آخرین مطالب

فراخوان تبلیغات نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اخبار نمایشگاه

فراخوان تبلیغات نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

  بزرگنمایی:

ایران مراسم نیوز:  دبیرخانه سی‌وسومین نمایشگاه بین‎المللی کتاب تهران به منظور انجام تبلیغات بخش‎های داخلی سالن‌های سی و سومین دوره این نمایشگاه فراخوان داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،در فراخوان دبیرخانه سومین نمایشگاه بین‎المللی کتاب تهران اعلام شده است: تمامی انجمن‎های فرهنگی، شرکت‎های تعاونی مرتبط با کتاب، کانون‎های فرهنگی و تبلیغاتی و شرکت‎هایی که اجازه تبلیغات دارند می‎توانند پیشنهادهای خود را درباره تبلیغات در سالن‌های بخش‎های عمومی، آموزشی، دانشگاهی، کودک و نوجوان و بین‎‏الملل این دوره از نمایشگاه کتاب تهران تا تاریخ 12 اسفندماه امسال به دبیرخانه کمیسیون معاملات سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران ارسال کنند.

دبیرخانه کمیسیون معاملات سی و سومین نمایشگاه بین‎المللی کتاب تهران در خیابان انقلاب بین فلسطین و صبا پلاک 1080 موسسه نمایشگاه‎های فرهنگی ایران واقع است.

شرایط و نحوه تبلیغات در سایت نمایشگاه کتاب تهران به آدرس Tibf.ir اعلام شده است.

الف): شرایط تبلیغات داخل سالن‌های نمایشگاه:

1. متقاضیان می‌بایست 20 درصد کل مبلغ پیشنهادی خود را به‌صورت ضمانت نامه بانکی و به همراه پیشنهاد نرخ ارائه نمایند.

2. سپرده نفر اول، دوم و سوم تا پایان مشخص شدن نتیجه مزایده نزد کمیسیون بازرگانی و تبلیغات خواهد ماند.

تبصره: در صورتی که مجری بخش دارای شرایط مساوی با متقاضیان دیگر همان بخش باشد، اولویت با مجری بخش است.

3. تبلیغات نافی نشر مکتوب و کتابخوانی مجاز نیست.

4. تبلیغات، صرفاً جهت کتاب، نشر مکتوب، کتابخوانی و نشر بوده و در هر بخش فقط موضوع همان بخش قابلیت تبلیغ دارد.

ب) ضوابط تبلیغات داخل سالن‌های نمایشگاه

تبلیغات داخل سالن شامل تبلیغات داخل سالن‌های ناشران عمومی، آموزشی، دانشگاهی، کودک و نوجوان و بین‌الملل (محدود به کالای تولید داخل با اولویت معرفی و تبلیغ کتاب و کالای فرهنگی) به‌صورت موارد زیر است که در قالب تفاهمنامه به مجری واگذار می‌گردد:

نصب تبلیغات در قالب بنر، پوستر، استند، و قاب برابر نقشه جانمایی نمایشگاه؛

اجازه توزیع پکیج تبلیغاتی شامل تراکت، ساک دستی، کارت ویزیت، نمونه تبلیغاتی کالا، کیف و هدایای تبلیغاتی، لوح فشرده، کارت پستال، بروشور برابر نقشه جانمایی نمایشگاه؛

فضای نمایشگر‌های الکترونیکی از طریق نصب ال.ای.دی برابر نقشه جانمایی نمایشگاه؛

تبصره1: پیشنهادهای واصله در مورد کالاها با ذکر مصادیق در کمیسیون تبلیغات و بازرگانی قابل بررسی است.

تبصره2: استفاده غرفه‌ها از ارتفاع بالای سه متر از فضای سردر و غرفه‌ها مشمول پرداخت هزینه به مجری تبلیغات است(به استثنای غرفه‌های خودساز).

1.هزینه اجرا و تامین امکانات خاص مورد نیاز موارد تبلیغاتی به عهده مجری تبلیغات است.

2.مجری موظف است در تبلیغات شئون اسلامی را رعایت نماید.

3.مجری تبلیغات موظف به رعایت پیوست تبلیغاتی محل برگزاری نمایشگاه مصلی امام خمینی (ره) قرارداد است.

4.مجری ملزم به رعایت قوانین و مقررات مربوط به انتشار آگهی‌های تبلیغاتی می‌باشد و مسؤولیت هرگونه انتشار آگهی بدون مجوز از مراجع ذیصلاح مربوطه، به عهده مجری است.

5.لازم است حفظ انضباط محیط و زیبایی بصری نمایشگاه و یکپارچگی در فعالیت‌های تبلیغاتی رعایت شود.

6.نقشه جانمایی تبلیغات داخل سالن‌ها می‌بایست پیش از برگزاری نمایشگاه با هماهنگی معاون اجرایی به مجری تحویل شود.

7.تبلیغات نمایشگاه اعم از متن و تصویر نباید مغایر با سیاست‌های فرهنگی نمایشگاه باشد و هرگونه تبلیغاتی که نمایشگاه را نفی کند ممنوع است و جمع‌آوری خواهد شد؛

8.به منظور رعایت عدالت تبلیغاتی برای ناشران، مجری تبلیغات می‌بایست نسبت به تخصیص عادلانه ظرفیت‌های تبلیغاتی موجود برای ناشران و شرکت‌کنندگان اقدام نماید؛

به منظور استفاده بهینه ناشران از فضای تبلیغات رعایت موارد ذیل الزامی است:

الف) سقف تبلیغات برای یک ناشر و شرکت‌های وابسته آن و برندهای مختلف، حداکثر تا 20 درصد موقعیت‌های مختلف نمایشگاه است (بدون لحاظ تبلیغات ترویجی)

ب) اولویت واگذاری تبلیغات با موضوعات فرهنگی به ویژه ناشران همان بخش است.

در صورتی که تبلبغات مربوط به حوزه نشر باشد، تبلیغات صرفا در قالب معرفی کتاب و انتشارات (مرتبط با همان بخش) خواهد بود.

ج) رسیدگی به اختلافات احتمالی پیش‌آمده و حل آنها با کمیسیون بازرگانی و تبلیغات است.

د) نرخ‌نامه تبلیغات قبل از اجرا می‌بایست توسط کمیسیون بازرگانی و تبلیغات تأیید گردد.

9. نصب استیکر یا آگهی‌های تبلیغاتی بر ستون‌ها، درب‌ها، ورودی‌ها سالن‌ها و دیواره سالن ممنوع است؛

10.مجری مجاز به تعیین و اعلام حامی مالی و معنوی برای نمایشگاه نیست.

11.ایجاد سازه جدید و موقت پس از تنظیم و مبادله تفاهم با مجری و توافق درباره نحوه، چگونگی و جانمایی فضاها و سازه‌های تبلیغاتی، با هماهنگی کمیسیون بازرگانی و تبلیغات انجام می‌شود

12.چنانچه به هر دلیلی در عملیات نصب و بهره‌برداری از فضاهای تبلیغاتی، اتفاق یا حادثه‌ای برای پرسنل با پیمانکاران مجری و یا سایر افراد ثالث حادث شود تمامی مسئولیت و جبران خسارات بر عهده مجری می‌باشد.

13.عملیات نصب تبلیغات محیطی می‌بایست حتی‌الامکان یک روز قبل از آغاز نمایشگاه به پایان رسیده و حداکثر دور روز پس از پایان نمایشگاه با هماهنگی کمیسیون تبلیغات و بازرگانی جمع‌آوری شود.

14. مجری موظف است نسبت به نگهداری، تعمیر، تعویض و... اقلام و سازه‌های تبلیغاتی نظارت مستمر داشته باشد.

15.مشارکت‌کنندگان صرفاً مجاز به ارائه و تبلیغ کالا، خدمات و فعالیت خود با نام ایرانی یا خارجی مجاز می‌باشند و در صورت عدم رعایت موضوع و پذیرش و تبلیغات کالاهای فاقد مجوزهای لازم تخلف محسوب شده و از ادامه فعالیت جلوگیری به عمل خواهد آمد.

16. چسباندن عکس‌برگردان یا اقلام تبلیغاتی مشابه، به هر قسمت از ساختمان ممنوع است. هزینه پاک‌سازی و ترمیم خسارت‌های ناشی از آن بر عهده مجری تبلیغات نمایشگاه است.

17.برگزاری هرگونه مسابقه، قرعه‌کشی و یا مراسم متفرقه با تأیید کمیسیون تبلیغات و بازرگانی بلامانع است.

18.مجری موظف است پیش از انتشار تبلیغات مختلف نمایشگاه مانند تیزر، کلیپ و... موارد را به کمیسیون تبلیغات و بازرگانی اطلاع دهد.

19.برنده مزایده می‌بایست کل مبلغ مزایده را حداکثر ظرف 3 روز پس از اعلام نتیجه در وجه مؤسسه واریز نماید.

20. کمیسیون معاملات در رد یا قبول پیشنهادات مختار است.

 نمایشگاه بین‌المللی کتاب در یک نگاه

تفاهمنامه همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بانک صادرات ایران به عنوان بانک عامل هفتم بهمن ماه 98 با حضور محسن جوادی معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و حجت الله صیدی مدیرعامل بانک صادرات در محل این وزارتخانه امضا شد.

براساس این تفاهمنامه مقرر شده بانک عامل خدمات رسانی در اختیار ناشران، تولید کنندگان، محصولات فرهنگی و مولفان و همه علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی را قرار داده و امکان دسترسی به اهالی قلم را تسهیل و تسریع کنند.

 ثبت‎نام ناشران برای حضور در سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ساعت 10 صبح روز سه‌شنبه (8 بهمن‎ جاری) آغاز و تا 17 بهمن ماه ادامه داشت. ناشران متقاضی باید با مراجعه به سایت نمایشگاه کتاب تهران نسبت به ثبت‏ نام اقدام کردند.

براساس اعلام روابط عمومی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تا ساعت 24 روز سه‎شنبه (15 بهمن‎) تعداد دو هزار و 167 ناشر در سایت نمایشگاه کتاب تهران ثبت نام کرده‌اند.

همچنین 310 ناشر کودک و نوجوان، یکهزار و 348 ناشر عمومی، 405 ناشر دانشگاهی و 104 ناشر آموزشی نیز تا تاریخ فوق ثبت‎نام کرده‎اند.

بر اساس اعلام دبیرخانه و تفکیک استانی تعداد یک هزار و 550 ناشر از تهران 617 ناشر از استان‎ها نسبت به ثبت‎نام اقدام کرده‌اند. از این تعداد دو هزار چهار ناشر خصوصی و 162 ناشر دولتی هستند.

همچنین دبیرخانه کمیته ناشران داخلی، مستقر در طبقه منهای یک اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران، از ساعت 9 الی 16 با شماره تلفن 66176368 پاسخگوی ناشران است. ناشران همچنین می‎توانند به صورت غیرحضوری با نشانی ایمیل ‏nasheran@tibf.ir مکاتبه کنند.

سی و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «کتاب یعنی زندگی» از 26 فروردین تا 5 اردیبهشت سال 99 در مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

یسنا همایش؛ مجری و کارگزار برگزاری دومین رویداد ملی باور

مروری بر چالش ها و فرصت های پیش روی طرح ملی ترویج کارآفرینی برای دانشجویان

طرح ملی ترویج کارآفرینی کلید انتقال مهارت های کسب و کار است

یسنا همایش؛ مجری و کارگزار برگزاری چهاردهمین همایش ملی نخبگان شد

ثبت نام بنیاد ملی نخبگان آغاز شد

شروع ثبت نام سومین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی صنعت نمایشگاهی

پنجمین نمایشگاه بین المللی مدیریت پسماند و بازیافت افتتاح شد

50 هنرمند ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی حضور دارند

ایثارگران و جانبازان سرافراز سرمایه واقعی شرکت هستند

اقدامات شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سال 1399

1400؛ سال شکوفایی صنعت نمایشگاهی

شرط اعتلای صنعت نمایشگاهی در سال 1400

افزایش کمی و کیفی فعالیت‌های معاونت فنی و مهندسی در سال 99

ضرورت پوست‌اندازی صنعت نمایشگاهی ایران در سال 1400

برگزاری بزرگترین نمایشگاه مجازی ایران

ایران‌شناسی و جذب سرمایه‌گذاران بین‌المللی هدف استراتژیک پاویون ایران در اکسپو 2020

اهداف و عملکرد شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در سال 99

ساخت نمایشگاه جدید اصفهان مهمترین رخداد اقتصادی سال 99 بود

ضرر 14 میلیارد تومانی نمایشگاه بین‌المللی تبریز از کرونا

برگزاری یک نمایشگاه در ساختمان مجلس

دهمین اجلاس کمیسیون مشترک ایران و اتریش به صورت مجازی برگزار شد

تغییر در زمان برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در اربیل

بزرگترین نقطه ضعف ایران در رویدادهای خارجی

جای خالی نقشه راهبردی صنعت نمایشگاهی

حضور دکتر زمانی درنشست صمیمی فعالان صنعت نمایشگاهی

برگزاری دومین نشست بانوان تعاونگر و کارآفرین از ایران و آفریقای جنوب

دومین وبینار آموزشی جایکا در اتاق تعاون ایران برگزار شد

محل کار را اجاره کنید

3300 نفر ساعت آموزش مجازی در قشم برگزار شد

نمایشگاه عکس کیوسک 99 در آخرین روزهای سال برگزار می‌شود

نمایشگاه مشاغل خانگی و دستی در بندرعباس آغاز به کار کرد

اولین نمایشگاه ایران و سوریه، خردادماه 1400 برگزار می‌شود

ریشه چالش‌های اقتصاد و صنعت نمایشگاهی کشور

نشست هم‌اندیشی فعالان صنعت نمایشگاهی ایران برگزار می‌شود

گره 14 ساله نمایشگاه کهگیلویه و بویراحمد باز شد

برگزاری اولین نمایشگاه هنرهای سنتی و دستی بانوان ناشنوا

تشکیل شوراهای راهبردی با هدف تسهیل سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد هشت‌گانه کشور

12 مزرعه استخراج ارز دیجیتال در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی فعال و یا در حال ساخت هستند

مهم‌ترین نمایشگاه گردشگری جهان بدون سوغاتی!

زمان برگزاری سومین نمایشگاه ملی فولاد اعلام شد

تأسیس مرکز تجاری ایران در سلیمانیه عراق

اکسپو دوبی، محلی برای تغییر نگاه ایران‌هراسی دنیا

تشریح سیره نبوی در سمینار زندگی اسلامی و جهان معاصر در پیشاور پاکستان

جزئیات طرح‌های برگزیده در رویداد نانواستارت‌آپ

تنها نمایشگاه بین‌المللی دارویی خاورمیانه در ایران

مراکش در نمایشگاه گردشگری در اراضی اشغالی شرکت می‌کند

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای فناورانه کرونا در شیراز

نخبگان و برگزیدگان نخستین رویداد ملی شاهد تجلیل شدند

نمایشگاه «موج رنگ» در تهران افتتاح شد

5 مشکل مشابه برای استارت آپ‌ها

نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب
یسنا همایش
سیویلیکا
دورهای مجازی مرکز تجارت بین الملل
وزارت صنعت، معدن و تجارت
ufi
انجمن صنفی غرفه سازان
انجمن صنفی برگزارکنندگان
کاربرند؛ کلینیک کارآفرینی، خلاقیت و تجربه
انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند ایران
اهدای عضو
بانک صادرات ایران
سایت نمایشگاهی ایران مال
بانک ایران زمین
سامانه ورود و خروج آنلاین دینگ
پست بانک
بانک پارسیان
شرکت نمایشگاهی تانا
بانک ملی
انتشارات بلخ مجری کتاب نمایشگاه
شرکت سامع پاد نوین

ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی کشور

ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی کشور