رونمایی از جدیدترین محصولات شرکت الکترونیک کارت دماوند در ITE 2019
مرکز فابا
بزرگنمایی:
ایران مراسم نیوز:
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، به نقل از فابانیوز، شرکت الکترونیک کارت دماوند اپلیکیشن «دکا» را مدت زمانی قبل به بازار عرضه کرد. دکا یک اپلیکیشن چند منظوره بوده که با ایجاد یک کیف پول واقعی توانست پاسخگوی پرداختهای روزانه مشتریان باشد. مهمتر اینکه با داشتن زیرساخت مناسب توانسته است به سادگی کلیه پرداخت بانکی کشور را در درون شبکه شتاب را پوشش بدهد. از طرفی دیگر این اپلیکیشن توانایی اتصال به کارتخوانهای موبایلی (mPOS) را دارد که میتواند سهم جدیدی در پرداختهای کارتی کشور ایجاد کند. این اپلیکیشن با خدماتی همچون ماندهگیری ،انتقال وجه کارت به کارت ، خرید شارژ و بسته اینترنت، پرداخت قبوض خدماتی ، پرداخت اقساط ،خرید بلیت اتوبوس، خرید بلیت قطار،پرداخت از طریق کد QR ، کمکرسانی به جمعیت هلال احمر و نیکوکاری گامهای موثری را در رفع نیازهای مشتریان برداشته است.
فعالیت درخورتوجه الکترونیک کارت دماوند
کمتر فردی باور دارد که شرکت الکترونیک کارت دماوند با گستردگی فعالیت و موفقیت در جلب اعتماد مشتریان، در فرودین سال 86 مجوز فعالیت خود را دریافت کرده باشد. البته سنگ بنای این شرکت اواخر سال1383 گذاشته شد. شرکت الکترونیک کارت دماوند به دنبال ایجاد کنسرسیومی متشکل ازافراد حقیقی و حقوقی فعال در زمینههای الکترونیک، پول و بانک، کامپیوتر، شبکه، خدمات و پشتیبانی تجهیزات الکترونیکی شکل گرفت و مطالعات این شرکت به منظور راهاندازی خدمات پرداختهای الکترونیکی آغاز شد. شرکت با توجه به کارگیری کارشناسان با مهارتهای مختلف و اعزام به کلاسهای داخلی و خارجی نهایتاً پیشنهاد درخواست شرکت الکترونیک کارت دماوند را مطرح کرد که با برنامه عملیاتی سه ساله برای بازاریابی-نصب و راه اندازی-پشتیبانی 150000 دستگاه پایانه فروش فروشگاهی توانست موافقت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران را در تاریخ شهریور ماه 1385 جلب کند.
مهمترین مزیت پایانه فروشگاهی شرکت الکترونیک کارت دماوند،عرضه پایانه فروشگاهی مناسب برای تمامی کسب و کارهای ثابت و سیاراست که از مزیتهایی همچون بیسیم، سیمکارت رایگان،ارائه گزارش ریز تراکنشها به صورت لحظهای، ارائه گزارشهای مالی، امکان واریز مبلغ خرید به صورت درصدی و همزمان به چند حساب، سرعت بالا در اتصال و انجام تراکنش، پشتیبانی 24 ساعته برخوردار است. هرچند بازاریابی برای پایانههای فروش IPG ،POS در محل، فروش کالا و خدمات نصب، آموزش، راهاندازی پایانههای فروش،ارائه امکان پرداخت از طریق اینترنت و موبایل،اپلیکیشن دکا و کارتخوان هوشمند از حوزههایی است که این شرکت به صورت گسترده فعالیت خود را بر آن متمرکز کرده است. این شرکت با سه شعبه در تهران و نزدیک به سی شعبه در شهرستانها توانسته است کار خود را توسعه بیشتری داده و در ضمن گامهای جدی را در راستای رفع مشکلات مشتریان و پاسخگویی بردارد.
آغازگر مدیریت دانش
شرکت الکترونیک کارت دماوند اولین استقرار مدیریت دانش در صنعت پرداخت کشور را کلید زد. اینوتکس ایران پس از اولین استقرار مدیریت دانش ویژه نظام بانکی در بانک اقتصاد نوین در سال 1391 و راه اندازی اولین دانشنامه اجتماعی بانکداری و پرداخت با نام بنکی دو، با همکاری شرکت الکترونیک کارت دماوند صورت گرفت و به این ترتیب شرکت الکترونیک کارت دماوند توانست آغازگر مدیریت دانش در صنعت پرداخت کشور شود. درمدت زمان فعالیت این شرکت محصولاتی همچون کارتخوان فروشگاهی، کارتخوان متصل به رایانه، کارتخوان موبایلی، درگاه پرداخت اینترنتی، اندروید پوز (پایانه اندرویدی)، اپلیکیشن دکا به بازار عرضه شده است. تنها مروری به عملکرد این شرکت با توجه به اینکه یک شرکت psp است نشان میدهد که در این مدت کوتاه توانسته ضمن ارائه خدمات پرداخت با فراهم آوردن امکانات سختفزاری و نرمافزاری پرداخت الکترونیک ، درگاه پرداخت اینترنتی و تلفن همراه و اینترنت طبق ضوابط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و نظارت شاپرک، امکان پردازش تراکنش پرداخت از خریدار به فروشنده میسر کند .
ضرورت عمل به همین وظایف موجب شد تا شرکت، خدماتی همچون بازاریابی برای پایانههای فروش در محل فروش کالا و خدمات؛نصب ، آموزش، راهاندازی پایانههای فروش؛ ارائه امکان پرداخت از طریق اینترنت و تلفن همراه؛ پشتیبانی 24 ساعته؛ پردازش و تکمیل پرداختها و اصلاح مغایرتهای احتمالی؛تضمین امنیت اطلاعات کاربران؛ ارائه راهکارهای جدید برای بهبود سرعت و روشهای جدید پرداخت؛ارائه گزارش پرداخت به مشتریان را انجام میدهد.
رونمایی از جدیدترین محصولات در ITE 2019
شرکت الکترونیک کارت دماوند در این مدت کوتاه توانسته است به موفقیتهای بزرگی در حوزه نوآوری در مورد صندوق فروشگاهی و ساخت لوازم پایانه فروشگاهی و ATM دست پیدا کند زیرا این شرکت مدیریت دانش را به عنوان یک اصل مدنظر قرار داده است و همین سبب شده که خیلی زود بتواند برای خود جایگاهی درخور فراهم آورد و میزان شعبههای خود را در سراسر کشور به حدود سی شعبه برساند. قطعا حضور مقتدرانه این شرکت در پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران میتواند فرصتی را برای تبدل نظر فراهم کرده و شرایط را برای شکوفایی بیشتر این شرکت فراهم کند. / باران ستوده
- نمایشگاه , همایش و سمینار , کنفرانس و کنگره و سمپوزیوم , وبینار و رویدادهای آنلاین , رویدادهای استارتاپی و تجاری , جشنواره و مسابقات , کارگاه آموزشی , مجامع , گردهمایی و بزرگداشت , رویدادهای جهان , رویدادهای استان ها , سازمان توسعه تجارت ایران , شرکت نمایشگاههای بین المللی , ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی , یسنا همایش؛ طراح و برگزارکننده همایش و نمایشگاه , کلینیک کاربرند؛کارآفرینی , خلاقیت , آموزش و برندینگ