معاون اتکایی بیمه مرکزی در گردهمایی تاکید کرد؛
لزوم توجه جدی به الکترونیکی کردن آمارها برای کنترل اطلاعات
مجامع، گردهمایی و بزرگداشت
بزرگنمایی:
ایران مراسم نیوز: معاون اتکایی بیمه مرکزی با تاکید بر لزوم توجه به الکترونیکی کردن آمارها گفت: اطلاعات موجود در صنعت بیمه باید به محتواهای قابل ارائه برای اخذ تصمیم گیری و برنامهریزی در زمانهای مناسب تبدیل شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، غلامعلی جهانگیری در چهارمین گردهمایی معاونین فنی و مدیران فناوری اطلاعات شرکت های بیمه با بیان این مطلب از کیفیت بالا و بهنگام سازی به عنوان مهم ترین ویژگی ها و کارکردهای آمار یاد کرد.
بر اساس این گزارش، معاون اتکایی بیمه مرکزی با تبیین و تشریح جزییات سامانه آماری تهیه شده موسوم به داشبورد مدیریتی گفت: عملیاتی و اجرایی شدن فعالیتهای بیمهای بدون آمار و اطلاعات امکانپذیر نیست و دراین زمینه کیفیت آماردهی بسیار مهم است.
عضو هیات عامل بیمه مرکزی با اشاره به سالنامههای فصلی و سالانه که به شکل فیزیکی منتشر میشوند، گفت: در حال حاضر با توجه به سرعت تبادل اطلاعات نمیتوان به این کتابها اتکا کرد چرا که تحلیلهای مطلوب و مفید از اطلاعات بروز بدست می آید.
جهانگیری در ادامه سخنان خود گفت: افزایش اطلاعات و آمارهای تولیدی از صنعت بیمه در شاخصها و متغیرهای گوناگون، تحلیل آنها را دشوار کرده و قطعا کنترل آنها از توان انسان خارج است و همین موضوع ایجاب میکند که بهرهگیری از ابزارها و سامانههای الکترونیکی در دستور کار همه مدیران و کارشناسان قرار گیرد.
وی از تجمیع اطلاعات و ایجاد سامانههای نظارتی آماری و هوشمند به عنوان چراغ راهی یاد کرد که میتواند به فعالان، صاحب نظران و مدیران صنعت بیمه کمک کند تا برنامههای آتی صنعت بیمه را بر اساس آن تنظیم کنند.
گفتنی است چهارمین گردهمایی معاونین فنی و مدیران فناوری اطلاعات شرکتهای بیمه به مدت دو روز در جزیره کیش برگزار میشود.
- نمایشگاه , همایش و سمینار , کنفرانس و کنگره و سمپوزیوم , وبینار و رویدادهای آنلاین , رویدادهای استارتاپی و تجاری , جشنواره و مسابقات , کارگاه آموزشی , مجامع , گردهمایی و بزرگداشت , رویدادهای جهان , رویدادهای استان ها , سازمان توسعه تجارت ایران , شرکت نمایشگاههای بین المللی , ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی , یسنا همایش؛ طراح و برگزارکننده همایش و نمایشگاه , کلینیک کاربرند؛کارآفرینی , خلاقیت , آموزش و برندینگ