جوادبقایی؛
بزرگنمایی:
ایران مراسم نیوز: دبیر اجرایی پنجمین جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا گفت: این جشنواره فروردینماه سال آینده ویژه مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم برگزار میشود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،جواد بقایی دبیر اجرایی پنجمین جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا اظهار داشت: این جشنواره 21 و 22 فروردین ماه سال آینده ویژه همه مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول و دوم و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت آموزش و پرورش و سازمان های علمی و تحقیقاتی دیگر برگزار میشود.
وی افزود: سمینارهای علمی در ده رشته و زمینه مختلف، دستاوردها-دست سازها و اختراعات، ماراتون کسب و کار دانش آموزی، المپیاد علمی علوم پایه، برنامه نویسی، ماراتون محتوای دیجیتال و فیلم کوتاه و انیمیشن از محورهای مهم این جشنواره به شمار می رود.
دبیر اجرایی پنجمین جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا ادامه داد: مراحل ثبت نام از 28 آبان تا 15 بهمن خواهد بود، مدارس و پژوهشسراها و مراکز آموزشی که تا 20 دی ماه ثبت نام کنند تسهیلات ویژه دریافت میکنند.
بقایی در مورد ویژگیهای جشنواره گفت این جشنواره دارای سامانه ویژه ثبت نام مراکز آموزشی و پژوهشی و ارائه خدمات ویژه به آنها است همچنین ثبت طرح ها و اختراعات دانش آموزی و دریافت گواهی نامه ثبت اختراع در این جشنواره انجام میگیرد و مقالات برتر دانش آموزی در مجلات معتبر علمی داخلی و خارجی چاپ میشود.
وی با بیان افزوده شدن بخش نمایشگاه جانبی به جشنواره، گفت: مدال و تقدیر نامه رسمی به برگزیدگان جشنواره و همچنین مدال ویژه جشنواره به همراه تقدیر نامه رسمی به مدارس برگزیده اعطا خواهد شد.
دبیر اجرایی پنجمین جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا گفت: تعداد مدارس شرکت کننده در دوره های قبل بیش از 700 مدرسه بوده که تعداد دانش آموزان در چهارمین دوره این جشنواره به بیش از 5000 نفر رسید.
- نمایشگاه , همایش و سمینار , کنفرانس و کنگره و سمپوزیوم , وبینار و رویدادهای آنلاین , رویدادهای استارتاپی و تجاری , جشنواره و مسابقات , کارگاه آموزشی , مجامع , گردهمایی و بزرگداشت , رویدادهای جهان , رویدادهای استان ها , سازمان توسعه تجارت ایران , شرکت نمایشگاههای بین المللی , ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی , یسنا همایش؛ طراح و برگزارکننده همایش و نمایشگاه , کلینیک کاربرند؛کارآفرینی , خلاقیت , آموزش و برندینگ