موسس بنیاد گفتگوی جاده ابریشم:
ایران شخصیتهای با نفوذ را در چین نادیده نگیرد
اخبار صنعت گردشگری
بزرگنمایی:
ایران مراسم نیوز: موسس بنیاد گفتوگوی جاده ابریشم که برای گسترش همکاریهای گردشگری با ایران تمایل نشان دارد، تاکید کرد: ایران باید از شخصیتهای اثرگذار که در جامعه چین نفوذ و قدرت کلامی دارند برای تبلیغ و معرفی این کشور، بیشتر استفاده کند. نباید نفوذ چهرهها را در چین نادیده گرفت.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، کوی یی تینگ (Cui Yi ting) با اشاره به اینکه بنیاد گفتوگوی جاده ابریشم در 47 کشور از جمله ایران نمایندگی دارد و بیشتر در زمینه اجرای تورهای تجاری و فرهنگی فعال است، درباره نگرانیهایی که در جامعه چین درباره سفر به ایران وجود دارد، اظهار کرد: با توجه به فیلمهایی که از جاذبههای ایران در چین پخش شده و سخنانی که اخیرا مسؤولان گردشگری ایران در سفر به چین و در دیدار با مقامات و رسانههای کشور ما داشتهاند، به این نتیجه رسیدم فضای آرام و دوستانهای در ایران وجود دارد. اکنون درک بهتر و عمیقتری از این کشور پیدا کردهایم و با توجه به حرفه و جایگاهی که در جامعه چین داریم میتوانیم به آنها توضیح دهیم که ایران امن و زیبا است.
وی درباره پذیرش این یافتهها از سوی چینیها و تغییر دیدگاه آنها درباره ایران با توجه به رفتاری که رسانهها با حوزه خاورمیانه و بهویژه ایران دارند، گفت: بستگی دارد چه شخصیتهایی ایران را تبلیغ یا معرفی کنند. فکر میکنم بنیاد ما چنین جایگاهی را داشته باشد و بتواند پیام ایران را به مردم چین منتقل کند. بهتر است ایران برای معرفی از شخصیتهایی با نفوذ و قدرت کلامی بیشتر در جامعه چین بیشتر استفاده کند.
او اضافه کرد: ایده من این است که برای ایران تبلیغات بیشتری در چین انجام دهم تا فرهنگ دو ملت به یکدیگر نزدیک شود.
کوی همچنین گفت: ایران برای نفوذ در بازار گردشگری چین باید روی سفرهای فرهنگی با ساختار عمیقتر بیشتر برنامهریزی کند و میزان رفتوآمدهای تجاری در حوزه گردشگری را افزایش دهد. نباید انتظار داشت با یک جلسه بین آژانسهای ایرانی و چینی همه مسائل حل شود.
- نمایشگاه , همایش و سمینار , کنفرانس و کنگره و سمپوزیوم , وبینار و رویدادهای آنلاین , رویدادهای استارتاپی و تجاری , جشنواره و مسابقات , کارگاه آموزشی , مجامع , گردهمایی و بزرگداشت , رویدادهای جهان , رویدادهای استان ها , سازمان توسعه تجارت ایران , شرکت نمایشگاههای بین المللی , ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی , یسنا همایش؛ طراح و برگزارکننده همایش و نمایشگاه , کلینیک کاربرند؛کارآفرینی , خلاقیت , آموزش و برندینگ