بزرگنمایی:
ایران مراسم نیوز: دیجی کالا امسال برای نخستین بار در نمایشگاه الکامپ شرکت کرد و تمامی اعضای گروه دیجی کالا زیر یک سقف در این رویداد حضور داشتند. اتفاقی که موجب شد بازدیدکنندگان بتوانند تمامی مجموعهها و خدمات مختلف این شرکت را از نزدیک ببینند و بیش از پیش با آن آشنا شوند.
به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، امیرحسن موسوی مدیر روابط عمومی دیجی کالا در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار این پایگاه خبری عنوان کرد: دیجی کالا امسال برای اولین بار در نمایشگاه الکامپ شرکت کرده است و برای اولین بار نیز با تمامی اعضای گروه دیجی کالا زیر یک سقف در یک رویداد حضور یافته است. پیش از این شرکت های زیرمجموعه این گروه در نمایشگاه های تخصصی شرکت میکرده اند اما الکامپ تنها رویدادی در کشور بود که ما می توانستیم با تمام اعضا گروهمان که شامل Digikala Fresh که بزرگترین سوپرمارکت آنلاین کشور محسوب میشود، Digipay بازوی پرداخت دیجیکالا و Digikalanext که بازوی نوآوری و فنآوری دیجی کالا است، شرکت کنیم.
مدیر روابط عمومی دیجی کالا ادامه داد: دو آژانس تبلیغاتی در حوزه تبلیغات آنلاین و آفلاین به گروه دیجی کالا اضافه شد و فیدیبو که بزرگترین پلتفرم کتاب الکترونیک و کتاب صوتی در کشور محسوب میشود نیز در الکامپ 2019حضور داشت.
موسوی تصریح کرد: علاوه بر شرکت های مجموعه دیجی کالا، فروشگاه اینترنتی دیجی کالا نیز با دو بخش مهم حضور داشت که بخش منابع انسانی دیجی کالا 17 کارگاه آموزشی در طول 4 روز الکامپ برگزار کرد که این کارگاهها در اتاق تجربه با حضور 17 مدیر ارشد بخش های مختلف دیجی کالا برگزار شد. هدف انتقال تجربه به جوان هایی بود که در مسیر انتخاب شغلی خود هستند و یا استارت آپ هایی که میخواهند بدانند یک کسب و کار با وسعت دیجی کالا با چه چالشهای واقعی مواجه است. Market Place دیجی کالا نیز با شعار دیجی کالا، خانه 30 هزار کسب و کار ایرانی در غرفه دیجی کالا حضور داشت.
وی افزود: دیجی کالا از شرکت در این نمایشگاه چند هدف را دنبال میکرد. در ابتدا لازم بود همه اعضای گروه زیر یک سقف جمع شوند تا بازدیدکننده الکامپ تمامی محصولات دیجی کالا را یک جا ببیند. هدف بعدی بحث انتقال تجربه و دانش بود که دیجی کالا این هدف را مسئولیت اجتماعی خود میداند. و هدف آخر نیز که مهترین هدف محسوب میشود ارتباط بیواسطه مدیران دیجی کالا با مخاطبین و مشتریان دیجی کالاست که ما حرف هایشان را بشنویم و اشکالات را به ما گوشزد کنند و پیشنهاد و انتقادات را به ما برسانند تا ما بتوانیم از بازخودهایی که دریافت می کنیم سرویس بهتری به مشتریان دیجی کالا بدهیم.
مدیر روابط عمومی دیجی کالا درخصوص حضور این شرکت در سالنهای 8 و 9 نمایشگاه که به استارتآپ ها اختصاص یافته بود تاکید کرد: ما تا زمانی که خلق ارزش میکنیم، محصول جدید تولید میکنیم و تجربه ای را به دست میآوریم که پیش از آن در کشور نبوده، خودمان را استارت آپ میدانیم. ضمن اینکه بازدیدها خیلی خوب بود و اولین حضورمان می تواند نقطه شروعی باشد برای این که در سال های بعد نیز حضور داشته باشیم./لیماحسنی
عکس: ستاره بقائی
- نمایشگاه , همایش و سمینار , کنفرانس و کنگره و سمپوزیوم , وبینار و رویدادهای آنلاین , رویدادهای استارتاپی و تجاری , جشنواره و مسابقات , کارگاه آموزشی , مجامع , گردهمایی و بزرگداشت , رویدادهای جهان , رویدادهای استان ها , سازمان توسعه تجارت ایران , شرکت نمایشگاههای بین المللی , ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی , یسنا همایش؛ طراح و برگزارکننده همایش و نمایشگاه , کلینیک کاربرند؛کارآفرینی , خلاقیت , آموزش و برندینگ