بزرگنمایی:
ایران مراسم نیوز: نخستین نمایشگاه «فرصتهای ساخت داخل و رونق تولید» 27 تیرماه در حالی آغاز شد که 210 شرکت در این نمایشگاه حضور داشتند، در بین این شرکتها غرفه شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با استقبال خوبی از سوی سازندگان رو به رو شد. شرکتی که سالها در حوزه فعالیت خود دستاوردهای ارزشمندی برای جامعه به ارمغان آورده است.
به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، مهندس حسین طالبی، مدیر روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار این پایگاه خبری عنوان کرد: برگزاری این نمایشگاه ها فرصتی برای فعالان بخش صنعت به خصوص مجموعه ما که در زمینه فولاد فعالیت میکنیم، است زیرا از این طریق میتوانیم با سازندگان و شرکتهایی که دانش، تجربه و تخصص این کار را دارند رو به رو شویم و آن ها نیز با نیازهای ما برای ساخت داخل آشنا شده و بتوانیم برخی از آن ها را که تاکنون در لیست و گروه ما نبودهاند شناسایی کنیم.
مدیر روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو ادامه داد: بنابراین سعی کردیم از این فرصت به بهترین نحو استفاده کنیم و قطعاتی را عرضه کنیم که قطعات مورد نیاز ما برای ساخت داخل است. در همین راستا فرم هایی را به مراجعه کنندگان اختصاص دادیم که سازندگان اطلاعات و رزومه کاری خود را تکمیل کرده و ما آن ها را طبقه بندی کنیم و در اختیار مدیران مجموعه های مختلف قرار دهیم تا بررسی و در صورت صلاحدید ارتباطات بعدی را برقرار کنند. در کنار آن کارشناسان و مشاورین ساخت نیز در کنارمان حضور داشتند و با سازندگان مذاکره میکردند.
طالبی عنوان کرد: نکتهی حائزد اهمیت این است که از بدو تاسیس شرکت معدنی و صنعتی چادرملو تیم مهندسی معکوس ما روی قطعات وارداتی کار کرده اند زیرا پیش بینی میکردند که ممکن است در آینده مشکلات و موانع اقتصادی موجب شود نتوانیم قطعات را از خارج از کشور وارد کنیم. به همین دلیل کمیته بومی سازی را تشکیل دادیم که این کمیته مکلف بود با به کارگیری مشاورین ساخت داخل بتواند قطعات مورد نیاز را بومی سازی کنیم.
وی افزود: تاکنون در شرکت صنعتی و معدنی چادرملو حدود 11 هزار 330 قطعه با کمک تقریبا 70 سازنده داخلی بومیسازی شده است. برخی از این شرکت ها به قابلیتی رسیده اند که اکنون قطعات خود را به خارج از کشور نیز صادر می کنند. پس ما علاوه بر اینکه نیاز خود را رفع کرده ایم از سازنده های تولید داخل هم در حد توان حمایت کرده ایم تا رشد کنند و به عنوان یک برند در بحث قطعه سازی فولاد شناخته شوند.
مدیر روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو تصریح کرد: یکی از مسائلی که درخصوص این نمایشگاه وجود داشت عدم وجود زمان کافی بود زیرا اگر از پیش به ما اطلاع دهند ما می توانیم مقدمات بهتری را فراهم کنیم و با توان بالاتری حضور یابیم. با این وجود ما چون به روز هستیم و کمیته بومی سازی در شرکت مستقر است خودمان را ظرف یک هفته برای نمایشگاهد آماده کردیم، ولی تنها حضور مهم نیست بلکه مهم این است که جامعه هدف ما مطلع شوند که چنین نمایشگاهی برگزار میشود و بتوانند مراجعه کنند. پس این فرصت کم زمان مناسبی نیست تا قطعه سازان بخواهند از همه جای ایران در این نمایشگاه شرکت کنند.
طالبی افزود: خوشبختانه در این نمایشگاه حدود 150 سازنده به ما مراجعه و اطلاعات خود را با تکمیل فرم های مربوطه به ما تحویل داده اند. این امر نشان میدهد این نمایشگاه نسبت به نمایشگاه های دیگر بازخورد بهتری داشته و کاربردی تر بوده است./لیما حسنی
- نمایشگاه , همایش و سمینار , کنفرانس و کنگره و سمپوزیوم , وبینار و رویدادهای آنلاین , رویدادهای استارتاپی و تجاری , جشنواره و مسابقات , کارگاه آموزشی , مجامع , گردهمایی و بزرگداشت , رویدادهای جهان , رویدادهای استان ها , سازمان توسعه تجارت ایران , شرکت نمایشگاههای بین المللی , ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی , یسنا همایش؛ طراح و برگزارکننده همایش و نمایشگاه , کلینیک کاربرند؛کارآفرینی , خلاقیت , آموزش و برندینگ