آخرین مطالب

محافظت از کارمندان در شرایط بحران

چگونه مدیران صنعت نمایشگاهی می توانند عدم قطعیت را هدایت و رهبری کنند؟ اخبار نمایشگاه

چگونه مدیران صنعت نمایشگاهی می توانند عدم قطعیت را هدایت و رهبری کنند؟

  بزرگنمایی:

ایران مراسم نیوز: مساله کووید-19 سبب وحشت در سرتاسر جهان شده است. طبق مطالعات علمی صورت گرفته همه ما می دانیم، احساسات و هیجانات مسری هستند و واکنشی که مدیران یک صنعت بروز می دهند در کل سیستم و سازمان انتقال می یابد، با توجه به اینکه در این شرایط مدیران هم نگران ایمنی خود، خانواده شان و در کنار آن سلامت کسب و کار خود هستند و از آن واهمه دارند، اما باید در زمان خطر و ناامنی ثبات خود را حفظ کنند، تا با مطلع نگاه داشتن کارکنان و مشتریان خود تاثیر مثبتی بر شرایط آن ها داشته باشند. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، به نقل از اداره امور بین الملل و پژوهش نمایشگاه بین المللی مشهد، شاید تصور کنیم که مردم در جامعه غنی از اطلاعات امروز هر نوع آگاهی مورد نیاز را از منابع مختلف کسب می کنند، اما همیشه اینطور نیست سازمان ها در کنار سایر دستگاه های اطلاع رسانی مسئول هستند تا از منابع معتبر اطلاعات را به دست بیاورند و سپس آن را در چارچوب فعالیت تجاری خود انتخاب و اعلام کنند. 
بسیاری از ما که در صنعت نمایشگاهی فعالیت می کنیم از بحران های دیگر عبور کرده ایم، همه آن بحران ها تمام شده اند و ما قدرتمندانه ظاهر شده ایم. 
بیماری های واگیردار در سرتاسر دنیا شیوع داشته اند؛ از قبیل سارس، ابولا و HIV با این همه می دانیم که اگر به درستی آن ها را کنترل کنیم قوی تر می شویم. 
سوال اینجا مطرح می شود که ما چگونه می توانیم از منظر یک کسب و کار، کارمند و مشتری قوی تر ظاهر شویم؟ قطعا نمی توانیم کارکنان و مشتریان خود را در خط مقدم بحران ها قرار دهیم، بخصوص در چنین شرایطی که زندگی مردم و سلامت آن ها به خطر 
خواهد افتاد. پس چه باید کرد؟ ما می توانیم دور کاری را در شرکت اجرا کنیم. مطمئن شویم که آن ها ابزارها و منابع لازم را در اختیار دارند. تصمیم گیرندگان را شناسایی کنیم.
در همین راستا، کارفرماها باید بدانند که این شرایط برای کارکنان جوانتر جدید است چرا که این اولین بار بوده که با بحران روبرو شده اند پس باید  به آن ها حس امنیت و ثبات دهید.
متاسفانه این بیماری کماکان شیوع دارد. ابتدا تصور می شد که این بحران به چین محدود است، اما به سرعت متوجه شدیم این طور نیست و هم اکنون سرتاسر جهان را تحت تاثیر قرار داده است، شاید در این شرایط بهتر باشد که در سازمان ها گروه های کوچکی، از افرادی که اعتبار بیشتری دارند، تشکیل داد و به آن ها مسئولیت و اختیار داد تا بتوانند به سرعت تصمیم گیری کنند.
واقع گرایانه با دیگران ارتباط برقرار کنید و بر آینده ای پرامید تمرکز داشته باشید. دوران بد هرگز همیشگی نیستند، البته همینطور دوران خوب! اولویت شما باید کارکنان، مشتریان یا کسانی باشند که در زنجیره تامین شما هستند و نه نگرانی درباره عاقبت این ماجرا.
اگر بتوانید نیازهای آنان را تامین کنید و نسبت به وضعیت آن ها توجه داشته باشید، وفاداری بزرگی ایجاد خواهید کرد، این دوره است که قابل اعتماد بودن مهمترین شایستگی و قابلیت است.
در محیط کار، کارکنان باید به انجام کار خود ادامه دهند، به دنبال فرصت  ها برای حمایت از یکدیگر باشند، از ارائه اطلاعات نادرست و مضطرب کننده   
بی اساس خودداری کنند، نگرانی ها را مدیریت کنید.
 شما می توانید انرژی بسیاری برای "چه خواهد شد" صرف کنید، بله (نگرانی ها) معتبر هستند اما نگذارید که چون زنجیری به پای تان بپیچند. ما باید به روش هایی فکر کنیم که مانع وقوع این نگرانی ها شوند، ضمن این که خاطر جمع هستیم سازمان مان طرحی برای این شرایط در دست دارد که آن را ابلاغ می کند و هر کس بهترین عملکرد خود را ایفا می کند.



نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

یسنا همایش؛ مجری و کارگزار برگزاری دومین رویداد ملی باور

مروری بر چالش ها و فرصت های پیش روی طرح ملی ترویج کارآفرینی برای دانشجویان

طرح ملی ترویج کارآفرینی کلید انتقال مهارت های کسب و کار است

یسنا همایش؛ مجری و کارگزار برگزاری چهاردهمین همایش ملی نخبگان شد

ثبت نام بنیاد ملی نخبگان آغاز شد

شروع ثبت نام سومین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی صنعت نمایشگاهی

پنجمین نمایشگاه بین المللی مدیریت پسماند و بازیافت افتتاح شد

50 هنرمند ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی حضور دارند

ایثارگران و جانبازان سرافراز سرمایه واقعی شرکت هستند

اقدامات شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سال 1399

1400؛ سال شکوفایی صنعت نمایشگاهی

شرط اعتلای صنعت نمایشگاهی در سال 1400

افزایش کمی و کیفی فعالیت‌های معاونت فنی و مهندسی در سال 99

ضرورت پوست‌اندازی صنعت نمایشگاهی ایران در سال 1400

برگزاری بزرگترین نمایشگاه مجازی ایران

ایران‌شناسی و جذب سرمایه‌گذاران بین‌المللی هدف استراتژیک پاویون ایران در اکسپو 2020

اهداف و عملکرد شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در سال 99

ساخت نمایشگاه جدید اصفهان مهمترین رخداد اقتصادی سال 99 بود

ضرر 14 میلیارد تومانی نمایشگاه بین‌المللی تبریز از کرونا

برگزاری یک نمایشگاه در ساختمان مجلس

دهمین اجلاس کمیسیون مشترک ایران و اتریش به صورت مجازی برگزار شد

تغییر در زمان برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در اربیل

بزرگترین نقطه ضعف ایران در رویدادهای خارجی

جای خالی نقشه راهبردی صنعت نمایشگاهی

حضور دکتر زمانی درنشست صمیمی فعالان صنعت نمایشگاهی

برگزاری دومین نشست بانوان تعاونگر و کارآفرین از ایران و آفریقای جنوب

دومین وبینار آموزشی جایکا در اتاق تعاون ایران برگزار شد

محل کار را اجاره کنید

3300 نفر ساعت آموزش مجازی در قشم برگزار شد

نمایشگاه عکس کیوسک 99 در آخرین روزهای سال برگزار می‌شود

نمایشگاه مشاغل خانگی و دستی در بندرعباس آغاز به کار کرد

اولین نمایشگاه ایران و سوریه، خردادماه 1400 برگزار می‌شود

ریشه چالش‌های اقتصاد و صنعت نمایشگاهی کشور

نشست هم‌اندیشی فعالان صنعت نمایشگاهی ایران برگزار می‌شود

گره 14 ساله نمایشگاه کهگیلویه و بویراحمد باز شد

برگزاری اولین نمایشگاه هنرهای سنتی و دستی بانوان ناشنوا

تشکیل شوراهای راهبردی با هدف تسهیل سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد هشت‌گانه کشور

12 مزرعه استخراج ارز دیجیتال در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی فعال و یا در حال ساخت هستند

مهم‌ترین نمایشگاه گردشگری جهان بدون سوغاتی!

زمان برگزاری سومین نمایشگاه ملی فولاد اعلام شد

تأسیس مرکز تجاری ایران در سلیمانیه عراق

اکسپو دوبی، محلی برای تغییر نگاه ایران‌هراسی دنیا

تشریح سیره نبوی در سمینار زندگی اسلامی و جهان معاصر در پیشاور پاکستان

جزئیات طرح‌های برگزیده در رویداد نانواستارت‌آپ

تنها نمایشگاه بین‌المللی دارویی خاورمیانه در ایران

مراکش در نمایشگاه گردشگری در اراضی اشغالی شرکت می‌کند

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای فناورانه کرونا در شیراز

نخبگان و برگزیدگان نخستین رویداد ملی شاهد تجلیل شدند

نمایشگاه «موج رنگ» در تهران افتتاح شد

5 مشکل مشابه برای استارت آپ‌ها

نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب
یسنا همایش
سیویلیکا
دورهای مجازی مرکز تجارت بین الملل
وزارت صنعت، معدن و تجارت
ufi
انجمن صنفی غرفه سازان
انجمن صنفی برگزارکنندگان
کاربرند؛ کلینیک کارآفرینی، خلاقیت و تجربه
انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند ایران
اهدای عضو
بانک صادرات ایران
سایت نمایشگاهی ایران مال
بانک ایران زمین
سامانه ورود و خروج آنلاین دینگ
پست بانک
بانک پارسیان
شرکت نمایشگاهی تانا
بانک ملی
انتشارات بلخ مجری کتاب نمایشگاه
شرکت سامع پاد نوین

ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی کشور

ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی کشور