آخرین مطالب

عالیس؛

قرارداد «تبرک» با صداوسیما برای پرداخت 7 درصد فروش محصولات تبلیغ شده تازه های فناورانه، اقتصادی و اجتماعی

قرارداد «تبرک» با صداوسیما برای پرداخت 7 درصد فروش محصولات تبلیغ شده

  بزرگنمایی:

ایران مراسم نیوز: در این قرارداد 36 ماهه صدا و سیما و تبرک که تا آبان سال 1401 منعقد شده و با درخواست طرف دوم، به مدت 6 ماه دیگر نیز قابل افزایش است، مبلغ قرارداد 174 میلیارد تومان اعلام شده است.



به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،این روزها کمتر اتفاق می‌افتد که منتظر تماشای سریال یا برنامه ورزشی یا اخبار از تلویزیون باشید و در آگهی ‌های بازرگانی قبل از برنامه، تبلیغات این شرکت تولیدکننده دوغ و ماء‌الشعیر را نبینید. به جرات می ‌توان گفت کمتر تبلیغات بازرگانی است که از تلویزیون یا رادیو پخش شود و در آن حداقل یک ‌بار تبلیغ این شرکت روی آنتن نرود.
زمان آگهی‌های بازرگانی این شرکت به ‌نسبت طولانی‌تر از سایر آگهی‌ هاست و با روایتگری نسبتا طولانی و با داستان ‌های مختلف ساخته و پخش شده؛ یک ‌بار روی فناوری فلان کشور غربی به کار گرفته در کارخانه و مواد خارجی مرغوب مورد استفاده در تولید ماء الشعیر تاکید شده بود و بار دیگر بر بهداشت و پاکیزگی خط تولید.
هیات ‌مدیره این شرکت را «فیاض»‌ها تشکیل می‌دهند که تفاوت‌ شان تنها در اسم کوچک است. این شرکت در سال‌ه ای گذشته نیز تبلیغاتش از تلویزیون پخش می‌شد، اما از اواخر سال 97 و به‌طور اخص در سال جدید، حجم آگهی ‌های این شرکت ناگهان افزایش چشمگیری پیدا کرد. این حجم از آگهی در رادیو هم ظهور یافت و مخاطب ایرانی به خودش آمد و دید که در محاصره تبلیغات این شرکت قرار گرفته است.

اما سوال اینجاست که این شرکت چگونه از پس هزینه‌های این حجم از تبلیغات برمی‌آید؟
برخی رسانه های معتبر، در ماههای اخیر گزارش داده اند که سازمان صداوسیما در افزایش فروش و سود شرکت عالیس شریک شده و قرارداد تبلیغاتی این شرکت با رسانه ملی بر همین اساس بسته شده؛ موضوعی که مورد توجه حسام الدین آشنا یکی از نمایندگان دولت در هیات نظارت بر صدا و سیما نیز قرار گرفته است.
اما حالا به نظر می رسد این مدل تبلیغاتی و قراردادی جدید، در حال توسعه است چراکه بررسی های صبحانه نشان می دهد یکی دیگر از کارخانجات مشهور کشور نیز در قرارداد خود با صدا و سیما سراغ مدل پرداخت درصدی رفته است. در اطلاعیه جدید شرکت کارخانجات صنعتی تبرک، اعلام شده که تفاهم نامه ای میان این شرکت و رسانه ملی جهت پخش انواع آگهی های تلویزیونی و رادیویی در تاریخ 20 آبان منعقد شده اما تاریخ اجرای قرارداد 20 آذرماه 98 است.

مطابق این اطلاعات اعلام شده توسط تبرک، در این قرارداد 36 ماهه که تا آبان سال 1401 منعقد شده و با درخواست طرف دوم، به مدت 6 ماه دیگر نیز قابل افزایش است، مبلغ قرارداد 174 میلیارد تومان اعلام شده اما نحوه تسویه، «متناسب با 7 درصد فروش محصول تبلیغ شده» در نظر گرفته شده است.
طبق بررسی اسناد مالی توسط پایگاه خبری صبحانه، شرکت گروه کارخانجات صنعتی تبرک در دوره 6 ماهه، مبلغ 252 میلیارد ریال سود خالص کسب کرده و مبلغ 113 ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، از افزایش 653 درصدی برخوردار است.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

یسنا همایش؛ مجری و کارگزار برگزاری دومین رویداد ملی باور

مروری بر چالش ها و فرصت های پیش روی طرح ملی ترویج کارآفرینی برای دانشجویان

طرح ملی ترویج کارآفرینی کلید انتقال مهارت های کسب و کار است

یسنا همایش؛ مجری و کارگزار برگزاری چهاردهمین همایش ملی نخبگان شد

ثبت نام بنیاد ملی نخبگان آغاز شد

شروع ثبت نام سومین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی صنعت نمایشگاهی

پنجمین نمایشگاه بین المللی مدیریت پسماند و بازیافت افتتاح شد

50 هنرمند ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی حضور دارند

ایثارگران و جانبازان سرافراز سرمایه واقعی شرکت هستند

اقدامات شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سال 1399

1400؛ سال شکوفایی صنعت نمایشگاهی

شرط اعتلای صنعت نمایشگاهی در سال 1400

افزایش کمی و کیفی فعالیت‌های معاونت فنی و مهندسی در سال 99

ضرورت پوست‌اندازی صنعت نمایشگاهی ایران در سال 1400

برگزاری بزرگترین نمایشگاه مجازی ایران

ایران‌شناسی و جذب سرمایه‌گذاران بین‌المللی هدف استراتژیک پاویون ایران در اکسپو 2020

اهداف و عملکرد شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در سال 99

ساخت نمایشگاه جدید اصفهان مهمترین رخداد اقتصادی سال 99 بود

ضرر 14 میلیارد تومانی نمایشگاه بین‌المللی تبریز از کرونا

برگزاری یک نمایشگاه در ساختمان مجلس

دهمین اجلاس کمیسیون مشترک ایران و اتریش به صورت مجازی برگزار شد

تغییر در زمان برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در اربیل

بزرگترین نقطه ضعف ایران در رویدادهای خارجی

جای خالی نقشه راهبردی صنعت نمایشگاهی

حضور دکتر زمانی درنشست صمیمی فعالان صنعت نمایشگاهی

برگزاری دومین نشست بانوان تعاونگر و کارآفرین از ایران و آفریقای جنوب

دومین وبینار آموزشی جایکا در اتاق تعاون ایران برگزار شد

محل کار را اجاره کنید

3300 نفر ساعت آموزش مجازی در قشم برگزار شد

نمایشگاه عکس کیوسک 99 در آخرین روزهای سال برگزار می‌شود

نمایشگاه مشاغل خانگی و دستی در بندرعباس آغاز به کار کرد

اولین نمایشگاه ایران و سوریه، خردادماه 1400 برگزار می‌شود

ریشه چالش‌های اقتصاد و صنعت نمایشگاهی کشور

نشست هم‌اندیشی فعالان صنعت نمایشگاهی ایران برگزار می‌شود

گره 14 ساله نمایشگاه کهگیلویه و بویراحمد باز شد

برگزاری اولین نمایشگاه هنرهای سنتی و دستی بانوان ناشنوا

تشکیل شوراهای راهبردی با هدف تسهیل سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد هشت‌گانه کشور

12 مزرعه استخراج ارز دیجیتال در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی فعال و یا در حال ساخت هستند

مهم‌ترین نمایشگاه گردشگری جهان بدون سوغاتی!

زمان برگزاری سومین نمایشگاه ملی فولاد اعلام شد

تأسیس مرکز تجاری ایران در سلیمانیه عراق

اکسپو دوبی، محلی برای تغییر نگاه ایران‌هراسی دنیا

تشریح سیره نبوی در سمینار زندگی اسلامی و جهان معاصر در پیشاور پاکستان

جزئیات طرح‌های برگزیده در رویداد نانواستارت‌آپ

تنها نمایشگاه بین‌المللی دارویی خاورمیانه در ایران

مراکش در نمایشگاه گردشگری در اراضی اشغالی شرکت می‌کند

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای فناورانه کرونا در شیراز

نخبگان و برگزیدگان نخستین رویداد ملی شاهد تجلیل شدند

نمایشگاه «موج رنگ» در تهران افتتاح شد

5 مشکل مشابه برای استارت آپ‌ها

نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب
یسنا همایش
سیویلیکا
دورهای مجازی مرکز تجارت بین الملل
وزارت صنعت، معدن و تجارت
ufi
انجمن صنفی غرفه سازان
انجمن صنفی برگزارکنندگان
کاربرند؛ کلینیک کارآفرینی، خلاقیت و تجربه
انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند ایران
اهدای عضو
بانک صادرات ایران
سایت نمایشگاهی ایران مال
بانک ایران زمین
سامانه ورود و خروج آنلاین دینگ
پست بانک
بانک پارسیان
شرکت نمایشگاهی تانا
بانک ملی
انتشارات بلخ مجری کتاب نمایشگاه
شرکت سامع پاد نوین

ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی کشور

ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی کشور