بزرگنمایی:
ایران مراسم نیوز: مدیر توسعه کانال بازار شرکت Double A، کیمیانگار سبز صدر در دومین نمایشگاه کاغذ، مقوا، فرآوردههای سلولزی و ماشینآلات مربوطه گفت: امسال هدف ما از حضور در این نمایشگاه معرفی برش و بستهبندی کاغذ توسط تولید داخل بود به طوریکه محصولی که ما ارائه میدهیم کار برش و بستهبندی آن کاملا در ایران انجام میشود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، روزبه زارع در گفتوگوی اختصاصی با خبرنگار این پایگاه خبری در دومین نمایشگاه کاغذ، مقوا، فرآوردههای سلولزی و ماشینآلات مربوطه عنوان کرد: در شرایط فعلی به دلیل این که واردات کاغذ کاپ سایز ممنوع است با یک شرکت در ایران همکار شدیم که کار برش و بسته بندی را برای شرکت ما انجام می دهند و این شرکت ماهیتی کاملا ایرانی دارد. در واقع محصول از شرکت دیگری وارد می شود و در ایران کار برش و بسته بندی آن انجام میشود.
وی ادامه داد: محصول ما کاغذ Double A است که با هماهنگی شرکت کیمیانگار سبز صدر کار برش و بسته بندی آن در ایران انجام میشود. ما در سال 2000 این کاغذ را از حالت کالا به برند تبدیل کردیم و این کاغذ اکنون کاملا شناخته شده است به طوریکه به 130 کشور دنیا فروخته میشود و همهی این کشورها از محصول رضایت کامل دارند. ما از نظر برند در بازار کاغذ در بالاترین سطح قرار داریم.
مدیر توسعه کانال بازار شرکت Double A، کیمیانگار سبز صدر تصریح کرد: اکنون به دلیل اینکه وضعیت واردات رو به بهبود است و از ارز 4200 تومانی خارج و وارد ارز نیمایی میشود واردات رونق خواهد گرفت. البته همچنان مشکلاتی وجود دارد. شرکت هایی که ارز 4200 تومانی دریافت( شرکت ما این ارز را دریافت نکرده است) و مواد اولیه وارد کردهاند موجب شدند قیمتها در بازار مقداری دچار نوسان شود. البته از ارز 4200 تومانی سواستفاده نشده و مساله نحوه ارائه آن بوده است زیرا این شرکت ها نیز مشتریانی دارند که کالا را وارد کردند و با همان سود به مشتریان دیگر فروخته اند. نکتهای که در این بین درنظر گرفته نشد این بود که کالا به طور مداوم در حال چرخش است و ممکن است این تصور را ایجاد کند که واردکننده یا سرشاخه های این ماجرا درگیر سواستفاده احتمالی بوده اند که این تصور اشتباه است.
زارع تاکید کرد: دومین نمایشگاه کاغذ و مقوا برای ما بسیار مفید بود و افراد از استانهای مختلف نسبت به تولید داخلی بسیار علاقهمند هستند. افراد به دنبال کارهای تازه هستند، به خصوص محصولاتی که در خود ایران تولید میشوند. درنهایت ما امیدواریم با تولید داخل موفقیت های بیشتری کسب کنیم./لیماحسنی
- نمایشگاه , همایش و سمینار , کنفرانس و کنگره و سمپوزیوم , وبینار و رویدادهای آنلاین , رویدادهای استارتاپی و تجاری , جشنواره و مسابقات , کارگاه آموزشی , مجامع , گردهمایی و بزرگداشت , رویدادهای جهان , رویدادهای استان ها , سازمان توسعه تجارت ایران , شرکت نمایشگاههای بین المللی , ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی , یسنا همایش؛ طراح و برگزارکننده همایش و نمایشگاه , کلینیک کاربرند؛کارآفرینی , خلاقیت , آموزش و برندینگ