نمایشگاه مجازی «جهش تولید و دستاوردهای مقابله با کرونا» با حمایت صندوق نوآوری برگزار میشود
اخبار نمایشگاه
بزرگنمایی:
ایران مراسم نیوز: اولین نمایشگاه مجازی «جهش تولید و دستاوردهای مقابله با کرونا» از 29 مهر تا 8 آبان ماه سال جاری با حمایت بلاعوض صندوق نوآوری و شکوفایی برپا میشود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، مرضیه شاوردی مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی درباره جزئیات برگزاری نمایشگاه مجازی (سه بعدی و دو بعدی) با موضوع «جهش تولید و دستاوردهای مقابله با کرونا» از 29 مهر تا 8 آبان ماه سال جاری گفت: با توجه به محدودیتهای موجود در برگزاری نمایشگاههای فیزیکی و شرکت در نمایشگاههای خارجی به واسطه شیوع ویروس کرونا، صندوق نوآوری و شکوفایی قصد دارد با اتخاذ شیوهای جدید، توانمندیها و محصولات شرکتهای دانشبنیان را به نمایش بگذارد و در راستای تسهیل تجاریسازی این محصولات در عرصههای ملی و بینالمللی قدم بردارد.وی ادامه داد: بر همین اساس نمایشگاه مجازی جهش تولید و دستاوردهای مقابله با کرونا با حمایت صندوق نوآوری و به منظور معرفی محصولات دانشبنیان کشور در حوزههای تجهیزات و مواد پاککننده و ضدعفونیکننده، محصولات سلولزی و بهداشتی، تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی، کیتهای تشخیصی، محصولات دارویی و سامانههای نرمافزاری با حضور 40 شرکت دانشبنیان برگزار میشود.
به گفته شاوردی، مجریان این نمایشگاه شرکت «همایشها و نمایشگاههای بینالمللی پارس رستاک» و «مهندسی و توسعه فناوری انرژی هیراب» هستند و این نمایشگاه به صورت سهزبانه (فارسی، انگلیسی و عربی) در دو قالب سهبعدی و دوبعدی طراحی شده است. مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی درباره نحوه بازدید از نمایشگاه نیز گفت: بازدیدکنندگان داخلی و خارجی میتوانند به صورت آنلاین از این نمایشگاه بازدید کنند. بازدیدکنندگان میتوانند با ورود به فضای نمایشگاه از محتوای دیجیتال هر غرفه شامل پوستر، عکس، بروشور و تیزر تبلیغاتی بازدید کنند و با محصولات و خدمات شرکتها آشنا شوند. مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی، هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی دستاوردهای شرکتهای دانش بنیان در زمینه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و بازاریابی و تسهیل صادرات محصولات شرکتهای دانشبنیان به بازارهای هدف عنوان کرد و گفت: در هنگام بازدید از نمایشگاه، امکان برقراری ارتباط آنلاین با مدیران شرکتهای حاضر در نمایشگاه نیز برای بازدیدکنندگان و مشتریان بالقوه شرکتهای دانشبنیان وجود خواهد داشت. همچنین در صورتی که قراردادی بین شرکتهای دانشبنیان و مشتریان آنها منعقد شود، صندوق نوآوری و شکوفایی با استفاده از ابزارهای تأمین مالی متنوع خود، منابع مالی لازم را برای اجرای این قراردادها تأمین خواهد کرد.
- نمایشگاه , همایش و سمینار , کنفرانس و کنگره و سمپوزیوم , وبینار و رویدادهای آنلاین , رویدادهای استارتاپی و تجاری , جشنواره و مسابقات , کارگاه آموزشی , مجامع , گردهمایی و بزرگداشت , رویدادهای جهان , رویدادهای استان ها , سازمان توسعه تجارت ایران , شرکت نمایشگاههای بین المللی , ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی , یسنا همایش؛ طراح و برگزارکننده همایش و نمایشگاه , کلینیک کاربرند؛کارآفرینی , خلاقیت , آموزش و برندینگ