نارضایتی اصناف از برگزاری نمایشگاه های بهاره
اخبار نمایشگاه
بزرگنمایی:
ایران مراسم نیوز: دبیر اتاق اصناف تهران با بیان اینکه واحدهای سطح شهر توان پاسخگویی به نیاز جامعه را دارند، گفت: اصناف با برگزاری نمایشگاههای فصلی مخالف است اما بنابر تکلیف قانونی، نمایشگاههای بهاره را برگزار میکند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، علی فاضلی در خصوص برگزاری نمایشگاههای فصلی گفت: بیشتر مدیران صنوف با برگزاری نمایشگاههای بهاره یا نمایشگاههای صنفی مخالفند اما اتاق اصناف تکلیف حقوقی و قانونی خود را انجام میدهد و این مخالفت به دلیل آن است که تعداد قابل توجهی واحد صنفی در سطح شهر وجود دارد که توان پاسخگویی به نیاز مردم را دارند و از سوی دیگر محل برگزاری نمایشگاههای فصلی مناسب نیست.
دبیر اتاق اصناف تهران ادامه داد: اگر در برگزاری نمایشگاههای بهاره امکانات و خدمات مناسب به مردم ارائه شود، اصناف مخالفتی با برگزاری نمایشگاههای فصلی نخواهد داشت.
وی تاکید کرد: در برگزاری این نمایشگاهها نظارت بر قیمتگذاری و ارائه کالای تولید داخل مرغوب با جدیت پیگیری خواهد شد.
فاضلی همچنین در رابطه با فعالیت واحدهای کوچک و متوسط در شعاع 120 کیلومتری گفت: شعاع 120 کیلومتری در ابتدای دهه 70 تغییراتی در زمینه فعالیت واحدهای بزرگ و کارخانهها داشت که در کنار آن برای فعالیت واحدهای کوچک و متوسط قرار شده شهرک هایی از سوی اتاق اصناف در نظر گرفته شود تا این واحدها در اطراف شهر به فعالیت بپردازند و این در حالی است که در اطراف تهران هفت شهرک وجود دارد.
گفتنی است، هیات دولت در سال 1346 مصوب کرد که واحدهای صنعتی در محدوده شعاع 120 کیلومتری تهران فعالیتی نداشته باشند؛ مگر با اجازه هیات دولت که تا سال 1388 برخی از مواد این مصوبه تغییر کرد و در آخرین تغییرات اعلام شده برخی صنایع همچون صنایع با فناوری برتر میتوانند در این شعاع فعالیت کنند.
- نمایشگاه , همایش و سمینار , کنفرانس و کنگره و سمپوزیوم , وبینار و رویدادهای آنلاین , رویدادهای استارتاپی و تجاری , جشنواره و مسابقات , کارگاه آموزشی , مجامع , گردهمایی و بزرگداشت , رویدادهای جهان , رویدادهای استان ها , سازمان توسعه تجارت ایران , شرکت نمایشگاههای بین المللی , ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی , یسنا همایش؛ طراح و برگزارکننده همایش و نمایشگاه , کلینیک کاربرند؛کارآفرینی , خلاقیت , آموزش و برندینگ