عباسی خبر داد:
بزرگنمایی:
ایران مراسم نیوز: معاونامور بازرگانی وتوسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با اشاره به برگزاری «جشنواره بهاره مجازی»، گفت: بر اساس اقدامات انجام شده شرایطی به وجود آمده تا اصناف با همکاری فروشگاههای اینترنتی کالاهای خود را طی یک هفته از طریق فضای مجازی عرضه کنند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، محمد عباسی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و لزوم تردد کمتر مردم در سطح شهر به دنبال فراهم کردن شرایطی هستیم تا با استفاده از ظرفیت فروشگاههای اینترنتی، اصناف، بخشی از کالاهای موجود خود را از طریق فضای مجازی عرضه کنند.
وی افزود: البته با توجه به زمان کم برای اجرای طرح جشنواره بهاره مجازی ممکن است صنوف به صورت 100درصدی نتوانند از این طرح بهرهمند شوند اما در این شرایط این کار اقدام خوبی خواهد.
وی با اشاره به اینکه 18 فروشگاه اینترنتی برای عرضه کالاهای صنوف تاکنون اعلام آمادگی کردهاند، بیان کرد: از طریق فضای مجازی و ظرفیت این فروشگاههای اینترنتی، فضایی برای عرضه کالاهای صنوف فراهم میشود و اصناف میتوانند کالاهای مورد نظر خود را براساس قواعدی که فروشگاههای اینترنتی برای آنها تعیین میکنند کالای خود را در فضای مجازی معرفی کرده و از این طریق فرصت فروش بیشتری را مییابند.
عباسی تصریح کرد: برای جلب مشارکت صنوف در طرح جشنواره بهاره مجازی با اتحادیههای پوشاک،کیف و کفش، کفش چرم دستدوز و آجیل و خشکبار رایزنی انجام شده و از آنها خواسته شده تا در طرح مذکور مشارکت پررنگتری داشته باشند.
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان اظهار کرد: کالاهای واحدهای صنفی دارای پروانه معتبر در این فروشگاههای اینترنتی عرضه می شود تا در صورت بروز هرگونه مشکلی برای خریداران امکان تعویض کالای خریداری شده و یا در صورت لزوم شکایت مشتری فراهم باشد. مردم میتوانند با مراجعه به وبسایت جشنواره مجازی بهاره به آدرس Bahar99.ir از فروشگاههای اینترنتی مورد نظر خود، کالاهایی که توسط صنوف عرضه میشود را خریداری کنند.
عباسی گفت: این جشنواره در فضای مجازی و در بازه زمانی 23 الی 29 اسفندماه برگزار می شود.
- نمایشگاه , همایش و سمینار , کنفرانس و کنگره و سمپوزیوم , وبینار و رویدادهای آنلاین , رویدادهای استارتاپی و تجاری , جشنواره و مسابقات , کارگاه آموزشی , مجامع , گردهمایی و بزرگداشت , رویدادهای جهان , رویدادهای استان ها , سازمان توسعه تجارت ایران , شرکت نمایشگاههای بین المللی , ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی , یسنا همایش؛ طراح و برگزارکننده همایش و نمایشگاه , کلینیک کاربرند؛کارآفرینی , خلاقیت , آموزش و برندینگ