آخرین مطالب

معاون شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران:

شفاف سازی، کارآمدی نمایشگاه بین المللی را افزایش داده است اخبار نمایشگاه

شفاف سازی، کارآمدی نمایشگاه بین المللی را افزایش داده است

  بزرگنمایی:

ایران مراسم نیوز: معاون نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران گفت: موفقیت های مهم شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی در یک سال اخیر را مرهون شفاف سازی عملکرد این شرکت می‌دانیم.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران، جم عزتی در توضیح شفاف سازی عملکرد شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران، گفت: باتوجه به اینکه امسال سال رونق تولید نام گذاری شده و مقام معظم رهبری نیز بر استفاده از ظرفیت های نمایشگاهی در بحث ساخت داخل و رونق اقتصادی تاکید داشتند، وزارت صنعت، معدن و تجارت هم بر استفاده از تمام پتانسیل های این وزارتخانه در بحث رونق اقتصادی برنامه ریزی داشته است.

وی با بیان این که نمایشگاه بین المللی ایران هم در همین راستا با تفکر استراتژیک مدیران ارشد گام های بلندی را در مباحث مرتبط با رونق تولید و کسب و کارها برداشت، افزود: یکی از عوامل موفقیت نمایشگاه بین المللی ایران، شفاف سازی در عملکرد این شرکت بوده است.

عزتی خاطرنشان کرد: شفاف سازی ارتباط مستقیمی با مباحث ناکارآمدی و فساد در سازمان ها دارد و هرچه ما در سازمان ها شفاف عمل کنیم همانقدر کارآمدی ها افزایش می یابد و هرچه نا شفاف عمل کنیم مباحث مربوط به فساد، رانت ها و نارضایتی مردم بیشتر می شود.

دبیر هیات مدیره شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران با یادآوری این نکته که شفافیت به این معنی است که عملکرد یک سازمان برای مردم و مشتریان خود قابل مشاهده باشد و اگر انتقادی هم به مباحث عملکردی یک سازمان باشد، آن سازمان باید بتواند شفاف سازی و دفاع داشته باشد.

عزتی یادآور شد:  وقتی ما می گوییم از 74 عنوان نمایشگاهی به 103 عنوان رسیده ایم به این معنی است که یک تفکر جمعی در مباحث مربوط به تقویم نمایشگاهی داشته ایم و از خرد کمیته ای برای تدوین تقویم نمایشگاهی استفاده کردیم و بخش خصوصی را هم در این تصمیم گیری مشارکت دادیم.  یعنی فضا برای استفاده از خرد جمعی باز شد و همین امر باعث شده که تعداد نمایشگاه ها افزایش بیابد.

معاون امور نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران افزود: همچنین علیرغم تحریم های سنگین علیه کشورمان و مشکلات اقتصادی موجود، ما 35 درصد در درآمد نمایشگاهی رشد داشته ایم که این پیشرفت ها را مدیون شفافسازی در عملکرد نمایشگاه بین المللی ایران هستیم.

وی خاطرنشان کرد: این موفقیت های شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی در یک سال گذشته را مرهون شفاف سازی در امورات و فرآیندهای نمایشگاهی می دانیم و معتقدیم که این امر به از بین رفتن رانت ها و مفاسد احتمالی کمک کرده است.

عزتی در پایان اظهار داشت: یکی از موارد دیگر در مبحث شفاف سازی اتفاق افتاده الکترونیکی کردن فرایند شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران است که موجب شفافیت و نظارت نمایشگاه بین المللی ایران بر عملکرد مجریان خواهد شد.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

یسنا همایش؛ مجری و کارگزار برگزاری دومین رویداد ملی باور

مروری بر چالش ها و فرصت های پیش روی طرح ملی ترویج کارآفرینی برای دانشجویان

طرح ملی ترویج کارآفرینی کلید انتقال مهارت های کسب و کار است

یسنا همایش؛ مجری و کارگزار برگزاری چهاردهمین همایش ملی نخبگان شد

ثبت نام بنیاد ملی نخبگان آغاز شد

شروع ثبت نام سومین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی صنعت نمایشگاهی

پنجمین نمایشگاه بین المللی مدیریت پسماند و بازیافت افتتاح شد

50 هنرمند ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی حضور دارند

ایثارگران و جانبازان سرافراز سرمایه واقعی شرکت هستند

اقدامات شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سال 1399

1400؛ سال شکوفایی صنعت نمایشگاهی

شرط اعتلای صنعت نمایشگاهی در سال 1400

افزایش کمی و کیفی فعالیت‌های معاونت فنی و مهندسی در سال 99

ضرورت پوست‌اندازی صنعت نمایشگاهی ایران در سال 1400

برگزاری بزرگترین نمایشگاه مجازی ایران

ایران‌شناسی و جذب سرمایه‌گذاران بین‌المللی هدف استراتژیک پاویون ایران در اکسپو 2020

اهداف و عملکرد شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در سال 99

ساخت نمایشگاه جدید اصفهان مهمترین رخداد اقتصادی سال 99 بود

ضرر 14 میلیارد تومانی نمایشگاه بین‌المللی تبریز از کرونا

برگزاری یک نمایشگاه در ساختمان مجلس

دهمین اجلاس کمیسیون مشترک ایران و اتریش به صورت مجازی برگزار شد

تغییر در زمان برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در اربیل

بزرگترین نقطه ضعف ایران در رویدادهای خارجی

جای خالی نقشه راهبردی صنعت نمایشگاهی

حضور دکتر زمانی درنشست صمیمی فعالان صنعت نمایشگاهی

برگزاری دومین نشست بانوان تعاونگر و کارآفرین از ایران و آفریقای جنوب

دومین وبینار آموزشی جایکا در اتاق تعاون ایران برگزار شد

محل کار را اجاره کنید

3300 نفر ساعت آموزش مجازی در قشم برگزار شد

نمایشگاه عکس کیوسک 99 در آخرین روزهای سال برگزار می‌شود

نمایشگاه مشاغل خانگی و دستی در بندرعباس آغاز به کار کرد

اولین نمایشگاه ایران و سوریه، خردادماه 1400 برگزار می‌شود

ریشه چالش‌های اقتصاد و صنعت نمایشگاهی کشور

نشست هم‌اندیشی فعالان صنعت نمایشگاهی ایران برگزار می‌شود

گره 14 ساله نمایشگاه کهگیلویه و بویراحمد باز شد

برگزاری اولین نمایشگاه هنرهای سنتی و دستی بانوان ناشنوا

تشکیل شوراهای راهبردی با هدف تسهیل سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد هشت‌گانه کشور

12 مزرعه استخراج ارز دیجیتال در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی فعال و یا در حال ساخت هستند

مهم‌ترین نمایشگاه گردشگری جهان بدون سوغاتی!

زمان برگزاری سومین نمایشگاه ملی فولاد اعلام شد

تأسیس مرکز تجاری ایران در سلیمانیه عراق

اکسپو دوبی، محلی برای تغییر نگاه ایران‌هراسی دنیا

تشریح سیره نبوی در سمینار زندگی اسلامی و جهان معاصر در پیشاور پاکستان

جزئیات طرح‌های برگزیده در رویداد نانواستارت‌آپ

تنها نمایشگاه بین‌المللی دارویی خاورمیانه در ایران

مراکش در نمایشگاه گردشگری در اراضی اشغالی شرکت می‌کند

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای فناورانه کرونا در شیراز

نخبگان و برگزیدگان نخستین رویداد ملی شاهد تجلیل شدند

نمایشگاه «موج رنگ» در تهران افتتاح شد

5 مشکل مشابه برای استارت آپ‌ها

نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب
یسنا همایش
سیویلیکا
دورهای مجازی مرکز تجارت بین الملل
وزارت صنعت، معدن و تجارت
ufi
انجمن صنفی غرفه سازان
انجمن صنفی برگزارکنندگان
کاربرند؛ کلینیک کارآفرینی، خلاقیت و تجربه
انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند ایران
اهدای عضو
بانک صادرات ایران
سایت نمایشگاهی ایران مال
بانک ایران زمین
سامانه ورود و خروج آنلاین دینگ
پست بانک
بانک پارسیان
شرکت نمایشگاهی تانا
بانک ملی
انتشارات بلخ مجری کتاب نمایشگاه
شرکت سامع پاد نوین

ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی کشور

ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی کشور