آخرین مطالب

کدام شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی برق حضور دارند؟ اخبار نمایشگاه - اخبار شرکت نمایشگاههای بین المللی

کدام شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی برق حضور دارند؟

  بزرگنمایی:

ایران مراسم نیوز: 18 شرکت دانش بنیان ایرانی با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی توانمندی‌های خود را در قالب پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران به بازدیدکنندگان این نمایشگاه معرفی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، به گزارش روابط عمومی ‌صندوق نوآوری و شکوفایی، شرکت‌های دانش‌بنیان حاضر در پاویون این نمایشگاه که از 23 تا 26 دی ‌ماه جاری با همت صندوق نوآوری و شکوفایی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا خواهد بود، محصولات و توانمندی‌های خود را به نمایش می‌گذارند.

در پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان بیستمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران 18 شرکت دانش بنیان توانمندی‌های خود را به بازدیدکنندگان معرفی می‌کنند که محصولات فناورانه آنها به شرح زیر است:

شرکت دانش بنیان آتی اندیشان بصیر

شرکت دانش بنیان آتی اندیشان بصیر در حوزه طراحی و ساخت تجهیزات هیدرولیکی و پنوماتیکی، کنترلی و ابزار دقیق صنایع پیشرفته فعالیت دارد و مدارشکن فشار قوی، یکی از محصولات این شرکت است. مهمترین ویژگی این محصول بهبود خواص پوشش نقره از نظر خواص مکانیکی و هدایت الکتریکی مطابق با استاندارد B700 ASTM  و 365D-S-QQ  با استفاده از الکترولیت استاندارد، طراحی و اجرای لایه میانی قبل از پوشش نقره به منظور ارتقای خواص مکانیکی پوشش، استفاده از روش ساخت بهینه و حذف جوشکاری و ارتقای خواص الکتریکی، اصلاح فرایند عملیات حرارتی قطعات است.

شرکت دانش بنیان الکترونیک سازان فن آریا

گروه اسفا (Group ESFA ) طراح و سازنده انواع رله‌های حفاظتی، تجهیزات تست و عیب‌یابی، دستگاه‌های اندازه‌گیری و هوشمندسازی در شبکه‌های الکتریکی و ارائه‌دهنده خدمات و سامانه‌های نرم‌افزاری در این زمینه‌ها است.

دستگاه آزمونگر جامع تجهیزات الکتریکی کاوش T111 مخصوص تست و عیب‌یابی محدوده وسیعی از تجهیزات مورداستفاده در پست‌های الکتریکی، صنایع نفت و گاز و پلنت‌های صنعتی با قابلیت تولید جریان 100 آمپر و ولتاژ 2200 ولت است.  رله حفاظتی چندمنظوره هوشمند با نام 311HAFEZ-  یک دستگاه هوشمند است که کاربرد وسیعی در شبکه‌های توزیع و فوق توزیع و انتقال به جهت حفاظت و کنترل ادوات و تجهیزات دارد. دو تجهیز ذکر شده جزو محصولات با سطح فناوری بالا هستند و در دسته کالاهای تحریمی قرار دارند.

شرکت دانش‌بنیان الکترونیکی سهند کیوان

استابالیزر ولتاژ و ترانس ایزوله دو محصول شرکت دانش بنیان الکترونیکی سهند کیوان است. استابالیزر ولتاژ در تنظیم و تثبیت نوسانات ولتاژ و حفاظت‌های الکتریکی کاربرد دارد.  ترانس ایزوله این شرکت نیز برای جلوگیری از خطرات ناشی از برق گرفتگی، صاعقه و شوک DC به صورت مستقل با تابلو یا بدون آن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شرکت دانش بنیان امن گستر راسا مهر

یکی از مؤلفه‌های اصلی شهر هوشمند، روشنایی هوشمند است. طراحی و ساخت سیستم مدیریت یکپارچه هوشمندسازی روشنایی معابر اولین محصول دانش بنیان این شرکت برای پاسخگویی به نیاز تمام سازمان‌ها، ارگان‌های دولتی و خصوصی برای مدیریت مصرف انرژی است. همچنین این شرکت تمام تجهیزات جانبی هوشمندسازی از جمله انواع درایوهای چراغ‌های LED  با قابلیت هوشمندسازی، سنسورهای حرکتی PIR و تایمرهای دیجیتالی برنامه‌پذیر در کنار سیستم‌های مدیریت یکپارچه را ارائه می‌کند. یکی از ویژگی‌های اصلی محصولات این شرکت دارا بودن پوشش نانو با خاصیت خود تمیزشوندگی است.

شرکت دانش بنیان ایده پردازان ناظر اول کیفیت

جت پرینتر صنعتی محصول شرکت دانش بنیان ایده پردازان ناظر اول کیفیت است که در پاویون دانش بنیان نمایشگاه صنعتی برق ایران به بازدید کنندگان معرفی می‌شود. این محصول دستگاهی الکترونیکی مکانیکی است که کاربرد اصلی آن درج اطلاعات متغیر مانند اطلاعات صاحب حساب بر روی دسته چک طرح صیاد، بارکد و کیوآر متغیر و سایر اطلاعات مهم است. این جت پرینتر از طیف وسیعی از فرمت‌های پرینت به صورت عدد، حرف، بارکد و لوگو پشتیبانی می‌کند. سامانه نرم‌افزاری این دستگاه، امکان کنترل و پایش لحظه‌ای فرایند چاپ را فراهم کرده است. دستگاه تولید کارت شارژ اپراتورهای تلفن همراه، دستگاه شخصی‌سازی کارت‌های بانکی، دستگاه شخصی‌سازی تلفن همراه در سامانه همتا از کاربردهای جت پرینتر است.

شرکت دانش بنیان پارس سامان ایرانیان

گیاه برای فتوسنتز به نور احتیاج دارد. این شرکت با شناسایی طیف‌های موردنیاز گیاه برای رشد LED های سری Grow +را تولید کرده است. این محصول برای محیط‌های سرپوشیده مانند گلخانه‌های صنعتی، منازل و آپارتمان‌ها برای پرورش انواع گیاهان زینتی، دارویی، سبزیجات، صیفی‌جات مناسب است.

شرکت دانش بنیان پارس فراهوش آژمان

مرکز کنترل فراهوش محصول شرکت دانش بنیان پارس فراهوش آژمان با قابلیت مدیریت زمان و انرژی است و طراحی آن به گونه‌ای است که سه نیاز اساسی در سیستم‌های هوشمندسازی، سیستم‌های حفاظتی و سیستم‌های اعلان حریق در آن درنظر گرفته شده است. کنترل کلیه وسایل متصل به دستگاه از هر نقطه از جهان، کنترل 250 عدد کلید به‌صورت بیسیم، قابلیت نصب سنسور نشتی گاز، قابلیت نصب سنسور دود، قابلیت نصب سیستم‌های ضدسرقت، محافظت از ساختمان در برابر نوسانات برق، تعریف بازه ولتاژ متناسب با نوع دستگاه برای محافظت آن در برابر نوسانات برق، تعریف 100 تایمر برای هر دستگاه به صورت متوالی و در روزهای متفاوت هفته از مهمترین امکانات این محصول است.

شرکت دانش بنیان تجارت الکترونیک عرش گستر

یکی از مهمترین اجزای خودرو در زیر سامانه معرفی محصول برق خودرو ECU است که توسط شرکت دانش بنیان تجارت الکترونیک عرش گستر تولید می‌شود،  ECU Unit control Electric)) واحد کنترل کننده تمام اجزای الکتریکی خودرو است.  تمامی تنظیمات موتور، اتاق، سیستم تعلیق و بسیاری از تنظیمات دیگر در این واحد پردازش، تحلیل و ذخیره می‌شود. این واحد دارای ورودی و خروجی‌های بسیار متعددی است و یک پردازشگر قوی و درایورهای مختلف این بخش‌ها را برنامه‌ریزی و کنترل می‌کند.

شرکت دانش بنیان تفکر پیشرو عصر داده پارسیان

شرکت دانش بنیان تفکر پیشرو عصر داده پارسیان در زمینه تولید نرم‌افزارهای حوزه خدمات عمومی و مدیریت انرژی فعالیت دارد و موفق شده با تجمیع انواع خدمات عمومی شامل استعلام قبوض خدماتی، خدمات حوزه خودرو، پستی و بانکی روی پلتفرم ونش نسبت به ارائه آن به انواع کسب وکارها، اپلیکیشن‌های پرداخت و مؤسسات به‌صورت api  اقدام کند. سامانه میز خدمات عمومی شرکت توزیع برق برای مدیریت دفاتر پیشخوان و همچنین مدیریت تمامی درخواست‌های ثبت شده از طرف مرکز و چندین نیاز دیگر نیز در این سامانه در نظر گرفته شده است.

شرکت دانش بنیان داده پرداز تارا تک شرق

افزایش دمای فیدرها، خرابی موتورهای بریکر و سرقت (خرابکاری) از جمله دلایل اصلی قطعی‌ برق است. بنابراین مدیریت تجهیزات پست‌های برق و کنترل عملکرد و شرایط آنها یک نیاز اساسی برای صنعت توزیع و تضمین کننده سیستم برق مطمئن و امن است. سامانه مانیتورینگ تجهیزات پست‌های برق CAM)) محصول شرکت دانش بنیان داده پرداز تارا تک شرق به منظور پایش مستمر دما، دود و صدای غیرمتعارف در فیدرهای 20kV  پست‌های انتقال و فوق توزیع پیاده‌سازی شده است. این پیاده‌سازی در بستر شبکه و مبتنی بر اینترنت اشیا صورت گرفته است.

شرکت دانش بنیان کارن افزار نوید پارسیان

شرکت دانش بنیان کارن در زمینه طراحی، تولید و تست انواع کانکتورهای الکتریکی فعالیت می‌کند. کانکتور به عنوان یک محصول پرکاربرد در اکثر سامانه‌های مختلف خورشیدی، فضایی، خودرویی، صنعتی، نفت و گاز، مخابرات و پزشکی کاربرد داشته و حساسیت‌های خاصی را برای حفظ قابلیت اطمینان این سامانه‌ها و سیستم‌ها داراست.

شرکت دانش بنیان مهندسی پیشرو گستر ارتباطی کاسپین

سامانه کنترل بار، محصول شرکت دانش بنیان مهندسی پیشرو گستر ارتباطی کاسپین است. این محصول دستگاهی برای جمع‌آوری اطلاعات و پردازش آنها و همچنین قرائت میزان دقیق مصرف و کنترل بارهای بزرگ صنعتی از راه دور است که از بخش سخت افزاری و نرم افزاری تشکیل شده است. این محصول با توجه به کارایی بالای خود در بیشتر صنایع به منظور کنترل بار قابل استفاده است.

شرکت دانش بنیان عصر صنعت سبز کاسپین ایرانیان

شرکت دانش بنیان عصر صنعت سبز کاسپین (CGI)با هدف مدیریت و بازیافت پسماندها با رعایت قوانین زیست محیطی پنتا اکسید وانادیوم را تولید کرده است. پنتا اکسید وانادیوم به دلیل عدد اکسایش بالای خود می تواند در نقش آمفوتر و هم در نقش عامل اکسیدکننده عمل کند. این ماده از دیدگاه صنعتی، مهمترین جایگاه را در میان ترکیب‌های مختلف وانادیوم دارا است و از همین رو محوریت اصلی تولید عموم ترکیب‌های جانبی وانادیوم بر روی استفاده از این ماده به عنوان ماده اولیه است.

شرکت دانش بنیان مانا هوش دانش آزما

محصول این شرکت در پاویون دانش بنیان نمایشگاه بین المللی صنعتی برق ایران، پاور آنالایزر سه فاز است. تحلیلگر توان )پاورآناالیزر (PA3-MA ابزاری قدرتمند برای بررسی و تحلیل پارامترهای مرتبط با ولتاژ ، جریان، کیفیت توان و انرژی در سیستم‌های قدرت سه‌فاز و تک‌فاز است. این سامانه به‌منظور داده‌برداری از سیگنال‌های آنالوگ ولتاژ تا محدوده 600 ولت و جریان تا محدوده 2000 آمپر از طریق آداپتورهای کلمپی طراحی و ساخته شده است.

شرکت دانش بنیان مهندسی راستین الکترونیک پویا

این شرکت مبدل رزونانسی تا 30 کیلووات را تولید می‌کند که امکان تنظیم فرکانس PWM به‌صورت دیجیتالی، فرکانس برق خروجی به همراه کنترل بر روی جریان خروجی و ضرایب دینامیکی حلقه فیدبک امکان یک آزمایش کامل پاسخ دینامیکی موتور را فراهم می‌کند. این دستگاه در آزمایشگاه‌های برق قدرت، الکترونیک قدرت، آزمایشگاه کنترل و همچنین در سایر مراکز تحقیقاتی دانشگاهی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شرکت دانش بنیان موج افزار مهرگان کیش

تلویزیون تعاملی ویناک یک سامانه تعاملی تحت شبکه برای مدیریت تأمین و پخش محتوا، اختصاصی‌سازی امکانات تلویزیون‌ها و ارائه متمرکز خدمات است که توسط شرکت دانش بنیان موج افزار مهرگان کیش تولید شده است. یکپارچه‌سازی لیست کانال‌های تلویزیونی زنده از منابع گوناگون، آرشیو فیلم و موسیقی درخواستی، اتصال به اینترنت، سفارش غذا از رستوران، خرید از فروشگاه‌ها، کنترل تجهیزات هوشمند، مطالعه کتاب‌های الکترونیکی، مشاهده تیتر اخبار ، مطالعه روزنامه، مشاهده وضعیت آب و هوا، قرائت و ترجمه قرآن، انواع بازی رایانه‌ای، کتاب‌های محتوا به سه زبان از جمله امکانات قابل استفاده در تلویزیون‌ها صوتی، مکان‌یابی و قابلیت ارائه و نمایشگرهای متصل به سامانه تلویزیون تعاملی ویناک است.

شرکت دانش بنیان هونام ارتباط نیروی ایرانیان

پایانه راه دور، مودم FSK و رابط E1 محصولاتی است که شرکت دانش بنیان هونام ارتباط نیروی ایرانیان در پایویون دانش بنیان نمایشگاه صنعت برق ایران به بازدید کنندگان معرفی می‌کند. پایانه دسترسی از راه دور یا unit terminal Remote  وسیله‌ای بسیار پر کاربرد در سیستم‌های تله پروتکشن است. این تجهیز در پروژه‌های مربوط به صنایع مختلف همچون برق، آب و فاضلاب، نفت، گاز و پتروشیمی استفاده می‌شود.  مودم FSK  نیز می‌تواند بر اساس نوع سیستم مخابراتی روی بسترهای اختصاصی، لیز لاین‌ها، لینک‌های رادیویی، سیستم‌های فیبر نوری و یا پاور لاین کریر (PLC)  اطلاعات را ارسال و یا دریافت کند. کارت اینترفیس E1 نیز برای نصب در دستگاه تله پروتکشن سلتا برای ارتقا و افزایش قابلیت این سیستم کاربرد دارد.

صندوق پژوهش و فناوری صنعت برق و انرژی

صندوق پژوهش و فناوری صنعت برق و انرژی با هدف کمک به توسعه و ارتقای پژوهش و فناوری در صنعت برق کشور خدماتی چون ارائه تسهیلات و ضمانت نامه از خط اعتباری صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت‌های دانش بنیان و شرکت‌های فناور و سرمایه‌گذاریVC  هم‌سرمایه گذاری با شرکت‌های دانش بنیان و غیر دانش بنیان ارائه می‌دهد.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

شروع ثبت نام سومین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی صنعت نمایشگاهی

پنجمین نمایشگاه بین المللی مدیریت پسماند و بازیافت افتتاح شد

50 هنرمند ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی حضور دارند

ایثارگران و جانبازان سرافراز سرمایه واقعی شرکت هستند

اقدامات شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سال 1399

1400؛ سال شکوفایی صنعت نمایشگاهی

شرط اعتلای صنعت نمایشگاهی در سال 1400

افزایش کمی و کیفی فعالیت‌های معاونت فنی و مهندسی در سال 99

ضرورت پوست‌اندازی صنعت نمایشگاهی ایران در سال 1400

برگزاری بزرگترین نمایشگاه مجازی ایران

ایران‌شناسی و جذب سرمایه‌گذاران بین‌المللی هدف استراتژیک پاویون ایران در اکسپو 2020

اهداف و عملکرد شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در سال 99

ساخت نمایشگاه جدید اصفهان مهمترین رخداد اقتصادی سال 99 بود

ضرر 14 میلیارد تومانی نمایشگاه بین‌المللی تبریز از کرونا

برگزاری یک نمایشگاه در ساختمان مجلس

دهمین اجلاس کمیسیون مشترک ایران و اتریش به صورت مجازی برگزار شد

تغییر در زمان برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در اربیل

بزرگترین نقطه ضعف ایران در رویدادهای خارجی

جای خالی نقشه راهبردی صنعت نمایشگاهی

حضور دکتر زمانی درنشست صمیمی فعالان صنعت نمایشگاهی

برگزاری دومین نشست بانوان تعاونگر و کارآفرین از ایران و آفریقای جنوب

دومین وبینار آموزشی جایکا در اتاق تعاون ایران برگزار شد

محل کار را اجاره کنید

3300 نفر ساعت آموزش مجازی در قشم برگزار شد

نمایشگاه عکس کیوسک 99 در آخرین روزهای سال برگزار می‌شود

نمایشگاه مشاغل خانگی و دستی در بندرعباس آغاز به کار کرد

اولین نمایشگاه ایران و سوریه، خردادماه 1400 برگزار می‌شود

ریشه چالش‌های اقتصاد و صنعت نمایشگاهی کشور

نشست هم‌اندیشی فعالان صنعت نمایشگاهی ایران برگزار می‌شود

گره 14 ساله نمایشگاه کهگیلویه و بویراحمد باز شد

برگزاری اولین نمایشگاه هنرهای سنتی و دستی بانوان ناشنوا

تشکیل شوراهای راهبردی با هدف تسهیل سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد هشت‌گانه کشور

12 مزرعه استخراج ارز دیجیتال در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی فعال و یا در حال ساخت هستند

مهم‌ترین نمایشگاه گردشگری جهان بدون سوغاتی!

زمان برگزاری سومین نمایشگاه ملی فولاد اعلام شد

تأسیس مرکز تجاری ایران در سلیمانیه عراق

اکسپو دوبی، محلی برای تغییر نگاه ایران‌هراسی دنیا

تشریح سیره نبوی در سمینار زندگی اسلامی و جهان معاصر در پیشاور پاکستان

جزئیات طرح‌های برگزیده در رویداد نانواستارت‌آپ

تنها نمایشگاه بین‌المللی دارویی خاورمیانه در ایران

مراکش در نمایشگاه گردشگری در اراضی اشغالی شرکت می‌کند

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای فناورانه کرونا در شیراز

نخبگان و برگزیدگان نخستین رویداد ملی شاهد تجلیل شدند

نمایشگاه «موج رنگ» در تهران افتتاح شد

5 مشکل مشابه برای استارت آپ‌ها

نمایشگاه آثار جشنواره مد و لباس در بیرجند برپا شد

نخستین پارک توانبخشی دانش آموزان استثنایی در ایلام ایجاد می‌شود

نمایشگاه گردشگری برلین با حضور ایران گشایش یافت

پیام صلح و دوستی ایران برای همه جهانیان در اکسپو 2020 دوبی

حضور هئیت‌های خارجی در هفدهمین نمایشگاه کشاورزی شیراز

نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب
یسنا همایش
سیویلیکا
دورهای مجازی مرکز تجارت بین الملل
وزارت صنعت، معدن و تجارت
ufi
انجمن صنفی غرفه سازان
انجمن صنفی برگزارکنندگان
کاربرند؛ کلینیک کارآفرینی، خلاقیت و تجربه
انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند ایران
اهدای عضو
بانک صادرات ایران
سایت نمایشگاهی ایران مال
بانک ایران زمین
سامانه ورود و خروج آنلاین دینگ
پست بانک
بانک پارسیان
شرکت نمایشگاهی تانا
بانک ملی
انتشارات بلخ مجری کتاب نمایشگاه
شرکت سامع پاد نوین

ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی کشور

ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی کشور