مزایای حضور در نمایشگاه امپکس از زبان یک تولیدکننده محصولات چرمی و دستدوز
اخبار نمایشگاه - مصاحبه، گزارش و یادداشت
بزرگنمایی:
ایران مراسم نیوز: مدیر مجموعه کفش بهپا در ششمین نمایشگاه چرم، کفش، کیف و صنایع وابسته گفت: شرکت در نمایشگاه به گسترش فعالیت تولیدکنندگان بسیار کمک میکند و ارتباطات جدیدی در زمینه تامین مواد، فروش، تبلیغات و سایر موارد کسب میکنیم که برای ما مفید است و عرصه رقابت را بهبود میبخشد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، فتاح احمدی مردان در گفتوگوی تخصصی با خبرنگار این پایگاه خبری عنوان کرد: در نمایشگاه معضلاتی مانند ساعت کار نمایشگاه نیز وجود دارد. اگر فردی عصر پس از تعطیلی کارش بخواهد به نمایشگاه مراجعه کند ساعت کار نمایشگاه به پایان رسیده است. همچنین تبلیغات محیطی نمایشگاه بسیار ضعیف بوده و اطلاعرسانی به خصوص در بازار هدف به صورت کافی صورت نگرفته است. ضروری است با تبلیغات افراد را به بازدید از نمایشگاه ترغیب کنیم.
وی افزود: از مسئولان برگزاری نمایشگاه انتظار داریم ارتباط و مراوده بیشتری برقرار شود و ما فقط نظارهگر و اطاعتکننده نباشیم.
مدیر مجموعه کفش بهپا تصریح کرد: مجموعه کفش بهپا از سال 91 فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات چرمی و دستدوز آغاز کرده است. بیشتر محصولات توسط خودمان و به صورت مویرگی به فروش میرسد و در سراسر ایران فعالیت داریم. در زمینه صادرات نیز به صورت مستقیم صادرات نمیکنیم اما محصولات ما در کشورهای عراق و آذربایجان به خوبی به فروش میرسد.
احمدی مردان خاطرنشان کرد: اکنون ما در زمینه فعالیت خود در صنعت مشکل هزینه داریم و هزینه مسائلی چون هزینه حمل، تبلیغات، بیمه، دارایی و.. داریم.
- نمایشگاه , همایش و سمینار , کنفرانس و کنگره و سمپوزیوم , وبینار و رویدادهای آنلاین , رویدادهای استارتاپی و تجاری , جشنواره و مسابقات , کارگاه آموزشی , مجامع , گردهمایی و بزرگداشت , رویدادهای جهان , رویدادهای استان ها , سازمان توسعه تجارت ایران , شرکت نمایشگاههای بین المللی , ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی , یسنا همایش؛ طراح و برگزارکننده همایش و نمایشگاه , کلینیک کاربرند؛کارآفرینی , خلاقیت , آموزش و برندینگ