فراخوان صندوق نوآوری برای حمایت از ساخت محصولات دانشبنیان جدید دارای بهرهبردار
رویدادهای استارتاپی و تجاری
بزرگنمایی:
ایران مراسم نیوز: صندوق نوآوری و شکوفایی برای ساخت نمونه اولیه محصول دارای بهرهبردار، تسهیلات سفارش ساخت (استصناع) تا سقف 80 درصد مبلغ قرارداد با نرخ 9 درصد پرداخت میکند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به جهش تولید محصولات و خدمات دانشبنیان، برنامه مشترکی را برای «حمایت از ساخت محصولات دانشبنیان جدید دارای بهرهبردار» توسط شرکتهای دانشبنیان در دستور کار خود قرار دادهاند.
در قالب این برنامه، چنانچه یک شرکت دانشبنیان موفق به انعقاد قرارداد ساخت نمونه «محصول فناورانه با قابلیت دانشبنیان شدن» با یک بهرهبردار (کارفرما یا مشتری) شود، معاونت علمی و فناوری محصول جدید را از نظر فنی ارزیابی و در صورت تأیید، صندوق نوآوری و شکوفایی نیز به تامین مالی آن با اولویت تسهیلات سفارش ساخت (استصناع) با نرخ 9 درصد خواهد پرداخت.
شرایط محصول و شرکت متقاضی برای استفاده از این تسهیلات شامل دارا بودن حداقل یک محصول دانش بنیان، عدم ساخت نمونه محصول مورد نظر شرکتهای متقاضی، وجود تفاهمنامه، پیشقرارداد یا قرارداد برای ساخت این نمونه محصول (در هر تیراژی) با یک بهرهبردار (کارفرما یا مشتری، اعم از دولتی، خصوصی یا تعاونی)، مشابهت محصول جدید به لحاظ فناوری با یکی از محصولات تایید شده قبلی شرکت یا نسخه ارتقاء یافته آن است.
بر اساس این گزارش، تسهیلات سفارش ساخت (استصناع) صندوق نوآوری و شکوفایی تا سقف 80 درصد مبلغ قرارداد به شرکت دانشبنیان (مجری قرارداد) تخصیص مییابد و باقیمانده مبلغ باید توسط بهرهبردار (کارفرما یا مشتری) تامین شود. تسهیلات به شرکت دانشبنیان (مجری) پرداخت میشود، اما بازپرداخت آن بر عهده بهرهبردار (کارفرما یا مشتری) است.
- نمایشگاه , همایش و سمینار , کنفرانس و کنگره و سمپوزیوم , وبینار و رویدادهای آنلاین , رویدادهای استارتاپی و تجاری , جشنواره و مسابقات , کارگاه آموزشی , مجامع , گردهمایی و بزرگداشت , رویدادهای جهان , رویدادهای استان ها , سازمان توسعه تجارت ایران , شرکت نمایشگاههای بین المللی , ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی , یسنا همایش؛ طراح و برگزارکننده همایش و نمایشگاه , کلینیک کاربرند؛کارآفرینی , خلاقیت , آموزش و برندینگ