وزیر ورزش در بازدید از نمایشگاه تجهیزات ورزشی: کیفیت تولیدات ورزشی کشور مطلوب است
اخبار شرکت نمایشگاههای بین المللی
بزرگنمایی:
ایران مراسم نیوز: مسعود سلطانیفر در بازدید از نمایشگاه تولیدات ورزشی اظهار داشت: امکانات ارتباطی باعث میشود تا همه از طریق یک تلفن از همه تولیدات، دستاوردها و ایدهها آگاه میشود. نمایشگاه فرصتی فراهم میکند تا مصرفکننده امکانات مورد نیاز خود را تهیه کنند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،وزیر ورزش ادامه داد: آنچه من میبینم در مقایسه با سالهای گذشته کیفیت تولیدات ما خیلی بهتر از گذشته شده و در شرایط با ثبات اقتصادی حتما میتواند در صادرات دستاوردهای خوبی داشته باشد.
سلطانی فر افزود: بسیاری از باشگاههای بدنسازی ما که توسط بخش خصوصی ایجاد میشوند، از دستگاه داخلی استفاده میکنند که از نظر قیمت و کیفیت وضعیت خوبی دارند. البته کاری که برخی از تولیدکنندگان انجام دادند این بود که در شرایط کرونا که باشگاه تعطیل بود، آنها به سمت تولید لوازم داخل خانه رفتند که موفق تر از بقیه بودند.
وزیر ورزش یادآور شد: ما فکر میکنیم در زمینه تجهیزات ورزشی مثلاً توپ ظرفیت داخلی خوبی داریم. چند تولیدکننده خوب هستند که خودمان از آنها خرید میکنیم. باورمان بر این است رویکرد به سمت تولید داخلی باشد، حتما کیفیت آنها افزایش پیدا میکند. کار سختی نیست. وقتی قائم مقام سازمان تربیت بدنی بودم، اولین تولیدکنندگان توپ کارشان را شروع کردند. مشکلات زیاد داشتند اما الان تولیدات خوبی دارند.
وزیر ورزش در خصوص مکمل های ورزشی عنوان کرد: از توزیع غیر رسمی مواد مکمل در باشگاههای ورزشی نگرانی جدی داریم. بازرسیها را افزایش دادیم تا مواد جعلی را شناسایی کنیم. سال گذشته نزدیک به 200 باشگاه به خاطر توزیع دارو پلمپ شدند. سلامت ورزشکاران برای ما مهم است. باید تولیدکنندگان داخلی وارد بازار شوند جهاد دانشگاه اقدام خوبی داشته، امیدواریم به زودی محصولات آنها بیرون بیاید.
- نمایشگاه , همایش و سمینار , کنفرانس و کنگره و سمپوزیوم , وبینار و رویدادهای آنلاین , رویدادهای استارتاپی و تجاری , جشنواره و مسابقات , کارگاه آموزشی , مجامع , گردهمایی و بزرگداشت , رویدادهای جهان , رویدادهای استان ها , سازمان توسعه تجارت ایران , شرکت نمایشگاههای بین المللی , ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی , یسنا همایش؛ طراح و برگزارکننده همایش و نمایشگاه , کلینیک کاربرند؛کارآفرینی , خلاقیت , آموزش و برندینگ