آخرین مطالب

دلایلی که نمایشگاه‌های تجاری می توانند برای کسب و کار شما سودمند باشند مقالات مرکز توانمندسازی و تسهیلگری رویدادها

دلایلی که نمایشگاه‌های تجاری می توانند برای کسب و کار شما سودمند باشند

  بزرگنمایی:

ایران مراسم نیوز: به نظر می رسد که بسیاری از شرکت‌ها، نمایشگاه ها به خصوص نمایشگاه‌های تجاری را جنبه اصلی استراتژی بازاریابی خود در نظر می‌گیرند. اما مزایای این امر چیست؟
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، نمایشگاه‌های تجاری می توانند سکوی ایده آلی را فراهم آورند که بتوانید تمام آنچه در تجارت شما وجود دارد را به نمایش بگذارید.
اما فراموش نکنید در ابتدا شما همواره باید قبل از انجام یک رویداد، تحقیقات خاصی انجام دهید.هزینه منصفانه یک غرفه چقدر است و آیا این قیمت نشانگر دستاوردهای احتمالی تجارت شما در رابطه با فروش، تبلیغات و مخاطبین است؟  آیا تمام مواد مورد نیاز را از قبل تهیه کرده اید و اگر اینطور نیست چگونه می توانید این مواد را تهیه کنید؟ نمایشگاه ها به غرفه، مواد و مهمتر از همه، این نمایشگاه ها به ساخت و ساز و تمرین دقیق و آماده سازی اطلاعات نیاز زیادی دارند. اگر مواردی که در ادامه ذکر می‌شود را به درستی انجام دهید می‌توانید اطمینان حاصل کنید که به اهداف خود خواهید رسید.

شبکه سازی
نمایشگاه ها فرصت مناسبی برای ایجاد مخاطبین و شبکه‌سازی در بازار خاص شما هستند. از این رو با ذهن باز در این نمایشگاه ها شرکت کنید زیرا چنین رویدادهایی اغلب می تواند منجر به مشارکت، خدمات جانبی یا مشتری‌های جدید شود. به همین دلیل است که نمایشگاه ها نسبت به تبلیغات گران قیمت مانند تبلیغات در روزنامه یا تبلیغات آنلاین، برای مشاغل موفق تر هستند.
از تجربه خود بیاموزید
نمایشگاه‌ها فرصتی برای سنجش رقابت است. با این حال بسیاری از تیم های بازاریابی بر روی موضع خود بیش از حد پافشاری می‌کنند و کسب و کار خود را پیچیده و از جمع جدا شده اند. غالباً همین افراد هستند که شکایت دارند که وقتی سعی در تبلیغ محصولات یا خدمات خود دارند، کسی نمی خواهد گوش کند. همیشه مراقب باشید و استراتژی، محصولات و خدمات رقبا را تحلیل کنید. آیا آنها چیزی را که شما نیستید ارائه نمی دهند؟ سعی کنید اقداماتی رقابتی در بازار منتخب خود رقم بزنید. 
تماس حضوری
برای بسیاری از مشاغل که برنامه بازاریابی روزانه آنها شامل ایمیل و فروش تلفنی است، تماس رو در رو با صاحبان مشاغل ذیربط اغلب می تواند یک تغییر مثبت را اثبات کند. به همین علت از آن به عنوان فرصتی برای تقویت مهارت های ارتباط مشتری استفاده می‌کنند. ایجاد روابط محکم همان چیزی است که دنیای کسب و کار به آن نیاز دارد. 
بعد از رویداد
برای اطمینان از اینکه کسب و کار شما از این رویداد به طور کامل سود می برد، ایده خوبی است که یک برنامه عملی بسازید تا بتوانید پس از این رویداد به طور صحیح همه موارد را دنبال کنید. بدون هیچ گونه برنامه‌ عملی شما از این نمایشگاه کاملاً بهره مند نخواهید شد. مهم است که یک لیست تهیه کنید و فقط آنچه را که یاد گرفته اید و چگونگی برنامه ریزی آن را در سازمان خود اعمال کنید در نظر بگیرید. همچنین مهم است که شما بعد از این رویداد مدتی را اختصاص دهید تا بتوانید مواردی را که ممکن است شما انجام داده باشید پیگیری کنید.  این عمل را تا چند هفته پس از این رویداد ترک نکنید. اگر تصور می‌کنید که این رویداد می‌تواند برای شما بسیار سودمند باشدبا سازمان دهندگان رویداد در تماس باشید تا در نمایشگاه بعدی نیز شرکت کنید.
 نکته حائز اهمیت این است که این رویدادها در مورد ایجاد روابط پایدار است.

این گزارش در مرکز توانمندسازی و تسهیل گری رویدادهای کشور و با حمایت پایگاه خبری تحلیلی ایران مراسم نیوز تهیه شده است. استفاده از این گزارش با درج منبع خبر بلامانع است.



نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

یسنا همایش؛ مجری و کارگزار برگزاری دومین رویداد ملی باور

مروری بر چالش ها و فرصت های پیش روی طرح ملی ترویج کارآفرینی برای دانشجویان

طرح ملی ترویج کارآفرینی کلید انتقال مهارت های کسب و کار است

یسنا همایش؛ مجری و کارگزار برگزاری چهاردهمین همایش ملی نخبگان شد

ثبت نام بنیاد ملی نخبگان آغاز شد

شروع ثبت نام سومین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی صنعت نمایشگاهی

پنجمین نمایشگاه بین المللی مدیریت پسماند و بازیافت افتتاح شد

50 هنرمند ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی حضور دارند

ایثارگران و جانبازان سرافراز سرمایه واقعی شرکت هستند

اقدامات شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سال 1399

1400؛ سال شکوفایی صنعت نمایشگاهی

شرط اعتلای صنعت نمایشگاهی در سال 1400

افزایش کمی و کیفی فعالیت‌های معاونت فنی و مهندسی در سال 99

ضرورت پوست‌اندازی صنعت نمایشگاهی ایران در سال 1400

برگزاری بزرگترین نمایشگاه مجازی ایران

ایران‌شناسی و جذب سرمایه‌گذاران بین‌المللی هدف استراتژیک پاویون ایران در اکسپو 2020

اهداف و عملکرد شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در سال 99

ساخت نمایشگاه جدید اصفهان مهمترین رخداد اقتصادی سال 99 بود

ضرر 14 میلیارد تومانی نمایشگاه بین‌المللی تبریز از کرونا

برگزاری یک نمایشگاه در ساختمان مجلس

دهمین اجلاس کمیسیون مشترک ایران و اتریش به صورت مجازی برگزار شد

تغییر در زمان برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در اربیل

بزرگترین نقطه ضعف ایران در رویدادهای خارجی

جای خالی نقشه راهبردی صنعت نمایشگاهی

حضور دکتر زمانی درنشست صمیمی فعالان صنعت نمایشگاهی

برگزاری دومین نشست بانوان تعاونگر و کارآفرین از ایران و آفریقای جنوب

دومین وبینار آموزشی جایکا در اتاق تعاون ایران برگزار شد

محل کار را اجاره کنید

3300 نفر ساعت آموزش مجازی در قشم برگزار شد

نمایشگاه عکس کیوسک 99 در آخرین روزهای سال برگزار می‌شود

نمایشگاه مشاغل خانگی و دستی در بندرعباس آغاز به کار کرد

اولین نمایشگاه ایران و سوریه، خردادماه 1400 برگزار می‌شود

ریشه چالش‌های اقتصاد و صنعت نمایشگاهی کشور

نشست هم‌اندیشی فعالان صنعت نمایشگاهی ایران برگزار می‌شود

گره 14 ساله نمایشگاه کهگیلویه و بویراحمد باز شد

برگزاری اولین نمایشگاه هنرهای سنتی و دستی بانوان ناشنوا

تشکیل شوراهای راهبردی با هدف تسهیل سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد هشت‌گانه کشور

12 مزرعه استخراج ارز دیجیتال در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی فعال و یا در حال ساخت هستند

مهم‌ترین نمایشگاه گردشگری جهان بدون سوغاتی!

زمان برگزاری سومین نمایشگاه ملی فولاد اعلام شد

تأسیس مرکز تجاری ایران در سلیمانیه عراق

اکسپو دوبی، محلی برای تغییر نگاه ایران‌هراسی دنیا

تشریح سیره نبوی در سمینار زندگی اسلامی و جهان معاصر در پیشاور پاکستان

جزئیات طرح‌های برگزیده در رویداد نانواستارت‌آپ

تنها نمایشگاه بین‌المللی دارویی خاورمیانه در ایران

مراکش در نمایشگاه گردشگری در اراضی اشغالی شرکت می‌کند

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای فناورانه کرونا در شیراز

نخبگان و برگزیدگان نخستین رویداد ملی شاهد تجلیل شدند

نمایشگاه «موج رنگ» در تهران افتتاح شد

5 مشکل مشابه برای استارت آپ‌ها

نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب
یسنا همایش
سیویلیکا
دورهای مجازی مرکز تجارت بین الملل
وزارت صنعت، معدن و تجارت
ufi
انجمن صنفی غرفه سازان
انجمن صنفی برگزارکنندگان
کاربرند؛ کلینیک کارآفرینی، خلاقیت و تجربه
انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند ایران
اهدای عضو
بانک صادرات ایران
سایت نمایشگاهی ایران مال
بانک ایران زمین
سامانه ورود و خروج آنلاین دینگ
پست بانک
بانک پارسیان
شرکت نمایشگاهی تانا
بانک ملی
انتشارات بلخ مجری کتاب نمایشگاه
شرکت سامع پاد نوین

ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی کشور

ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی کشور