آخرین مطالب

درک نیاز مشتری، اولین گام ورود به عرصه بانکداری دیجیتال اخبار بانکها و موسسات اعتباری

درک نیاز مشتری، اولین گام ورود به عرصه بانکداری دیجیتال

  بزرگنمایی:

ایران مراسم نیوز: عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه درک نیاز مشتری، اولین گام ورود به عرصه بانکداری دیجیتال است، گفت: اجرای فرهنگ بانکداری دیجیتال، تغییر فرایندها و بروزرسانی آنها در راستای دیجیتالی شدن بانک و همچنین پرهیز از اقدامات جزیره ای و داشتن تفکر سیستمی در گام های بعد بسیار حائز اهمیت هستند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمود شایان در همایش بررسی عملکرد اداره امور شعب استان کرمان و ارائه راهکارهای تحقق اهداف که با حضور فرهاد معقول مدیر امور منطقه دو کشور، سعدالله عیسی زاده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی، مختار محمدی رئیس اداره کل حسابداری و بودجه و مسئولین اداره امور، روسای شعب، کارشناسان و روسای دوایر ستادی استان برگزار شد، با تاکید بر لزوم توجه به توسعه بانکداری دیجیتال گفت: وزارت اقتصاد و دارایی از ابتدای سال، طرح اقتصاد هوشمند و بانکداری دیجیتال را مطرح و سند آن را به بانک ابلاغ کرد که بر اجرای آن توصیه شده است.

وی تصریح کرد: حرکت به سمت نیازهای مشتری، کاهش هزینه ها، استفاده درست از منابع و داده ها و تبدیل آن به دانشی در راستای انجام خدمات بهتر از مزایای اجرای این طرح هستند و باید در این عرصه آگاهانه گام برداشت.

شایان به لزوم بررسی و پایش تاثیرات تصمیمات در واحدها پرداخت و همچنین اطمینان از عدم افزایش هزینه ها در راستای  اجرای طرح مذکور را مورد تاکید قرار داد و گفت: اساساً بانکداری دیجیتال به معنای خرید فناوری نبوده بلکه تغییر در فرایند کسب و کار است.

این عضو هیات مدیره بانک ملی ایران عنوان کرد: با ارائه یک محصول نمی توانیم بگوییم دیجیتالی شده ایم بلکه این فرایند باید در تمامی عرصه ها صورت گیرد و تبدیل به فرهنگ شود. به عنوان مثال در بخش اعتباری تاثیر نقش نیروی انسانی در قضاوت برای اعطای تسهیلات بانکی باید کمتر شده و این مهم با تکیه بر سیستم مبتنی بر پایه داده ها، پیشینه مشتری و اعتبارسنجی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه تنها در این صورت است که می توانیم بگوییم در راه دیجیتالی شدن گام برداشته ایم، استقرار سیستم جامع تسهیلات بانک ملی ایران را گامی بزرگ و موثر در این عرصه دانست.

تاکید بر دستیابی به اهداف بانک

فرهاد معقول مدیر امور شعب منطقه دو کشور با اشاره به تاکیدات مدیرعامل بانک درخصوص راهبردهای اساسی سودآوری و حرکت پر شتاب تر به سوی بانکداری دیجیتال، لازمه تحقق این هدف را تلاش همه جانبه همکاران و استفاده بهینه از همه ظرفیت ها عنوان کرد.

وی در ادامه بر داشتن برنامه دقیق و عملیاتی در استان و استفاده حداکثری از ابزارها و محصولات بانک تاکید کرد.

لزوم استقرار طرح برند بوک

مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک نیز ضمن تاکید بر استقرار طرح برند بوک در بانک ملی ایران، آن را محصول تحقیقات دو ساله در عرصه یکسان سازی برند بانک دانست و بر اجرای دقیق آن در سراسر کشور تاکید کرد.

 سعد الله عیسی زاده تضییع اموال بیت المال را در اغتشاشات اخیر حرکتی کور و ناشی از ضعف و استیصال دشمنان جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران دانست و ضمن محکوم کردن آن، از تلاش ها و زحمات شبانه روزی همکاران در برقراری و تداوم خدمات بانکی به مشتریان ارجمند بانک قدردانی کرد.

تاکید بر جذب منابع ارزان قیمت

مختار محمدی رئیس اداره کل حسابداری و بودجه بانک نیز با ارائه مدل ساختار ترازنامه بانک، به تشریح عوامل موثر بر دارایی ها و همچنین سودآوری بانک پرداخت.

وی با اشاره به لزوم افزایش و جذب سپرده های ارزان قیمت، ترکیب منابع را نیز مورد تاکید قرار داد و رشد متوازن دارایی ها و بدهی ها را از عوامل موثر بر سودآوری بانک برشمرد.

همچنین جاوید قوامی رئیس اداره امور شعب استان کرمان نیز گزارشی از آخرین وضعیت عملکرد، برنامه ها و اهداف بانک ملی استان تا پایان سال جاری ارائه کرد.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

شروع ثبت نام سومین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی صنعت نمایشگاهی

پنجمین نمایشگاه بین المللی مدیریت پسماند و بازیافت افتتاح شد

50 هنرمند ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی حضور دارند

ایثارگران و جانبازان سرافراز سرمایه واقعی شرکت هستند

اقدامات شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سال 1399

1400؛ سال شکوفایی صنعت نمایشگاهی

شرط اعتلای صنعت نمایشگاهی در سال 1400

افزایش کمی و کیفی فعالیت‌های معاونت فنی و مهندسی در سال 99

ضرورت پوست‌اندازی صنعت نمایشگاهی ایران در سال 1400

برگزاری بزرگترین نمایشگاه مجازی ایران

ایران‌شناسی و جذب سرمایه‌گذاران بین‌المللی هدف استراتژیک پاویون ایران در اکسپو 2020

اهداف و عملکرد شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در سال 99

ساخت نمایشگاه جدید اصفهان مهمترین رخداد اقتصادی سال 99 بود

ضرر 14 میلیارد تومانی نمایشگاه بین‌المللی تبریز از کرونا

برگزاری یک نمایشگاه در ساختمان مجلس

دهمین اجلاس کمیسیون مشترک ایران و اتریش به صورت مجازی برگزار شد

تغییر در زمان برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در اربیل

بزرگترین نقطه ضعف ایران در رویدادهای خارجی

جای خالی نقشه راهبردی صنعت نمایشگاهی

حضور دکتر زمانی درنشست صمیمی فعالان صنعت نمایشگاهی

برگزاری دومین نشست بانوان تعاونگر و کارآفرین از ایران و آفریقای جنوب

دومین وبینار آموزشی جایکا در اتاق تعاون ایران برگزار شد

محل کار را اجاره کنید

3300 نفر ساعت آموزش مجازی در قشم برگزار شد

نمایشگاه عکس کیوسک 99 در آخرین روزهای سال برگزار می‌شود

نمایشگاه مشاغل خانگی و دستی در بندرعباس آغاز به کار کرد

اولین نمایشگاه ایران و سوریه، خردادماه 1400 برگزار می‌شود

ریشه چالش‌های اقتصاد و صنعت نمایشگاهی کشور

نشست هم‌اندیشی فعالان صنعت نمایشگاهی ایران برگزار می‌شود

گره 14 ساله نمایشگاه کهگیلویه و بویراحمد باز شد

برگزاری اولین نمایشگاه هنرهای سنتی و دستی بانوان ناشنوا

تشکیل شوراهای راهبردی با هدف تسهیل سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد هشت‌گانه کشور

12 مزرعه استخراج ارز دیجیتال در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی فعال و یا در حال ساخت هستند

مهم‌ترین نمایشگاه گردشگری جهان بدون سوغاتی!

زمان برگزاری سومین نمایشگاه ملی فولاد اعلام شد

تأسیس مرکز تجاری ایران در سلیمانیه عراق

اکسپو دوبی، محلی برای تغییر نگاه ایران‌هراسی دنیا

تشریح سیره نبوی در سمینار زندگی اسلامی و جهان معاصر در پیشاور پاکستان

جزئیات طرح‌های برگزیده در رویداد نانواستارت‌آپ

تنها نمایشگاه بین‌المللی دارویی خاورمیانه در ایران

مراکش در نمایشگاه گردشگری در اراضی اشغالی شرکت می‌کند

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای فناورانه کرونا در شیراز

نخبگان و برگزیدگان نخستین رویداد ملی شاهد تجلیل شدند

نمایشگاه «موج رنگ» در تهران افتتاح شد

5 مشکل مشابه برای استارت آپ‌ها

نمایشگاه آثار جشنواره مد و لباس در بیرجند برپا شد

نخستین پارک توانبخشی دانش آموزان استثنایی در ایلام ایجاد می‌شود

نمایشگاه گردشگری برلین با حضور ایران گشایش یافت

پیام صلح و دوستی ایران برای همه جهانیان در اکسپو 2020 دوبی

حضور هئیت‌های خارجی در هفدهمین نمایشگاه کشاورزی شیراز

نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب
یسنا همایش
سیویلیکا
دورهای مجازی مرکز تجارت بین الملل
وزارت صنعت، معدن و تجارت
ufi
انجمن صنفی غرفه سازان
انجمن صنفی برگزارکنندگان
کاربرند؛ کلینیک کارآفرینی، خلاقیت و تجربه
انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند ایران
اهدای عضو
بانک صادرات ایران
سایت نمایشگاهی ایران مال
بانک ایران زمین
سامانه ورود و خروج آنلاین دینگ
پست بانک
بانک پارسیان
شرکت نمایشگاهی تانا
بانک ملی
انتشارات بلخ مجری کتاب نمایشگاه
شرکت سامع پاد نوین

ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی کشور

ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی کشور