فناوری اطلاعات؛
شرکت ارتباطات آرینتل به پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران میآید
اخبار نمایشگاه - مرکز فابا
بزرگنمایی:
ایران مراسم نیوز: ارتباطات آرینتل به عنوان زیرمجموعه شرکت جهان ارقام پارس که هلدینگ فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک ایرانزمین است در پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران ITE 2019 حضور مقتدرانهای را تجربه کرده و همزمان از محصولات جدید خود رونمایی میکند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، ارتباطات ارینتل که شعارهایی همچون منو بگیر CATCH ME، عجله کن منو بگیر، راهی برای سیاره هوشمند را برای سایت خود انتخاب کرده است، تلاش دارد تا در راستای ایفای رسالت خود به همراه سایر شرکتهای مجموعه هلدینگ همچون پدیسار انفورماتیک، سابین تجارت آریا و مرکز نوآوری ایران زمین، حضوری متفاوت را تجربه کند.
داستان یک آغاز
درست در اخرین روزهای اسفند ماه 1396 بود که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، با صدور پروانه فعالیت تجاری در حوزه MVNO برای شرکت ارتباطات آرینتل موافقت کرد. پس از صدور این مجوز، تعداد شرکتهایی که مجوز اپراتور مجازی تلفن همراه «نوع اول» را دریافت کردند، به هشت مورد رسید. این مجوزها به منظور بهرهگیری از ظرفیت خالی اپراتورها صادر شد هرچند سابقه اپراتور مجازی در جهان به سال 1999 بازمیگردد اما اپراتور مجازی تلفن همراه یا MVNO که برگرفته از عبارت Mobile Virtual Network Operator است، در ایران سابقه زیادی ندارد.
این اپراتور در واقع یک یک نوع اپراتور موبایل تلقی میشود که خود عملأ دارای امکانات فیزیکی برای ارسال مکالمات و دادهها نیست. این اپراتورها معمولا با یک اپراتور موبایل (MNO) که دارای امکانات فیزیکی برای ارسال مکالمات و دادهها است، قرارداد منعقد کرده و با خریداری خدمات به شکل عمده از آنها ، نام و برند اختصاصی خود را به فروش میرسانند. در واقع این کار نوعی خردهفروشی محسوب میشود و MVNO- بهعنوان بازوی بازاریابی اپراتورهای اصلی موبایل عمل کرده و در شرایط رو به اشباع بازاراز ظرفیت خالی آنها بهره میگیرند. عمده تفاوت بین آنها، این است که MVNO ها شبکه دسترسی یا همان طیف رادیویی ندارند. مهمترین هدف برای دریافت مجوز اپراتور مجازی تلفن همراه برای این هلدینگ بزرگ، این است که دریافت چنین مجوزی افق جدیدتری را پیشروی این شرکت ترسیم میکند.
چشماندازی آرمانی!
سال 1400 برای شرکت ارتباطات آرینتل، یک سال سرنوشتساز است چرا که این شرکت تلاش دارد تا اهداف مجموعه خود را تا این سال محقق کند. آرینتل در چشمانداز شرکت خود تصریح کرده است که در این سال باید بتواند گستردهترین پوششدهی و آنتندهی را در نه تنها در سراسر کشور بلکه در اکثر نقاط جهان برای مشترکان خود فراهم کند تا هر کجا و هر زمان به راحتی بتوانند از خدمات هوشمند این اپراتور بهرهمند شوند. به همین دلیل ماموریت «فراهمآوری بسترهای ارتباطی ثابت و ارائه خدمات نوین تلفنی، اینترنتی، صوت و تصویر به مشترکین حقیقی، حقوقی، ادارات، سازمانها و شرکتها» را به عنوان مهمترین رسالت خود تعریف کرده است. شرکت آرینتل به موازات تلاش برای تحقق این چشمانداز، دستیابی به ارزشهای مهمی همچون ارزشهای محوری فرهنگ ، رشد و یادگیری؛راستی، اعتماد و صداقت؛زایندگی، نوآوری، خلق دانش؛ ارزش آفرینی برای ذینفعان؛ نظم، مسئولیتپذیری و تعهد؛ گسترش ثروت، امنیت و آرامش خاطر کارکنان؛ اخلاقگرایی در تعاملات با کارکنان و رقبا؛نگهداری اسرار و اطلاعات و اصل رازداری را در اولویت کاری خود قرار داده است تا به این ترتیب به شرکتی تبدیل شود که ضمن موفقیت در تحقق اهداف عالی توانسته است اصول انسانی را در در درون شرکت خود نهادینه کند.
خدمات
شرکت ارتباطات آرینتل خدمات خود را به دو شیوه ACTIVE و PASSIVEارائه میکند. در شیوه نخست خدمات همگرایی سرویس ثابت و موبایل (FMC)،سرویس اینترنت اشیا (IOT)، سرویس تماس بینالملل، سرویس ابری آرینتل (Opn API)وجود دارد. به عبارت دیگر،شرکت آرینتل به عنوان اپراتور پیشرو در عرصه نوآوری قادر است تا خدمات ارتباطی مورد نیاز کسب و کارها و شرکتهای استارت آپ را از طریق زیرساخت ابری و پلتفرم باز (Open API) خود ارائه کند. حال امکان دارد که این سوال مطرح شود که مهمترین مزیت استفاده از سرویس ابری آرینتل برای استارتآپها چیست؟ واقعیت این است که افزایش سرعت در پیادهسازی سرویس، کاهش هزینههای ایجاد و توسعه نرم افزاری اپلیکیشنها، امکان استفاده از سرویسهای احراز هویت، درگاه های پرداخت بانکی است. یکی دیگر از خدمات آرینتل این است که پشتیبانی فنی بر اساس توافقنامه SLA صورت میگیرد. در صورت عدم تطابق کیفیت خدمات با سطح مشخص شده در قرارداد ، خسارت جبران میشود تا به این ترتیب حق مشتریان حفظ شده و شرکت ناخواسته به آنها زیانی وارد نکند.
پنجمین همایش تراکنش ایران
شرکت ارتباطات آرینتل با مدنظر قرار دادن اخرین دستاوردهای علمی به عنوان شرکتی که توانسته است مجوز اپراتور مجازی را دریافت کند، تلاش دارد تا در بزرگترین رویداد فناورانه کشور حضور مقتدرانهای را تجربه کند تا به این ترتیب بستری فراهم شود که این شرکت بتواند چشمانداز ترسیمی خود را محقق کرده و بتواند با ایجاد فضای رقابتی سالم، منافع مصرف کنندگان را تامین کند و به قولی انحصار موجود را از بین ببرد. تنها در سایه رقابت ایجاد شده این فرصت برای مشترکان ایجاد میشود که بتوانند «بهترینها» را انتخاب کنند. مهمتر اینکه،ارتباطات آرینتل ضمن ایجاد تعامل با مسئولان حاضر در پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران، میتواند بسیاری از چالشها و موانع موجود در حوزه کاری خود را از بین ببرد.
- نمایشگاه , همایش و سمینار , کنفرانس و کنگره و سمپوزیوم , وبینار و رویدادهای آنلاین , رویدادهای استارتاپی و تجاری , جشنواره و مسابقات , کارگاه آموزشی , مجامع , گردهمایی و بزرگداشت , رویدادهای جهان , رویدادهای استان ها , سازمان توسعه تجارت ایران , شرکت نمایشگاههای بین المللی , ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی , یسنا همایش؛ طراح و برگزارکننده همایش و نمایشگاه , کلینیک کاربرند؛کارآفرینی , خلاقیت , آموزش و برندینگ