آخرین مطالب

نمایشگاه‌های مجازی فرصتی برای شرکت‌های ورشکسته اخبار شرکت نمایشگاههای بین المللی

نمایشگاه‌های مجازی فرصتی برای شرکت‌های ورشکسته

  بزرگنمایی:

ایران مراسم نیوز:کارشناس صنعت نمایشگاهی ایران گفت: برگزارکنندگان نمایشگاه‌های بزرگ امروز می‌توانند فرصت‌های ویژه‌ای را برای واحدهای صنعتی ورشکسته فراهم کنند، شرکت هایی که تاکنون به دلایل متعدد نمی‌توانستند در رویدادهای تخصصی حضور یابند و یا اینکه نمی‌توانستند مشابه شرکت‌های بازرگانی و یا تولیدی معظم اقدام به غرفه‌سازی کنند و یا وارد کمپین‌های تبلیغاتی و اطلاع رسانی نمایشگاهی شوند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،به نقل از گسترش نیوز، سیدرضا قندیلی افزود: اکنون شرکت‌های بسیاری در قالب پلتفرم‌های نمایشگاهی مجازی اقدام به اطلاع رسانی و برگزاری عناوین متعدد نمایشگاه‌های بزرگ و تخصصی نموده اند، در صورتی که شرکت‌های بزرگ تولیدی نیز باتوجه به تعویق رویدادهای چند ده ساله و تخصصی از حضور در اینگونه نمایشگاه‌ها که توسط شرکت‌های تبلیغاتی برپا شده است پرهیز می‌کنند و یا اینکه شرایط را فراهم نمی‌دانند، فرصتی مغتنم به‌وجود آمده که میتواند راهکارهایی ویژه ایی برای رایزنی و رونق واحدهای صنعتی ورشکسته و یا کمتر توسعه یافته فراهم کرد.شاید بتوان نمایشگاه‌های مجازی را به عنوان بستری برای احیای برخی صنایع شکسته خورده و یا ناتوان در عرضه و بازارسازی مطرح کرد. شرکت هایی که بدلیل هزینه‌های رقابت، تبلیغات، غرفه سازی، متراژ متناسب با تولید، منابع انسانی و هزینه‌های جاری و تضمین موفقیت و بازگشت سرمایه در نمایشگاه‌های واقعی شرکت نمی‌کردند، می‌توانند از اقدامات موثر نمایشگاه‌های مجازی معتبر استفاده نمایند.

راهکاری که می‌تواند به شرکت‌های برگزار‌کننده نمایشگاه‌های تخصصی واقعی کمک کند تا بتوانند بانک اطلاعاتی مشارکت‌کنندگان خود را بروز رسانی کرده و از این طریق فرصت‌ها را برای ایجاد ارتباط جدید و دوباره با شرکت هایی که دیگری از چرخه حضور در نمایشگاه‌ها حذف شده‌اند و یا کناره گرفته‌اند فراهم نمایند. این فرصت تنها در شرایط فعلی می‌تواند بازار‌سازی جدیدی را از طریق برگزاری نمایشگاه‌های مجازی ویژه چنین شرکت هایی فراهم کند و بدون شک با تامل بیشتر تولید ثروت را نیز به همراه دارد.

توسعه بستر فضای مجازی یکی از مهم‌ترین راهکارهایی است که در پنج رویکرد اصلی در شرایط فعلی صنعت نمایشگاهی مطرح شده است، بازگشت دوباره رویدادها قطعا فرصت‌های برابری را برای مشارکت‌کنندگان و واحد‌های تولیدی فراهم می‌کند و درصورتی که برگزارکنندگان بزرگ نمایشگاهی سعی کنند به مشارکت‌کنندگان فعال خود در سال‌های گذشته توجه کنند و ارتباط دوباره ایی بگیرند و در این راستا هم عدم حضور آنها را بدلایل مختلف بررسی کنند، قطعا می‌توانند شرایطی را برای احیای دوباره این مشارکت‌کنندگان و فرصت‌های حضور برای پس از پاندمی فعلی فراهم کنند. تهییج حضور مشارکت‌کنندگان بزرگتر و توانمند تر نیز می‌تواند به عنوان یک نقشه راه برای شرکت‌های نوپا و یا ورشکسته و یا باتولید اندک به عنوان زمینه ساز بازار عرضه و تامین کالا مطرح شود و برگزارکنندگان می‌توانند به صورت هوشمندانه از حضور این مشارکت‌کنندگان بزرگ استفاده کنند و شرایط حضور نیز می‌بایستی متفاوت تر باشد.

صنعت نمایشگاهی جهان امروز در شرایط پاندمی، همانند گذشته نمی‌تواند سبب اشتغالزایی شود اما در تلاش است وضعیتی را برای تولید شرکت‌های بزرگ فراهم کند که بتوانند سطح سفارش را حفظ کنند و با نابودی کامل روبه‌رو نشوند، باید الزامات حضور در فضای مجازی در وضعیت عادی با شرایط فعلی تغییر کند و سهم بازار و توسعه بازار برای تمامی بخش‌ها و تولید‌کنندگان به خوبی دیده شود، درصورتی که شرکت‌های بزرگ هم به صورت گسترده در این شرایط حضور یابند قطعا باید به یاد داشته باشند که اثرات موفقیت آمیزی را بدون حضور و برنامه‌ریزی شده، درکنار سایر شرکت‌های تولید‌کننده در نمایشگاه‌های به اصطلاح مجازی کسب نخواهند کرد.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

شروع ثبت نام سومین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی صنعت نمایشگاهی

پنجمین نمایشگاه بین المللی مدیریت پسماند و بازیافت افتتاح شد

50 هنرمند ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی حضور دارند

ایثارگران و جانبازان سرافراز سرمایه واقعی شرکت هستند

اقدامات شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سال 1399

1400؛ سال شکوفایی صنعت نمایشگاهی

شرط اعتلای صنعت نمایشگاهی در سال 1400

افزایش کمی و کیفی فعالیت‌های معاونت فنی و مهندسی در سال 99

ضرورت پوست‌اندازی صنعت نمایشگاهی ایران در سال 1400

برگزاری بزرگترین نمایشگاه مجازی ایران

ایران‌شناسی و جذب سرمایه‌گذاران بین‌المللی هدف استراتژیک پاویون ایران در اکسپو 2020

اهداف و عملکرد شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در سال 99

ساخت نمایشگاه جدید اصفهان مهمترین رخداد اقتصادی سال 99 بود

ضرر 14 میلیارد تومانی نمایشگاه بین‌المللی تبریز از کرونا

برگزاری یک نمایشگاه در ساختمان مجلس

دهمین اجلاس کمیسیون مشترک ایران و اتریش به صورت مجازی برگزار شد

تغییر در زمان برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در اربیل

بزرگترین نقطه ضعف ایران در رویدادهای خارجی

جای خالی نقشه راهبردی صنعت نمایشگاهی

حضور دکتر زمانی درنشست صمیمی فعالان صنعت نمایشگاهی

برگزاری دومین نشست بانوان تعاونگر و کارآفرین از ایران و آفریقای جنوب

دومین وبینار آموزشی جایکا در اتاق تعاون ایران برگزار شد

محل کار را اجاره کنید

3300 نفر ساعت آموزش مجازی در قشم برگزار شد

نمایشگاه عکس کیوسک 99 در آخرین روزهای سال برگزار می‌شود

نمایشگاه مشاغل خانگی و دستی در بندرعباس آغاز به کار کرد

اولین نمایشگاه ایران و سوریه، خردادماه 1400 برگزار می‌شود

ریشه چالش‌های اقتصاد و صنعت نمایشگاهی کشور

نشست هم‌اندیشی فعالان صنعت نمایشگاهی ایران برگزار می‌شود

گره 14 ساله نمایشگاه کهگیلویه و بویراحمد باز شد

برگزاری اولین نمایشگاه هنرهای سنتی و دستی بانوان ناشنوا

تشکیل شوراهای راهبردی با هدف تسهیل سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد هشت‌گانه کشور

12 مزرعه استخراج ارز دیجیتال در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی فعال و یا در حال ساخت هستند

مهم‌ترین نمایشگاه گردشگری جهان بدون سوغاتی!

زمان برگزاری سومین نمایشگاه ملی فولاد اعلام شد

تأسیس مرکز تجاری ایران در سلیمانیه عراق

اکسپو دوبی، محلی برای تغییر نگاه ایران‌هراسی دنیا

تشریح سیره نبوی در سمینار زندگی اسلامی و جهان معاصر در پیشاور پاکستان

جزئیات طرح‌های برگزیده در رویداد نانواستارت‌آپ

تنها نمایشگاه بین‌المللی دارویی خاورمیانه در ایران

مراکش در نمایشگاه گردشگری در اراضی اشغالی شرکت می‌کند

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای فناورانه کرونا در شیراز

نخبگان و برگزیدگان نخستین رویداد ملی شاهد تجلیل شدند

نمایشگاه «موج رنگ» در تهران افتتاح شد

5 مشکل مشابه برای استارت آپ‌ها

نمایشگاه آثار جشنواره مد و لباس در بیرجند برپا شد

نخستین پارک توانبخشی دانش آموزان استثنایی در ایلام ایجاد می‌شود

نمایشگاه گردشگری برلین با حضور ایران گشایش یافت

پیام صلح و دوستی ایران برای همه جهانیان در اکسپو 2020 دوبی

حضور هئیت‌های خارجی در هفدهمین نمایشگاه کشاورزی شیراز

نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب
یسنا همایش
سیویلیکا
دورهای مجازی مرکز تجارت بین الملل
وزارت صنعت، معدن و تجارت
ufi
انجمن صنفی غرفه سازان
انجمن صنفی برگزارکنندگان
کاربرند؛ کلینیک کارآفرینی، خلاقیت و تجربه
انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند ایران
اهدای عضو
بانک صادرات ایران
سایت نمایشگاهی ایران مال
بانک ایران زمین
سامانه ورود و خروج آنلاین دینگ
پست بانک
بانک پارسیان
شرکت نمایشگاهی تانا
بانک ملی
انتشارات بلخ مجری کتاب نمایشگاه
شرکت سامع پاد نوین

ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی کشور

ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی کشور