ارتباطات؛
کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری
کارگاه آموزشی
بزرگنمایی:
ایران مراسم نیوز: ارتباطات اطلاعات بصری به طور کلی شامل تجسم اطلاعات، رابط های گرافیکی کاربر، تجزیه و تحلیل بصری و زبانهای بصری است. اطلاعات بصری به طور فزاینده ای برای تسهیل ارتباطات بین انسان و انسان از طریق اینترنت و دستگاه های تلفن همراه مورد استفاده قرار می گیرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، ارتباط بصری از طریق زبان های گرافیکی یا نشانه ها مدتهاست که در بین انسانها با پیشینه ها و فرهنگ های مختلف و در دهه های اخیر بین انسان و ماشین انجام شده است. در دنیای دیجیتالی امروز، اطلاعات بصری به طور معمول با استعاره های مختلفی که معمولاً در زندگی روزمره بکار می رود مورد استفاده قرار می گیرد تا درک سریع و تجزیه و تحلیل آسان را در طی فرآیند ارتباطات تسهیل کند.
ارتباطات اطلاعات بصری به طور کلی شامل تجسم اطلاعات، رابط های گرافیکی کاربر، تجزیه و تحلیل بصری و زبانهای بصری است. اطلاعات بصری به طور فزاینده ای برای تسهیل ارتباطات بین انسان و انسان از طریق اینترنت و دستگاه های تلفن همراه مورد استفاده قرار می گیرد.
محورهای کارگاه
همزمان با شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران (ICPR1398)، دو کارگاه تخصصی برگزار می شود تا سطح دانش و تجربه حرفه ای شاغلان روابط عمومی را در رابطه با طراحی معاصر و شیوه های ارتباط تصویری بهبود بخشد.
کارگاه آموزشی "ارتباطات بصری و کاربردهای آن در روابط عمومی"
کاربردهای ارتباطات بصری اکنون در همه حوزه های روابط عمومی، وارد دوره رشد و گسترش پایدار شده و این کارگاه به عنوان یک رویداد مهم به بررسی جهان "ارتباطات بصری و کاربردهای آن در روابط عمومی" می پردازد.
مدرس:
محمود مختاریان، استاد روزنامه نگاری، مدرس دانشگاه
سرفصل ها
- اطلاعات، تصویر و تجسم
- فرم و محتوا
- سواد بصری
- بلاغت های بصری
- زیبایی شناسی رسانه ای
- تجزیه و تحلیل محتوای چندرسانه ای
- زیبایی شناسی محصولات انتشاراتی
- ارتباطات بصری در حوزه رسانه های اجتماعی
- ارائه نکات کاربردی
کارگاه آموزشی "نگاهی به آینده تولیدات و محصولات بصری"
تحقیقات و آمارها نشان می دهد یک فرد معمولی در هر ماه تقریبا 32 فیلم تماشا می کند و هنگامی که کسی یک ویدئو را تماشا می کند، درک خود را 74 درصد افزایش می دهد. این ها بعضی از دلایل ساده برای شروع استفاده از ویدیو و سایر ابزارهای بصری در سال های گذشته در حوزه روابط عمومی هستند. اگر روابط عمومی ها بخواهند پیام های اثربخشی تولید کنند، باید در مورد تصویر و ارتباطات بصری نیز آموزش ببینند.
کارگاه آموزشی "نگاهی به آینده تولیدات و محصولات بصری" در پاسخ به نیازهای جدید شاغلان روابط عمومی طراحی شده است.
مدرس:
دکتر مریم سلیمی، پژوهشگر ارتباطی و تصویری، مدرس دانشگاه
سرفصل ها
- تصویر و تصور
- چرا محتوای بصری؟
- مروری بر تحولات اخیر قالبهای مختلف بصری
- آشنایی با چند اصطلاح
- نگاهی به آینده تصویر و تولیدات بصری
- قالبهای بصری در رسانه های اجتماعی
- آینده روابط عمومی
- پیشنهادها
اطلاعات تماس
علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در بخش جشنواره و دریافت کاربرگ های ثبت نام و دیگر اطلاعات موردنیاز به نشانی زیر ذیل مراجعه نمایند:
تلفن های دبیرخانه کنفرانس: 77 ـ 88617576- 88216277
دورنگار: 88602308
صندوق پیامک: 30007153
وب سایت:
www.irancpr.ir
- نمایشگاه , همایش و سمینار , کنفرانس و کنگره و سمپوزیوم , وبینار و رویدادهای آنلاین , رویدادهای استارتاپی و تجاری , جشنواره و مسابقات , کارگاه آموزشی , مجامع , گردهمایی و بزرگداشت , رویدادهای جهان , رویدادهای استان ها , سازمان توسعه تجارت ایران , شرکت نمایشگاههای بین المللی , ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی , یسنا همایش؛ طراح و برگزارکننده همایش و نمایشگاه , کلینیک کاربرند؛کارآفرینی , خلاقیت , آموزش و برندینگ