به بهانه نمایشگاه تخصصی ایران آفروکمپ
بزرگنمایی:
ایران مراسم نیوز: مدیر کلوپ های دودیفرانسیل استان تهران بحث آموزش در صنعت آفرود را ضروری میداند و معتقد است: هدف ما این است که مردم آگاهانه رفتار کنند و اگر به حادثه ای دچار میشوند بدانند که چگونه باید عمل کنند. وظیفه ما یادگیری رفتار درست است تا در نهایت این رفتار را در سطح جامعه فراگیر کنیم.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، سلمان طاهری در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار این پایگاه خبری عنوان کرد: در تمام این سالها تلاش ما بر این بوده ذهنیت منفی نسبت به آفرود درخصوص تخریب طبیعت را تغییر دهیم زیرا ما حتی تخریبی که مردم به طبیعت وارد کرده اند را اصلاح میکنیم.
مدیر گروه جیپ سواران ایران تصریح کرد: کارگروههایی برای آموزش تشکیل دادهایم و از اساتید باتجربه این حوزه استفاده میکنیم. همچنین در سال ایونتهایی در این حوزه برگزار و کارگاه های آموزشی در حاشیه آن برنامهریزی میکنیم. از فضای مجازی نیز در این زمینه کمک گرفته ایم و از تمام این موارد نتایج بسیار مثبتی گرفته ایم.
طاهری افزود: رسالت ما جذب و آموزش افرادی است که به این عرصه وارد میشوند تا با آگاهی طبیعت را برای نسلهای بعد نگهداریم. مسائل متعددی موجب شده این صنعت به صنعتی جذاب تبدیل شود زیرا کشف ناشناخته ها برای بسیاری از افراد جالب است و به واسطه یک خودرو دودیفرانسیل میتوانند بسیاری از نقاط کشور را کشف کنند.
وی گفت: یکی از اقدامات 18 کلوپ دودیفرانسیل حمایت از افرادی است که در مسابقات شرکت میکنند، افرادی که به عنوان نوک پیکان بدون هیچ اسپانسری مبارزه می کنند. زیرا ما در بحث اسپانسرینگ بسیار ضعیف هستیم و دیده نمیشویم در حالی که اگر بتوانیم دیده شویم به طور حتم اتفاق خوبی که منتظرش هستیم رخ میدهد.
مدیر کلوپ های دودیفرانسیل استان تهران درخصوص وضعیت تولید در صنغت آفرود عنوان کرد: هماکنون تولیدکننده خودرو نداریم اما درخصوص لوازم جانبی، تولید محتوای فرهنگی و مباحث آموزشی تولیدکنندگان خوبی داریم. به بیان دیگر در بخش نرم افزاری تولیدات داریم و در بخش سخت افزاری نیز افراد تا حدودی ورود کرده که راه زیادی در این مسیر باید بپیمایند. هر چند که اکنون بیشترین چالش و فقدان ما در واردات است.
طاهری درخصوص نمایشگاه تخصصی ایران آفروکمپ گفت: در نمایشگاه ایران آفروکمپ درصورتی که مخاطب و جامعه هدف با سیاست گذاری و برنامه ریزی درست انتخاب شود منجر به خروجی مثبت میشود. باید جامعه هدف را بیشتر درگیر کنیم و
اطلاع رسانی دقیق و جامعی داشته باشیم تا با نگاهی نو مخاطب نو و جامعه بزرگتری را درگیر کنیم./ لیما حسنی
- نمایشگاه , همایش و سمینار , کنفرانس و کنگره و سمپوزیوم , وبینار و رویدادهای آنلاین , رویدادهای استارتاپی و تجاری , جشنواره و مسابقات , کارگاه آموزشی , مجامع , گردهمایی و بزرگداشت , رویدادهای جهان , رویدادهای استان ها , سازمان توسعه تجارت ایران , شرکت نمایشگاههای بین المللی , ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی , یسنا همایش؛ طراح و برگزارکننده همایش و نمایشگاه , کلینیک کاربرند؛کارآفرینی , خلاقیت , آموزش و برندینگ