آخرین مطالب

حضور چشم‌گیر دیجی کالا در الکامپ 2019/ Digikala Fresh، Digipay و Digikalanext زیر یک سقف اخبار نمایشگاه - مصاحبه، گزارش و یادداشت - گزارش تصویری

حضور چشم‌گیر دیجی کالا در الکامپ 2019/ Digikala Fresh، Digipay و Digikalanext زیر یک سقف

  بزرگنمایی:

ایران مراسم نیوز: دیجی کالا امسال برای نخستین بار در نمایشگاه الکامپ شرکت کرد و تمامی اعضای گروه دیجی کالا زیر یک سقف در این رویداد حضور داشتند. اتفاقی که موجب شد بازدیدکنندگان بتوانند تمامی مجموعه‌ها و خدمات مختلف این شرکت را از نزدیک ببینند و بیش از پیش با آن آشنا شوند.
به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، امیرحسن موسوی مدیر روابط عمومی دیجی کالا در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار این پایگاه خبری عنوان کرد: دیجی کالا امسال برای اولین بار در نمایشگاه الکامپ شرکت کرده است و برای اولین بار نیز با تمامی اعضای گروه دیجی کالا زیر یک سقف در یک رویداد حضور یافته است. پیش از این شرکت های زیرمجموعه این گروه در نمایشگاه های تخصصی شرکت می‌کرده اند اما الکامپ تنها رویدادی در کشور بود که ما می توانستیم با تمام اعضا گروهمان که شامل Digikala Fresh که بزرگترین سوپرمارکت آنلاین کشور محسوب می‌شود، Digipay بازوی پرداخت دیجی‌کالا و Digikalanext که بازوی نوآوری و فن‌آوری دیجی کالا است، شرکت کنیم.
مدیر روابط عمومی دیجی کالا ادامه داد: دو آژانس تبلیغاتی در حوزه تبلیغات آنلاین و آفلاین به گروه دیجی کالا اضافه شد و فیدیبو که بزرگترین پلتفرم کتاب الکترونیک و کتاب صوتی در کشور محسوب می‌شود نیز در الکامپ 2019حضور داشت. 
موسوی تصریح کرد: علاوه بر شرکت های مجموعه دیجی کالا، فروشگاه اینترنتی دیجی کالا نیز با دو بخش مهم حضور داشت که بخش منابع انسانی دیجی کالا 17 کارگاه آموزشی در طول 4 روز الکامپ برگزار کرد که این کارگاه‌ها در اتاق تجربه با حضور 17 مدیر ارشد بخش های مختلف دیجی کالا برگزار شد. هدف انتقال تجربه به جوان هایی بود که در مسیر انتخاب شغلی خود هستند و یا استارت آپ هایی که میخواهند بدانند یک کسب و کار با وسعت دیجی کالا با چه چالش‌های واقعی مواجه است. Market Place دیجی کالا نیز با شعار دیجی کالا، خانه 30 هزار کسب و کار ایرانی در غرفه دیجی کالا حضور داشت.
وی افزود: دیجی کالا از شرکت در این نمایشگاه چند هدف را دنبال می‌کرد. در ابتدا لازم بود همه اعضای گروه زیر یک سقف جمع شوند تا بازدیدکننده الکامپ تمامی محصولات دیجی کالا را یک جا ببیند. هدف بعدی بحث انتقال تجربه و دانش بود که دیجی کالا این هدف را مسئولیت اجتماعی خود میداند. و هدف آخر نیز که مهترین هدف  محسوب می‌شود ارتباط بی‌واسطه مدیران دیجی کالا با مخاطبین و مشتریان دیجی کالاست که ما حرف هایشان را بشنویم و اشکالات را به ما گوشزد کنند و پیشنهاد و انتقادات را به ما برسانند تا ما بتوانیم از بازخودهایی که دریافت می کنیم سرویس بهتری به مشتریان دیجی کالا بدهیم.
مدیر روابط عمومی دیجی کالا درخصوص حضور این شرکت در سالن‌های 8 و 9 نمایشگاه که به استارت‌آپ ها اختصاص یافته بود تاکید کرد: ما تا زمانی که خلق ارزش میکنیم، محصول جدید تولید میکنیم و تجربه ای را به دست می‌آوریم که پیش از آن در کشور نبوده، خودمان را استارت آپ میدانیم. ضمن این‌که بازدیدها خیلی خوب بود و اولین حضورمان می تواند نقطه شروعی باشد برای این که در سال های بعد نیز حضور داشته باشیم./لیماحسنی 
عکس: ستاره بقائی


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

یسنا همایش؛ مجری و کارگزار برگزاری دومین رویداد ملی باور

مروری بر چالش ها و فرصت های پیش روی طرح ملی ترویج کارآفرینی برای دانشجویان

طرح ملی ترویج کارآفرینی کلید انتقال مهارت های کسب و کار است

یسنا همایش؛ مجری و کارگزار برگزاری چهاردهمین همایش ملی نخبگان شد

ثبت نام بنیاد ملی نخبگان آغاز شد

شروع ثبت نام سومین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی صنعت نمایشگاهی

پنجمین نمایشگاه بین المللی مدیریت پسماند و بازیافت افتتاح شد

50 هنرمند ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی حضور دارند

ایثارگران و جانبازان سرافراز سرمایه واقعی شرکت هستند

اقدامات شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سال 1399

1400؛ سال شکوفایی صنعت نمایشگاهی

شرط اعتلای صنعت نمایشگاهی در سال 1400

افزایش کمی و کیفی فعالیت‌های معاونت فنی و مهندسی در سال 99

ضرورت پوست‌اندازی صنعت نمایشگاهی ایران در سال 1400

برگزاری بزرگترین نمایشگاه مجازی ایران

ایران‌شناسی و جذب سرمایه‌گذاران بین‌المللی هدف استراتژیک پاویون ایران در اکسپو 2020

اهداف و عملکرد شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در سال 99

ساخت نمایشگاه جدید اصفهان مهمترین رخداد اقتصادی سال 99 بود

ضرر 14 میلیارد تومانی نمایشگاه بین‌المللی تبریز از کرونا

برگزاری یک نمایشگاه در ساختمان مجلس

دهمین اجلاس کمیسیون مشترک ایران و اتریش به صورت مجازی برگزار شد

تغییر در زمان برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در اربیل

بزرگترین نقطه ضعف ایران در رویدادهای خارجی

جای خالی نقشه راهبردی صنعت نمایشگاهی

حضور دکتر زمانی درنشست صمیمی فعالان صنعت نمایشگاهی

برگزاری دومین نشست بانوان تعاونگر و کارآفرین از ایران و آفریقای جنوب

دومین وبینار آموزشی جایکا در اتاق تعاون ایران برگزار شد

محل کار را اجاره کنید

3300 نفر ساعت آموزش مجازی در قشم برگزار شد

نمایشگاه عکس کیوسک 99 در آخرین روزهای سال برگزار می‌شود

نمایشگاه مشاغل خانگی و دستی در بندرعباس آغاز به کار کرد

اولین نمایشگاه ایران و سوریه، خردادماه 1400 برگزار می‌شود

ریشه چالش‌های اقتصاد و صنعت نمایشگاهی کشور

نشست هم‌اندیشی فعالان صنعت نمایشگاهی ایران برگزار می‌شود

گره 14 ساله نمایشگاه کهگیلویه و بویراحمد باز شد

برگزاری اولین نمایشگاه هنرهای سنتی و دستی بانوان ناشنوا

تشکیل شوراهای راهبردی با هدف تسهیل سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد هشت‌گانه کشور

12 مزرعه استخراج ارز دیجیتال در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی فعال و یا در حال ساخت هستند

مهم‌ترین نمایشگاه گردشگری جهان بدون سوغاتی!

زمان برگزاری سومین نمایشگاه ملی فولاد اعلام شد

تأسیس مرکز تجاری ایران در سلیمانیه عراق

اکسپو دوبی، محلی برای تغییر نگاه ایران‌هراسی دنیا

تشریح سیره نبوی در سمینار زندگی اسلامی و جهان معاصر در پیشاور پاکستان

جزئیات طرح‌های برگزیده در رویداد نانواستارت‌آپ

تنها نمایشگاه بین‌المللی دارویی خاورمیانه در ایران

مراکش در نمایشگاه گردشگری در اراضی اشغالی شرکت می‌کند

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای فناورانه کرونا در شیراز

نخبگان و برگزیدگان نخستین رویداد ملی شاهد تجلیل شدند

نمایشگاه «موج رنگ» در تهران افتتاح شد

5 مشکل مشابه برای استارت آپ‌ها

نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب
یسنا همایش
سیویلیکا
دورهای مجازی مرکز تجارت بین الملل
وزارت صنعت، معدن و تجارت
ufi
انجمن صنفی غرفه سازان
انجمن صنفی برگزارکنندگان
کاربرند؛ کلینیک کارآفرینی، خلاقیت و تجربه
انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند ایران
اهدای عضو
بانک صادرات ایران
سایت نمایشگاهی ایران مال
بانک ایران زمین
سامانه ورود و خروج آنلاین دینگ
پست بانک
بانک پارسیان
شرکت نمایشگاهی تانا
بانک ملی
انتشارات بلخ مجری کتاب نمایشگاه
شرکت سامع پاد نوین

ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی کشور

ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی کشور