مدیرعامل پتروشیمی جم تاکید کرد:
ایران پلاست فرصت مناسبی برای اشتراکگذاری داراییهای اکوسیستم پاییندستی نفت، گاز و پتروشیمی
اخبار نمایشگاه - مصاحبه، گزارش و یادداشت
بزرگنمایی:
ایران مراسم نیوز: مدیرعامل پتروشیمی جم گفت: سیزدهمین نمایشگاه ایران پلاست فرصت مناسبی بوده تا همه مجموعه های اکوسیستم پایین دستی نفت، گاز و پتروشیمی دور هم جمع شوند و بتوانند ایدهها، محصولات، نوآوریها و تکنولوژیهای خود را با هم به اشتراک بگذارند. در این راستا نمایشگاه بستر مناسبی برای به اشتراک گذاشتن دارایی های محسوس و غیرمحسوس در این شبکه ارتباطی است.
به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، دکتر سعیدی در گفتوگوی اختصاصی با خبرنگار این پایگاه خبری در نمایشگاه ایرانپلاست 2019 عنوان کرد: جهان کنونی جهان شبکه است و در جهان شبکه برقراری ارتباط یکی از مهمترین موضوعات و راهبردیترین دارایی هر شرکتی در راستای روابط کسب و کار است. برگزاری نمایشگاه فرصتی است که همه بنگاهها یا بازیگران میتوانند با هم و با مشتریان خود ارتباط گیرند.
وی ادامه داد: صنعت پتروشیمی یکی از صنایع ثروتساز کشور است که برای صنایع بالادستی نفت و گاز خلق ارزش ایجاد کرده و در حال حاضر یکی از صنایع بسیار مهم برای ایجاد درآمد و توسعه اقتصادی کشور است. همه ی بازیگرانی که در این صنعت فعالیت میکنند نقش کلیدی در خلق ارزش برای کشور دارند. همچنین به دلیل مزیت رقابتی بالادستی هم در جهت توسعه اقتصادی کشور و هم در جهت ارتقای کیفیت زندگی مردم میتوانند بسیار موثر عمل کنند.
مدیرعامل پتروشیمی جم تصریح کرد: پتروشیمی جم یکی از بازیگران اصلی پتروشیمی داخل و یکی از نگینهای پتروشیمی کشور است. هدف ما تحقق این امر است که جزو ده شرکت برتر داخل کشور و یکی بزرگترین پلیمرسازهای داخل و منطقه باشیم. پتروشیمی جم جایگاه ویژهای در عرصه داخلی و بازارهای جهانی دارد و به همین تناسب باید تلاش کنیم جایگاه خود را بیش از گذشته ارتقا دهیم./لیماحسنی
- نمایشگاه , همایش و سمینار , کنفرانس و کنگره و سمپوزیوم , وبینار و رویدادهای آنلاین , رویدادهای استارتاپی و تجاری , جشنواره و مسابقات , کارگاه آموزشی , مجامع , گردهمایی و بزرگداشت , رویدادهای جهان , رویدادهای استان ها , سازمان توسعه تجارت ایران , شرکت نمایشگاههای بین المللی , ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی , یسنا همایش؛ طراح و برگزارکننده همایش و نمایشگاه , کلینیک کاربرند؛کارآفرینی , خلاقیت , آموزش و برندینگ