«مرد ایرلندی» فیلم اختتامیه جشنواره توکیو 2019 شد
جشنواره و مسابقات
بزرگنمایی:
ایران مراسم نیوز: جشنواره بین المللی فیلم توکیو اعلام کرد که «مرد ایرلندی» ساخته جدید «مارتین اسکورسیزی» در پنجم نوامبر به عنوان فیلم اختتامیه این جشنواره روی پرده خواهد رفت.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، به نقل از اسکرین دیلی، فیلم جدید «اسکورسیزی» که اکران جهانی خود را در بیست و هفتم سپتامبر و در جشنواره فیلم نیویورک آغاز خواهد کرد، پیش از این به عنوان فیلم اختتامیه جشنواره فیلم لندن نیز برگزیده شده بود.
این فیلم نهمین همکاری «اسکورسیزی» و «رابرت دنیرو» است و همچنین اولین تجربه همکاری این کارگردان سرشناس و «آل پاچینو» را نیز رقم زده است. «جو پشی» و «هروی کیتل» دو بازیگر قدیمی فیلمهای اسکورسیزی نیز در این فیلم بازی کردهاند.
«استیو زایلیان» که پیش از این نگارش فیلمنامه ساختههایی چون «دارو دسته نیویورکیها»، «فهرست شیندلر» و «مانیبال» را بر عهده داشته، فیلمنامه «مرد ایرلندی» را نیز نوشته است. داستان فیلم نیز درباره یک تبهکار مافیایی به نام «فرانک شیرن» است که با اقتباس از کتاب «شنیدم خانهها را رنگ زدی» نوشته «چارلز براندت» ساخته شده و به پشت پرده قتل مرموز «جیمی هوفا» رئیس اتحادیه کارگران آمریکا میپردازد.
این فیلم که با هزینه 160 میلیون دلاری ساخته شده است، یکی از امیدهای اصلی کمپانی نتفلیکس در جوایز اسکار 2020 محسوب میشود.
جشنواره بینالمللی فیلم توکیو در سال گذشته نیز به «روما» یکی دیگر از پروژههای «نتفلیکس» توجه ویژهای نشان داد و آن را در بخش اکران ویژه به نمایش درآورد.
پیشتر نام «ایکاش اینجا بودی» به کارگردانی «یوجی یامادا» به عنوان فیلم افتتاحیه سی و دومین جشنواره بینالمللی فیلم توکیو اعلام شده بود.
سی و دومین دوره جشنواره بینالمللی فیلم توکیو که از 28 اکتبر آغاز میشود، تا پنجم نوامبر به فعالیت خود ادامه میدهد.
- نمایشگاه , همایش و سمینار , کنفرانس و کنگره و سمپوزیوم , وبینار و رویدادهای آنلاین , رویدادهای استارتاپی و تجاری , جشنواره و مسابقات , کارگاه آموزشی , مجامع , گردهمایی و بزرگداشت , رویدادهای جهان , رویدادهای استان ها , سازمان توسعه تجارت ایران , شرکت نمایشگاههای بین المللی , ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی , یسنا همایش؛ طراح و برگزارکننده همایش و نمایشگاه , کلینیک کاربرند؛کارآفرینی , خلاقیت , آموزش و برندینگ