برگزارکننده نمایشگاه بینالمللی خشکبار 98 عنوان کرد:
بزرگنمایی:
ایران مراسم نیوز: نمایشگاه بین المللی خشکبار، گیاهان داروئی، زعفران، صنایع و خدمات وابسته از تاریخ 28 آبان الی 1 آذرماه 98 توسط شرکت تجارت و رویداد آرسا در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار برگزار شد. در این راستا گپ و گفتی با مدیرعامل و رئیس هیات مدیره این شرکت داریم.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، علی خاکسار در گفتوگوی اختصاصی با خبرنگار این پایگاه خبری عنوان کرد: برگزاری هر نمایشگاهی باید برآوردکننده نیازها و کمککننده به رشد و تعالی مشارکت کنندگان آن نمایشگاه باشد. از این رو به منظور شناسایی مسائل روز مرتبط با این صنعت از ماهها قبل جلسات شورای سیاستگذاری نمایشگاه با نظارت سازمان توسعه تجارت ایران و با حضور روسای تشکلهای تخصصی مرتبط از جمله اتحادیه صادرکنندگان خشکبار ایران، اتحادیه صادرکنندگان گیاهان داروئی و فرآورده های غذایی ایران، شورای ملی زعفران ایران، انجمن ملی خرما ایران و انجمن پسته ایران برگزار و راهکارهای برگزاری موفقیت های این نمایشگاه بررسی شد.
وی ادامه داد: توجه به نیازهای صادراتی و چگونگی تحقق صادرات از اهداف این نمایشگاه بوده که با مشارکت 130 شرکت و در فضای مفید 4000 متر مربع در سالنهای 7 و 8 نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.
برگزارکننده نمایشگاه بینالمللی خشکبار، گیاهان داروئی، زعفران، صنایع و خدمات وابسته تصریح کرد: وجه تمایز این نمایشگاه با سالهای گذشته مشارکت فعال تشکلهای تخصصی و اعضای فعال این تشکلها در نمایشگاه، حضور فعال صادرکننده های معتبر کشور در این نمایشگاه و رشد کیفی و کمی نسبت به سال های گذشته بوده است. این نمایشگاه متاسفانه در سال 97 برگزار نشد اما نمایشگاه امسال نسبت به نمایشگاه سال 96 از لحاظ متراژ بیش از 100 درصد رشد داشته است که نشان دهنده ارتقای این نمایشگاه و مسیر رو به رشد آن در سالهای آینده است.
خاکسار اهمیت این نمایشگاه را وابسته به اهمیت مشارکت کنندگان آن دانست و گفت: فعالین صنعت خشکبار، زعفران و گیاهان داروئی از صادرکنندگان عمده کشور هستند که در این دوران سرنوشت ساز نقش مهمی در ارزآوری کشور دارند. این بخش مهم صادراتی نیاز به حمایت همه جانبه مسئولین و برنامه ریزی برای ارتقا دارد که برگزاری این نمایشگاه می تواند در هماهنگی و تعامل و رشد این صنعت بسیار حائز اهمیت باشد.
وی تاکید کرد: شرکت تجارت و رویداد آرسا برنامههای مختلفی برای حضور در نمایشگاه های تخصصی خارج کشور دارد. بهترین روش برای بازاریابی محصولات خشکبار، زعفران و گیاهان داروئی مشارکت در نمایشگاه های معتبر بین المللی هست که در بازارهای صادراتی هدف برگزار می شود. این شرکت همچنین برگزار کننده پاوییون تخصصی ایران در بعضی نمایشگاه های بین المللی دنیا از جمله هنگ کنگ است که سالهای مداوم برگزار می شود. همچنین حضور در نمایشگاه های اروپا، آسیا و آمریکای جنوبی از دیگر برنامه های این شرکت جهت حضور در بازارهای جهانی است./نرگس جدیداسلام
- نمایشگاه , همایش و سمینار , کنفرانس و کنگره و سمپوزیوم , وبینار و رویدادهای آنلاین , رویدادهای استارتاپی و تجاری , جشنواره و مسابقات , کارگاه آموزشی , مجامع , گردهمایی و بزرگداشت , رویدادهای جهان , رویدادهای استان ها , سازمان توسعه تجارت ایران , شرکت نمایشگاههای بین المللی , ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی , یسنا همایش؛ طراح و برگزارکننده همایش و نمایشگاه , کلینیک کاربرند؛کارآفرینی , خلاقیت , آموزش و برندینگ