عالیس؛
بزرگنمایی:
ایران مراسم نیوز: در این قرارداد 36 ماهه صدا و سیما و تبرک که تا آبان سال 1401 منعقد شده و با درخواست طرف دوم، به مدت 6 ماه دیگر نیز قابل افزایش است، مبلغ قرارداد 174 میلیارد تومان اعلام شده است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،این روزها کمتر اتفاق میافتد که منتظر تماشای سریال یا برنامه ورزشی یا اخبار از تلویزیون باشید و در آگهی های بازرگانی قبل از برنامه، تبلیغات این شرکت تولیدکننده دوغ و ماءالشعیر را نبینید. به جرات می توان گفت کمتر تبلیغات بازرگانی است که از تلویزیون یا رادیو پخش شود و در آن حداقل یک بار تبلیغ این شرکت روی آنتن نرود.
زمان آگهیهای بازرگانی این شرکت به نسبت طولانیتر از سایر آگهی هاست و با روایتگری نسبتا طولانی و با داستان های مختلف ساخته و پخش شده؛ یک بار روی فناوری فلان کشور غربی به کار گرفته در کارخانه و مواد خارجی مرغوب مورد استفاده در تولید ماء الشعیر تاکید شده بود و بار دیگر بر بهداشت و پاکیزگی خط تولید.
هیات مدیره این شرکت را «فیاض»ها تشکیل میدهند که تفاوت شان تنها در اسم کوچک است. این شرکت در ساله ای گذشته نیز تبلیغاتش از تلویزیون پخش میشد، اما از اواخر سال 97 و بهطور اخص در سال جدید، حجم آگهی های این شرکت ناگهان افزایش چشمگیری پیدا کرد. این حجم از آگهی در رادیو هم ظهور یافت و مخاطب ایرانی به خودش آمد و دید که در محاصره تبلیغات این شرکت قرار گرفته است.
اما سوال اینجاست که این شرکت چگونه از پس هزینههای این حجم از تبلیغات برمیآید؟
برخی رسانه های معتبر، در ماههای اخیر گزارش داده اند که سازمان صداوسیما در افزایش فروش و سود شرکت عالیس شریک شده و قرارداد تبلیغاتی این شرکت با رسانه ملی بر همین اساس بسته شده؛ موضوعی که مورد توجه حسام الدین آشنا یکی از نمایندگان دولت در هیات نظارت بر صدا و سیما نیز قرار گرفته است.
اما حالا به نظر می رسد این مدل تبلیغاتی و قراردادی جدید، در حال توسعه است چراکه بررسی های صبحانه نشان می دهد یکی دیگر از کارخانجات مشهور کشور نیز در قرارداد خود با صدا و سیما سراغ مدل پرداخت درصدی رفته است. در اطلاعیه جدید شرکت کارخانجات صنعتی تبرک، اعلام شده که تفاهم نامه ای میان این شرکت و رسانه ملی جهت پخش انواع آگهی های تلویزیونی و رادیویی در تاریخ 20 آبان منعقد شده اما تاریخ اجرای قرارداد 20 آذرماه 98 است.
مطابق این اطلاعات اعلام شده توسط تبرک، در این قرارداد 36 ماهه که تا آبان سال 1401 منعقد شده و با درخواست طرف دوم، به مدت 6 ماه دیگر نیز قابل افزایش است، مبلغ قرارداد 174 میلیارد تومان اعلام شده اما نحوه تسویه، «متناسب با 7 درصد فروش محصول تبلیغ شده» در نظر گرفته شده است.
طبق بررسی اسناد مالی توسط پایگاه خبری صبحانه، شرکت گروه کارخانجات صنعتی تبرک در دوره 6 ماهه، مبلغ 252 میلیارد ریال سود خالص کسب کرده و مبلغ 113 ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، از افزایش 653 درصدی برخوردار است.
- نمایشگاه , همایش و سمینار , کنفرانس و کنگره و سمپوزیوم , وبینار و رویدادهای آنلاین , رویدادهای استارتاپی و تجاری , جشنواره و مسابقات , کارگاه آموزشی , مجامع , گردهمایی و بزرگداشت , رویدادهای جهان , رویدادهای استان ها , سازمان توسعه تجارت ایران , شرکت نمایشگاههای بین المللی , ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی , یسنا همایش؛ طراح و برگزارکننده همایش و نمایشگاه , کلینیک کاربرند؛کارآفرینی , خلاقیت , آموزش و برندینگ