آخرین مطالب

چرا نمایشگاه‌ها برای استراتژی بازاریابی کسب‌و‌کارها اهمیت دارند؟ مصاحبه، گزارش و یادداشت

چرا نمایشگاه‌ها برای استراتژی بازاریابی کسب‌و‌کارها اهمیت دارند؟

  بزرگنمایی:

ایران مراسم نیوز: نمایشگاه‌ها بهترین فرصت برای این موضوع است که رقابت‌های موجود در کسب و کار خود را مشاهده کنید و ببینید چه کسب و کار دیگری در حال انجام کسب و کار شماست. آیا آنها کار خود را به خوبی انجام می‌دهند؟آیا می‌توانید آن را بهتر انجام دهید؟
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، با در اختیار داشتن برنامه‌ریزی درست و آمادگی، نمایشگاه‌ها می‌توانند مکانی ایده‌آل برای معرفی و یا آغاز به کار یک محصول یا سرویس جدید و یا نمایش حداکثری برند شما باشد.
 
در ادامه به نکات مفیدی درباره اینکه چرا مشارکت در نمایشگاه‌ها می‌تواند برای کسب و کار شما مهم باشد، اشاره می‌کنیم:
 
نمایشگاه، رویدادی است که در آن محصولات و خدمات به نمایش گذاشته شده و در معرض دید عموم قرار داده می‌شوند. از سوی دیگر، رویدادها و نمایشگاه‌ها ابزارهای قدرتمند بازاریابی هستند. آنها پلتفرم‌هایی برای تبلیغ و نشان دادن محصولات و یا خدمات شما به افراد، گروه‌ها و شرکت‌هایی هستند که دانش کمی درباره خدمات شما دارند. این فضا همچنین فرصتی را برای دیدار با مشتریان حاضر و بالقوه برای شما فراهم می‌کنند.
 
از سوی دیگر، نمایشگاه‌ها و رویدادهای تجاری و فناوری، سرمایه‌گذاری‌های بزرگی برای برگزارکنندگان آنها محسوب می‌شوند. در نتیجه، به بستر قدرتمندی برای بازاریابی، تبلیغات و ترویج و پیشرفت  مشارکت کنندگان در آن بدل می شوند. این بستر در نهایت منجر به آن می‌شود که شما در هزینه‌ها و زمان خود برای ایجاد ارتباط با همه مشتریان بالقوه خود صرفه جویی کنید.
 
ماهیت هدفمند نمایشگاه‌ها یکی از مهمترین دلایل این موضوع است که همچنان کسب و کارها می‌توانند از آن و در مقایسه با دیگر راه‌های بازاریابی نتایج بهتری کسب کنند.
 
با وجود فناوری و داده که امروزه در اختیار افراد قرار دارد، ممکن است این احساس را پیدا کنید که هیچ‌گاه نیاز ندارید میز کار خود را ترک کنید. تحقیقات بازار، تبلیغات، دریافت و اجرای دستورات همگی می‌توانند به صورت الکترونیکی انجام شوند.
 
با این حال، ایجاد روابط چهره به چهره همچنان یکی از مهمترین بخش‌های کسب و کار است و نمایشگاه‌ها فرصت مناسبی را برای انجام این مهم برای شما فراهم می‌کنند. مردم همچنان علاقه دارند تا با افرادی که با آنها کار می‌کنند و یا در دایره مشتریان آنها هستند را از نزدیک ببینند، اعتمادسازی کنند و روابط خود را ارتقا دهند.
 
نمایشگاه‌ها و رویدادها فرصت فوق العاده‌ای را برای معرفی شما، شرکت شما و ایده های کسب و کاری شما در برابر افرادی ایجاد می‌کند که شما پیشتر مجالی برای ارتباط با آنها پیدا نمی‌کردید.
 
برخی کسب و کارها، نمایشگاه ها و رویدادها را تنها محلی برای فروش سرویس‌ها و خدمات خود می‌دانند، اما باید این را به خاطر داشته باشید که این رویدادها فرصت‌های قابل توجهی را برای شما ایجاد می‌کنند که می توانید در آن آموزش ببینید و مشاغل آگاه، کسب و کارهایی هستند که از این فرصت بیشترین استفاده را می‌کنند.
 
نمایشگاه‌ها بهترین فرصت برای این موضوع است که رقابت‌های موجود در کسب و کار خود را مشاهده کنید و ببینید چه کسب و کار دیگری در حال انجام کسب و کار شماست. آیا آنها کار خود را به خوبی انجام می‌دهند؟آیا می‌توانید آن را بهتر انجام دهید؟
 
پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران 28 تا 30 آبان سال جاری در «نمایشگاه گفت‌وگو»، برگزار می‌‌شود./فابانیوز


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

ثبت نام بنیاد ملی نخبگان آغاز شد

شروع ثبت نام سومین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی صنعت نمایشگاهی

پنجمین نمایشگاه بین المللی مدیریت پسماند و بازیافت افتتاح شد

50 هنرمند ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی حضور دارند

ایثارگران و جانبازان سرافراز سرمایه واقعی شرکت هستند

اقدامات شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سال 1399

1400؛ سال شکوفایی صنعت نمایشگاهی

شرط اعتلای صنعت نمایشگاهی در سال 1400

افزایش کمی و کیفی فعالیت‌های معاونت فنی و مهندسی در سال 99

ضرورت پوست‌اندازی صنعت نمایشگاهی ایران در سال 1400

برگزاری بزرگترین نمایشگاه مجازی ایران

ایران‌شناسی و جذب سرمایه‌گذاران بین‌المللی هدف استراتژیک پاویون ایران در اکسپو 2020

اهداف و عملکرد شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در سال 99

ساخت نمایشگاه جدید اصفهان مهمترین رخداد اقتصادی سال 99 بود

ضرر 14 میلیارد تومانی نمایشگاه بین‌المللی تبریز از کرونا

برگزاری یک نمایشگاه در ساختمان مجلس

دهمین اجلاس کمیسیون مشترک ایران و اتریش به صورت مجازی برگزار شد

تغییر در زمان برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در اربیل

بزرگترین نقطه ضعف ایران در رویدادهای خارجی

جای خالی نقشه راهبردی صنعت نمایشگاهی

حضور دکتر زمانی درنشست صمیمی فعالان صنعت نمایشگاهی

برگزاری دومین نشست بانوان تعاونگر و کارآفرین از ایران و آفریقای جنوب

دومین وبینار آموزشی جایکا در اتاق تعاون ایران برگزار شد

محل کار را اجاره کنید

3300 نفر ساعت آموزش مجازی در قشم برگزار شد

نمایشگاه عکس کیوسک 99 در آخرین روزهای سال برگزار می‌شود

نمایشگاه مشاغل خانگی و دستی در بندرعباس آغاز به کار کرد

اولین نمایشگاه ایران و سوریه، خردادماه 1400 برگزار می‌شود

ریشه چالش‌های اقتصاد و صنعت نمایشگاهی کشور

نشست هم‌اندیشی فعالان صنعت نمایشگاهی ایران برگزار می‌شود

گره 14 ساله نمایشگاه کهگیلویه و بویراحمد باز شد

برگزاری اولین نمایشگاه هنرهای سنتی و دستی بانوان ناشنوا

تشکیل شوراهای راهبردی با هدف تسهیل سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد هشت‌گانه کشور

12 مزرعه استخراج ارز دیجیتال در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی فعال و یا در حال ساخت هستند

مهم‌ترین نمایشگاه گردشگری جهان بدون سوغاتی!

زمان برگزاری سومین نمایشگاه ملی فولاد اعلام شد

تأسیس مرکز تجاری ایران در سلیمانیه عراق

اکسپو دوبی، محلی برای تغییر نگاه ایران‌هراسی دنیا

تشریح سیره نبوی در سمینار زندگی اسلامی و جهان معاصر در پیشاور پاکستان

جزئیات طرح‌های برگزیده در رویداد نانواستارت‌آپ

تنها نمایشگاه بین‌المللی دارویی خاورمیانه در ایران

مراکش در نمایشگاه گردشگری در اراضی اشغالی شرکت می‌کند

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای فناورانه کرونا در شیراز

نخبگان و برگزیدگان نخستین رویداد ملی شاهد تجلیل شدند

نمایشگاه «موج رنگ» در تهران افتتاح شد

5 مشکل مشابه برای استارت آپ‌ها

نمایشگاه آثار جشنواره مد و لباس در بیرجند برپا شد

نخستین پارک توانبخشی دانش آموزان استثنایی در ایلام ایجاد می‌شود

نمایشگاه گردشگری برلین با حضور ایران گشایش یافت

پیام صلح و دوستی ایران برای همه جهانیان در اکسپو 2020 دوبی

نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب
یسنا همایش
سیویلیکا
دورهای مجازی مرکز تجارت بین الملل
وزارت صنعت، معدن و تجارت
ufi
انجمن صنفی غرفه سازان
انجمن صنفی برگزارکنندگان
کاربرند؛ کلینیک کارآفرینی، خلاقیت و تجربه
انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند ایران
اهدای عضو
بانک صادرات ایران
سایت نمایشگاهی ایران مال
بانک ایران زمین
سامانه ورود و خروج آنلاین دینگ
پست بانک
بانک پارسیان
شرکت نمایشگاهی تانا
بانک ملی
انتشارات بلخ مجری کتاب نمایشگاه
شرکت سامع پاد نوین

ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی کشور

ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی کشور