آخرین مطالب

حوزه صادراتی سوریه و اوراسیا؛

بسته خدمت ارائه محصول در نمایشگاه دائم صادراتی به اعضا پارک فناوری عرضه می شود تازه های فناورانه، اقتصادی و اجتماعی

بسته خدمت ارائه محصول در نمایشگاه دائم صادراتی به اعضا پارک فناوری عرضه می شود

  بزرگنمایی:

ایران مراسم نیوز: مرکز توسعه تجارت پارک فناوری پردیس، با تمرکز بر حوزه صادراتی سوریه و اوراسیا بسته‌ خدمات صادراتی به شرکت‌های عضو این پارک ارائه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، مرکز توسعه تجارت پارک فناوری پردیس در راستای حمایت از توسعه بازار بین‌المللی برای «شرکت‌های صادرکننده» و یا «شرکت‌های با قابلیت صادرات» که عضو پارک هستند، چندین بسته خدمات صادراتی توسط کارگزاران صادراتی (بروکر) این مرکز ارائه می‌کند.

در قالب این طرح، پنج بسته‌ خدمت در حوزه‌های «ارائه محصول در نمایشگاه دائم صادراتی»، «مشاوره جهت حضور در بازارهای بین‌المللی»، «مطالعه بازار در سطوح مختلف»، «ارزیابی صادراتی و تدوین سناریوی صادرات»، «بازریابی صادراتی»، «توانمندسازی صادراتی» و «خدمات جانبی» توسط شرکت «شیرال» به عنوان یکی از کارگزاران مرکز توسعه تجارت پارک فناوری پردیس، به شرکت‌های عضو پارک عرضه می‌شود. شرکت‌ها با در نظر گرفتن این نکته که در کدام مرحله رشد و توسعه هستند، می‌توانند بسته خدمت متناسب را انتخاب کنند.

بسته های خدمات قابل ارائه در قالب طرح‌های «پلاتینیوم+»، «پلاتینیوم»، «طلایی»، «نقره‌ای» و «برنزی» قرار می‌گیرد. بسته «برنز» شامل خدمات «شلف» و «درج اطلاعات مجله الکترونیکی Made in Iran» در حوزه «ارائه محصول در نمایشگاه دائم صادراتی»، «ثبت در Marketplace های بین‌المللی» و «نحوه مذاکره» در حوزه «مشاوره»، «مطالعه بازار سطح 1» در حوزه «مطالعه بازار»، «تدوین سناریو آماده‌سازی صادراتی» در حوزه «ارزیابی صادراتی شرکت‌ها» و «استفاده از سالن جلسات» و «رزرو کافی‌شاپ و رستوران» در حوزه «خدمات جانبی» می‌شود.

بسته «نقره‌ای» شامل خدمات «شلف»، «ویترین» و «نمایش روی Video wall» و «درج اطلاعات مجله الکترونیکی «Made in Iran» در حوزه «ارائه محصول در نمایشگاه دائم صادراتی»، «ثبت در Marketplace های بین‌المللی» و «نحوه مذاکره» در حوزه «مشاوره»، «مطالعه بازار سطح 1»، «مطالعه بازار سطح 2» و «تدوین استراتژی نفوذ به بازار» در حوزه «مطالعه بازار»، «تدوین سناریو آماده‌سازی صادراتی» در حوزه «ارزیابی صادراتی شرکت‌ها»، «استفاده از سالن جلسات»، «استفاده از سالن کنفرانس» و «رزرو کافی‌شاپ و رستوران» در حوزه «خدمات جانبی» و «معرفی و بازاریابی» می‌شود.

بسته «طلایی» نیز علاوه بر موارد بالا شامل «معرفی محصول در شبکه‌های اجتماعی خارجی مرکز» در حوزه «معرفی و بازاریابی» و «انجام مذاکره»، «ارسال نمونه»، «حمل و نقل انبارداری» و «عقد قرارداد» در حوزه «عملیات توانمندسازی صادراتی» می‌شود.

بسته «طلایی» به علاوه «ثبت کردن خریدار در صندوق ضمانت صادرات» و «تبادلات مالی» در حوزه «عملیات توانمندسازی صادراتی»، بسته «پلاتینیوم» را می‌سازد.

بسته «پلاتینیوم+» شامل تمامی موارد بسته «پلاتینیوم» به علاوه «استفاده از Augmented reality» در حوزه «نمایشگاه دائم صادراتی»، «آموزش و توانمندسازی منابع انسانی شرکت به منظور صادرات» در حوزه «ارزیابی صادراتی شرکت‌ها» و «تدوین محتوای تبلیغی» در حوزه «معرفی و بازاریابی» است.

شایان ذکر است، بخشی از هزینه‌های خدمات ارائه شده در بسته‌ها، مشمول حمایت پارک فناوری پردیس و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری می‌شود.

علاقه‌مندان به استفاده از این بسته‌ها می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 76250250 داخلی 2316 کارشناس شبکه فن‌بازار ملی ایران و یا شماره های 44659830 و 09212636469  شرکت شیرال تماس حاصل نمایند.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

یسنا همایش؛ مجری و کارگزار برگزاری دومین رویداد ملی باور

مروری بر چالش ها و فرصت های پیش روی طرح ملی ترویج کارآفرینی برای دانشجویان

طرح ملی ترویج کارآفرینی کلید انتقال مهارت های کسب و کار است

یسنا همایش؛ مجری و کارگزار برگزاری چهاردهمین همایش ملی نخبگان شد

ثبت نام بنیاد ملی نخبگان آغاز شد

شروع ثبت نام سومین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی صنعت نمایشگاهی

پنجمین نمایشگاه بین المللی مدیریت پسماند و بازیافت افتتاح شد

50 هنرمند ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی حضور دارند

ایثارگران و جانبازان سرافراز سرمایه واقعی شرکت هستند

اقدامات شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سال 1399

1400؛ سال شکوفایی صنعت نمایشگاهی

شرط اعتلای صنعت نمایشگاهی در سال 1400

افزایش کمی و کیفی فعالیت‌های معاونت فنی و مهندسی در سال 99

ضرورت پوست‌اندازی صنعت نمایشگاهی ایران در سال 1400

برگزاری بزرگترین نمایشگاه مجازی ایران

ایران‌شناسی و جذب سرمایه‌گذاران بین‌المللی هدف استراتژیک پاویون ایران در اکسپو 2020

اهداف و عملکرد شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در سال 99

ساخت نمایشگاه جدید اصفهان مهمترین رخداد اقتصادی سال 99 بود

ضرر 14 میلیارد تومانی نمایشگاه بین‌المللی تبریز از کرونا

برگزاری یک نمایشگاه در ساختمان مجلس

دهمین اجلاس کمیسیون مشترک ایران و اتریش به صورت مجازی برگزار شد

تغییر در زمان برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در اربیل

بزرگترین نقطه ضعف ایران در رویدادهای خارجی

جای خالی نقشه راهبردی صنعت نمایشگاهی

حضور دکتر زمانی درنشست صمیمی فعالان صنعت نمایشگاهی

برگزاری دومین نشست بانوان تعاونگر و کارآفرین از ایران و آفریقای جنوب

دومین وبینار آموزشی جایکا در اتاق تعاون ایران برگزار شد

محل کار را اجاره کنید

3300 نفر ساعت آموزش مجازی در قشم برگزار شد

نمایشگاه عکس کیوسک 99 در آخرین روزهای سال برگزار می‌شود

نمایشگاه مشاغل خانگی و دستی در بندرعباس آغاز به کار کرد

اولین نمایشگاه ایران و سوریه، خردادماه 1400 برگزار می‌شود

ریشه چالش‌های اقتصاد و صنعت نمایشگاهی کشور

نشست هم‌اندیشی فعالان صنعت نمایشگاهی ایران برگزار می‌شود

گره 14 ساله نمایشگاه کهگیلویه و بویراحمد باز شد

برگزاری اولین نمایشگاه هنرهای سنتی و دستی بانوان ناشنوا

تشکیل شوراهای راهبردی با هدف تسهیل سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد هشت‌گانه کشور

12 مزرعه استخراج ارز دیجیتال در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی فعال و یا در حال ساخت هستند

مهم‌ترین نمایشگاه گردشگری جهان بدون سوغاتی!

زمان برگزاری سومین نمایشگاه ملی فولاد اعلام شد

تأسیس مرکز تجاری ایران در سلیمانیه عراق

اکسپو دوبی، محلی برای تغییر نگاه ایران‌هراسی دنیا

تشریح سیره نبوی در سمینار زندگی اسلامی و جهان معاصر در پیشاور پاکستان

جزئیات طرح‌های برگزیده در رویداد نانواستارت‌آپ

تنها نمایشگاه بین‌المللی دارویی خاورمیانه در ایران

مراکش در نمایشگاه گردشگری در اراضی اشغالی شرکت می‌کند

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای فناورانه کرونا در شیراز

نخبگان و برگزیدگان نخستین رویداد ملی شاهد تجلیل شدند

نمایشگاه «موج رنگ» در تهران افتتاح شد

5 مشکل مشابه برای استارت آپ‌ها

نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب
یسنا همایش
سیویلیکا
دورهای مجازی مرکز تجارت بین الملل
وزارت صنعت، معدن و تجارت
ufi
انجمن صنفی غرفه سازان
انجمن صنفی برگزارکنندگان
کاربرند؛ کلینیک کارآفرینی، خلاقیت و تجربه
انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند ایران
اهدای عضو
بانک صادرات ایران
سایت نمایشگاهی ایران مال
بانک ایران زمین
سامانه ورود و خروج آنلاین دینگ
پست بانک
بانک پارسیان
شرکت نمایشگاهی تانا
بانک ملی
انتشارات بلخ مجری کتاب نمایشگاه
شرکت سامع پاد نوین

ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی کشور

ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی کشور