیب خواهد کرد.
5. اعتماد ایجاد کنید
این مزیت غالباً نادیده گرفته می شود، اما میزبانی از رویدادها، به ویژه برای سازمانها یا شرکت های تازه تاسیس، نشان می دهد که شما در معامله واقعی به خوبی عمل میکنید و نه تنها وجود دارید بلکه ابزاری برای پرتاب به سوی موفقیتها هستید. مهم نیست که این رویداد چقدر بزرگ یا کوچک باشد. مهم این است که افراد قادر به ارتباط با برند و رسالت شما هستند.
6. درآمد کسب کنید.
اگر یک مجری، یک تیم ورزشی محلی، یک شورای گردشگری شهری یا گروهی هستید که فقط به دنبال تأمین هزینه از این رویداد سرگرم کننده هستید، پرداخت هزینه توسط شرکتکننده برای ورود به رویداد شما می تواند درآمد کسب کند.
7. جمع آوری کمک های مالی
افراد غیر انتفاعی می دانند که چگونه می توانند در رویدادهای بزرگ کمکهای مالی جمع آوری کنند، اما مشاغل نیز می توانند در سازماندهی یک رویداد برای جمع آوری کمک های خیریه شرکت کنند.
8. رهبری فکری ایجاد کنید
برگزاری سمینار یا میزبانی جلسات برای رهبران صنعت، سازمان شما را به عنوان محرک ایده ها و همکاری های جدید معرفی می کند. این ارزشی برای سازمان شما فراهم می کند و به ایجاد سازمان خود به عنوان یک منبع ارزشمند کمک می کند.
9. از آن لذت ببرید
چه چیزی می تواند بهتر از این باشد که همه اوقات خوبی داشته باشند؟ اگر مردم از رویداد شما لذت ببرند، برای ارتباطات بیشتر باز خواهند گشت.
این گزارش در مرکز توانمندسازی و تسهیل گری رویدادهای کشور و با حمایت پایگاه خبری تحلیلی ایران مراسم نیوز تهیه شده است. استفاده از این گزارش با درج منبع خبر بلامانع است.
- نمایشگاه , همایش و سمینار , کنفرانس و کنگره و سمپوزیوم , وبینار و رویدادهای آنلاین , رویدادهای استارتاپی و تجاری , جشنواره و مسابقات , کارگاه آموزشی , مجامع , گردهمایی و بزرگداشت , رویدادهای جهان , رویدادهای استان ها , سازمان توسعه تجارت ایران , شرکت نمایشگاههای بین المللی , ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی , یسنا همایش؛ طراح و برگزارکننده همایش و نمایشگاه , کلینیک کاربرند؛کارآفرینی , خلاقیت , آموزش و برندینگ