آخرین مطالب

عزمی جدی برای ایجاد تحولی عظیم/ برشی کوتاه از خدمات و محصولات شرکت‌های حاضر در ITE2019 مرکز فابا

  بزرگنمایی:

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، به نقل از فابانیوز، بسیاری از شرکت‌های مطرح کشور رونمایی محصولات خود را به زمان برگزاری پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران موکول کردند و مهمتر اینکه بسیاری از مقامات ارشد دولتی نیز فرصت حضور در این نمایشگاه را مغتنم دانستند تا بلکه بتوانند برای ارتباط قوی و محکم با بخش خصوصی از این شرایط بهره بگیرند. در شرایط موجود می‌توان به حضور برخی از شرکت‌های مطرح اشاره کرد که رونمایی از محصولات خود را به فرصت برگزاری نمایشگاه موکول کردند که به مواردی از آن اشاره می‌شود.

فین‌تک‌ها همچنان در صدر

شرکت متریکس به عنوان یک پلتفرم فعال در زمینه ارائه راهکار به بهینه‌سازی کمپین‌های تبلیغاتی بانک‌ها و اپلیکیشن‌های فین تک با معرفی اولین پلتفرم ایرانی آنالیز موبایل مارکتینگ در پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران حضور پیدا می‌کند. متریکس پلتفرم آنالیز موبایل مارکتینگ است و به دنبال آن است که به صاحبان اپلیکیشن‌های موبایل و بازاریابان در راستای رصد و شناسایی کاربران، جذب و نگهداری آنها و بهینه‌سازی هزینه‌های تبلیغاتی کمک کند. همچنین شرکت مبین هاست ضمن رونمایی از خدمات هاستینگ و سرور مجازی و لایسنس در نمایشگاه حضوری قدرتمند را تجربه می‌کند.  شرکت مبین هاست ارائه دهنده خدمات هاستینگ ، سرور مجازی ، سرور اختصاصی ، هاست و دامنه ، خدمات لایسنس و گواهینامه امنیتی SSL و سایر خدمات تحت وب از سال 2011 توانسته است خدمات مناسبی به مشتریان داده و رضایت خاطر آنها را تامین کند.

 شرکت دیگری که در نمایشگاه تراکنش حضور پیدا می‌کند. شرکت شهر آبنوس است که از محصولات حوزه بلاک‌چین و هوش مصنوعی و تجهیزات شبکه رونمایی می‌کند. به گزارش فابانیوز، شرکت شهر آبنوس با تمرکز بر شهر هوشمند و پرداخت با همکاری شرکای تجاری خود به ارائه سرویس به مشتریان می پردازد. این شرکت قرار است با معرفی محصولات حوزه بلاک‌چین و هوش مصنوعی و تجهیزات شبکه به پنجمین نمایشگاه تراکنش ایرانITE2019 بیاید.

پهنای باند، دیجی کالا و شرکت فناوری زنجیره بلوکی سبحان

یکی از شرکت‌هایی که در پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران حضور پیدا می‌کند، شرکت رسپینا است. مجید محمدزاده مدیرفنی رسپینا در گفتگو با فابا نیوز تاکید کرده است که این شرکت از بیشترین پهنای باند اختصاصی  رونمایی خواهد کرد که آن را به سازمان‌های سطح کشور ارائه می‌دهد و رویکرد اصلی آنها در نمایشگاه تراکنش ایران ارائه و معرفی محصول جدید نکسون است. شرکت داده پردازی رسپینا به‌عنوان بزرگ‌ترین اپراتور FCP در حوزه ارائه‌ پهنای باند اختصاصی فعالیت می‌کند. شرکت پرداخت‌یار سباپردازش دیگر شرکتی است که در بزرگترین تجمع فناورانه کشور در بوستان گفتگو حضور پیدا کرده و ضمن برگزاری کارگاه اموزشی از سامانه هانی‌پات به عنوان محصول صد درصد بومی رونمایی می‌کند. 

شرکت دی‌جی کالا دیگر شرکتی است که در نمایشگاه تراکنش شرکت می‌کند. این شرکت با همکاری مرکز فابا کافه گفت‌وگو (B2B) را به صورت مشترک برگزار می‌کنند. به گزارش فابانیوز، کافه گفت‌وگو (B2B)، در سالن پردیس، فضای اختصاصی جشنواره‌های استارتاپی ITE 2019، برگزار می‌‌شود. یکی از شرکت‌های حاضر در نمایشگاه شرکت فناوری زنجیره بلوکی سبحان است که از نسل جدید خودپردازهای فراهوشمند با نام تجاری اکسفا Exfaدر پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران رونمایی می‌کند.،شرکت سبحان در دومین سال فعالیت خود توانسته در زمینه فناوری بلاک‌چین مشاوره‌های خوبی به مشتریان خود بدهد. شرکت رهیاب رایان فردا  نیز در ITE 2019 حضور پیدا می‌کند. این شرکت مجوز انحصاری فروش و پشتیبانی از پنجمین برند پایانه فروشگاهی پر فروش دنیا (شرکت SZZT)  را دارد و در دو بخش بنگاه به بنگاه (B2B) و شرکت به مصرف‌کننده نهایی (B2C)، فعال است.

فروش آنلاین و شرکت هوشمند شبکه پایدار

فروش آنلاین خدمات یکی از دغدغه‌های مهم در دنیای امروز است. شرکت هوشمند شبکه پایدار در این زمینه محصولات جدیدی تولید کرده است. این شرکت از پایدار کارت ،فروش بیمه عمر و مستمری بصورت آنلاین، سایت پایدار شاپ و سایت پایدار بوم در نمایشگاه تراکنش ایران رونمایی خواهد کرد. پایدار کارت که در لحظه صادر شده و قابل سگمنت‌بندی به کارت رفاهی، تخفیفی و اعتباری است؛ فروش بیمه عمر و مستمری بصورت آنلاین؛ سایت پایدار شاپ که کاربران می‌توانند با پایدار کارت محصولات مصرفی را با تخفیف ویژه بخرند؛ سایت پایدار بوم که خدمات تخفیفی در تمام اصناف ارائه می‌کند؛ خدمات مهم ارائه شده این شرکت است..

رونمایی از پلتفرم های اعتباری با حضور شرکت‌ها و بانک‌ها

دغدغه‌های مهم بنگاه‌های مالی رتبه‌بندی مشتریان برای اعطای وام است. شرکت مشاوره رتبه بندی اعتباری ایران ضمن  رونمایی از my credit اعتبار من در پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران حضور پیدا می‌کند. به این ترتیب هر شخص اعم از حقیقی و حقوقی می‌تواند گزارش اعتباری خود را دریافت کند. همچنین شرکت رادین همکاران بهتا ضمن شرکت در نمایشگاه تراکنش از برج مدیریت ساخت ISIX و نرم‌افزار مدیریت ساخت ISIX رونمایی می‌کند. یکی ازسازمان‌های مهم تاثیرگذار دولتی در حوزه فناوری سازمان فناوری اطلاعات ایران است. سازمان فناوری اطلاعات ایران ضمن حضور در پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران از مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه‌ای (ماهر)، افزونه رایگان ضد فیشینگ درگاه پرداخت بانکی جعلی «تور»، سامانه تحلیل امنیت نرم‌افزارهای موبایل MASP، مهاجرت به IPv6 در شبکه IP کشوری رونمایی کرده و در این مورد به مراجعان مشاوره خواهد داد. به گزارش فابانیوز،شرکت رهیاب رایانه گستر (سهامی خاص) در پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران به معرفی اپراتور اول خدمات پیام کوتاه کشور (شماره انحصاری 1000 ) و رونمایی از پلتفرم همراه بانک و اپلیکیشن پرداخت سامانه وصول مطالبات و معوقات بانکی وغیربانکی (وصال) خواهد پرداخت.

بانک صادرات و شرکت پرداخت الکترونیک سپهر از دیگر شرکت‌هایی است که در نمایشگاه شرکت می‌کند. این دو شرکت به عنوان اسپانسر طلایی ضمن حضور در پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران با هدف ترویج بانک‌داری دیجیتال اپلیکیشن صاپ را عرضه می‌کنند. به گزارش فابانیوز، اپلیکیشن پرداخت بانک صادرات با شعار «زمان را ذخیره کن» تلاش دارد تا تحول بزرگی را در عرصه بانک‌داری دیجیتال رقم بزند. مهمتر اینکه این اپلیکیشن اولین اپلیکیشن موبایلی بانکی است که همین موضوع موجب می‌شود که مشتریان بابت حفاظت از اطلاعات خود اطمینان خاطر داشته باشند. به وسیله صاپ امکان کارت به کارت کردن از 16 بانک مبدا فراهم شده است.

انبار داده، نشستی با حضور بزرگان

شرکت ایران ارقام با معرفی محصول «انبارداده و هوش تجاری شناسایی مشتریان (KYC)» به نمایشگاه تراکنش ایران می‌آید. در سمینار معرفی محصولات و خدمات انبار داده شرکت‌های مهندسی یاس ارغوانی با سامانه هوشمند نمو داده (سهند)، آیریس ویراویژن با راهکار جامع بانکداری شرکتی Bank on Corporate، مگفا با پلتفرم تحلیل کلان داده مبتنی بر هوش مصنوعی و یادگیری ماشین (بیگ مهر) و ایران ارقام با محصول انباره داده و هوش تجاری شناسایی مشتریان (KYC) به ارائه محصولات و انتقال تجربیات خود خواهند پرداخت.به گزارش فابانیوز، شرکت قبضینو نیز قرار است با محصولات و راه‌کارهای خود در کنار دیگر شرکت‌های فعال در عرصه پرداخت کشور در پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران حضور پیدا کند و ضمن برندسازی به شبکه‌سازی و معرفی خود به بازیگران و علاقه‌مندان به این حوزه بپردازد. این شرکت با شعار «پرداخت آسان قبض‌ها با قبضینو» به دنبال آن است که همه پرداخت‌های خرد و کوچک و البته دوره‌ای را یک جا جمع کند تا افراد بتوانند با یک کلیک همه آنها را به راحتی پرداخت کنند. قبضینو محصول شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات آیان تکنام است.

بانک تجارت و هلدینگ فناوری این بانک در ITE 2019 برای پنجمین سال متوالی به نمایشگاه تراکنش ایران می‌آیند. بانک تجارت یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های تجاری فعال در شبکه بانکی کشور است که پیرو ابلاغ سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی، سهام خود را در بورس عرضه کرد. خدمات بانک تجارت در حوزه الکترونیک شامل بانکداری اینترنتی، پرداخت اینترنتی و خدمات اینترنتی کارت، تلفن بانک، همراه بانک، تجارت کارت، حواله بین بانکی ساتنا و پایا، پایانه فروش (POS) و درگاه پرداخت اینترنتی ( IPG )، دریافت نرم افزار همراز (رمز یکبار مصرف) و سامانه خدمات غیرحضوری می‌شود. شرکت سیستکس نیز ضمن حضور  در پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران از پلتفورم وام دهی فرد به فرد بر بستر بلاکچین، رونمایی می‌کند. شرکت مهندسی توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرو سیتکس(CITEX) در سال 1380 تاسیس شد و هم اکنون در حوزه‌های سرمایه گذاری، ماینینگ، آموزش و ...فعالیت و خدمات و محصولات متعدد و قابل توجهی را ارائه می‌کند.

مراکز تماس تراکنشی با حضور شرکت پدیسار انفورماتیک، آیریک تجارت و ...

شرکت‌های فعال در حوزه فاوا تلاش کردند تا در حوزه تماس تراکنشی نواوری داشته باشند. شرکت پدیسار انفورماتیک ضمن حضور در پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران از خدمات منحصر به فرد خود همچون مرکز تماس تراکنشی پدیکال و اپلیکیشن پدیپل رونمایی می‌کند. 

همچنین شرکت بازرگانی آیریک تجارت نصف جهان ضمن حضور در پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران از خدمات جدید خود همچون رونمایی اولین اپلیکیشن خرید، ارسال مدارک، فعالسازی و پشتیبانی کارتخوان. نسخه اندروید و ios؛ اولین امداد و پشتیبانی مشتریان در حوزه کارتخوان و خودپرداز با پاسخگویی 15 ساعته ؛ آموزش رایگان مقدمات بانکداری الکترونیک؛ نحوه فعالسازی و کار کردن با دستگاه پوز؛ تشریح کاتالوگ اورجینال ترجمه شده ؛ ارئه ابزارهای آموزشی به فعالان (جزوه - کاتالوگ محصول)؛ ساخت یک شبکه منسجم در باشگاه نمایندگان فروش با ارائه کارت ویزیت، تابلو نمایندگی، آیدی کارت، پوستر، بنر، محتوای تبلیغاتی جهت استفاده در شبکه‌های اجتماعی رونمایی می‌کند. به گزارش فابانیوز،  شرکت سابین تجارت آریا به عنوان یکی از شرکت‌های وابسته به هلدینگ فناوری بانک ایران زمین با تازه ترین محصولات خود به پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران خواهد آمد.

کارگاه آموزشی؛ از حضور شرکت مبین نت تا فناوران اقتصاد سیراف

 شرکت bc digital در پنجمین همایش تراکنش ایران ضمن برگزاری کارگاه آموزشی، قوانین جدید اتحادیه اروپا، حریم خصوصی Digital transformation آگاهسازی امنیت را تشریح می‌کند. شرکت ارتباطات مبین‌نت «سهامی خاص» تنها دارنده‌ پروانه‌ سراسری ارائه خدمات ارتباطی باند پهن بی‌سیم بر بستر فناوریTD-LTE ) ) با شعار«همراه هوشمند کسب‌ و کار شما» ضمن حضوردر پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران مجموعه‌ای از خدمات یکپارچه ارتباطی، اینترنتی، مرکزداده، رایانش ابری و هوشمند با هدف کاهش هزینه‌های صنعت بانکداری رونمایی می‌کند.

به گزارش فابانیوز، فناوران اقتصاد سیراف در همایش ITE2019 حضور پیدا کرده و به این ترتیب پازل شرکت‌های قدرتمند پشتیبانی کننده خدمات پرداخت در پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران تکمیل می‌شود. شرکت هدایت هوشمند قرن ضمن رونمایی از لینک هوشمند در پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران تلاش می‌کند تا دوره جدیدی را در دهه دوم فعالیت خود آغاز کند.  شرکت آلیاسیس نیز از  Business continuity plan، SDWAN و mDesk در ITE2019 رونمایی خواهد کرد. فعالیت بیش از یک دهه شرکت آلیاسیس موجب شده تا این شرکت بتواند به عنوان یکی از شرکت‌‌های مهم و تاثیرگذار در این حوزه مطرح شود.

رونمایی از صندوق جدید فروشگاهی با حضور شرکت های برجسته 

شرکت پیشرو فن‌آوران سیراف همزمان با حضور در پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران از محصولات جدید و منحصر به فرد خود همچون صندوق فروشگاهی مدل GS-T8، PC-G3،GS-T6 ، تولید بخشی از POS&ATM، بخشی از قسمت‌های الکترونیکی مربوط به ATM  و قطعه‌های فلزی ATM  رونمایی می‌کند. شرکت ارتباطات آرین‌تل، دارنده اپراتور مجازی تلفن همراه نوع اول  تلاش دارد تا به اهداف فراملی خود دست پیدا کند.

همچنین شرکت ثامن ارتباط عصر نرم‌افزار سفیر و وصول مطالبات را در پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران عرضه خواهد کرد. شرکت فناوران انیاک رایانه در سودای جذب فرصت‌های همکاری منطقه‌ای از شتاک در ITE2019 رونمایی خواهد کرد. گروه داده ورزجویا با شعار «امنیت را جدی بگیرید» از مرکز داده در پنجمین نمایشگاه تراکنش رونمایی می‌کند.  همچنین شرکت پرداخت نوین آرین به عنوان یکی از 12 شرکت پرداختی فعال در کشور و همچنین یکی از 150 شرکت پرداختی برتر جهان با جدید‌ترین محصولات و سرویس‌های خود در پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران حضور پیدا می‌کند. به گزارش فابانیوز، شرکت الکترونیک کارت دماوند ضمن رونمایی از محصولات جدید در پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران حضور پیدا می‌کند.

شرکت تولید داده کاوی و اقتصاد اطلاعات یوتاب  ضمن حضور قدرتمند در پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران تلاش دارد تا دوره جدیدی را تجربه خواهد کرد. همچنین هلدینگ فناوران انیاک کیش و شرکت‌های مجموعه در ITE 2019حضور پیدا می‌کنند. شرکت خدمات انفورماتیک با  رونمایی از راه‌اندازی آی‌فینک؛ مرکزی برای تجاری‌سازی ایده‌های استارتاپی در پنجمین همایش تراکنش ایران حضور پیدا می‌کند./ خدیجه غبیشاوی



نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

شروع ثبت نام سومین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی صنعت نمایشگاهی

پنجمین نمایشگاه بین المللی مدیریت پسماند و بازیافت افتتاح شد

50 هنرمند ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی حضور دارند

ایثارگران و جانبازان سرافراز سرمایه واقعی شرکت هستند

اقدامات شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سال 1399

1400؛ سال شکوفایی صنعت نمایشگاهی

شرط اعتلای صنعت نمایشگاهی در سال 1400

افزایش کمی و کیفی فعالیت‌های معاونت فنی و مهندسی در سال 99

ضرورت پوست‌اندازی صنعت نمایشگاهی ایران در سال 1400

برگزاری بزرگترین نمایشگاه مجازی ایران

ایران‌شناسی و جذب سرمایه‌گذاران بین‌المللی هدف استراتژیک پاویون ایران در اکسپو 2020

اهداف و عملکرد شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در سال 99

ساخت نمایشگاه جدید اصفهان مهمترین رخداد اقتصادی سال 99 بود

ضرر 14 میلیارد تومانی نمایشگاه بین‌المللی تبریز از کرونا

برگزاری یک نمایشگاه در ساختمان مجلس

دهمین اجلاس کمیسیون مشترک ایران و اتریش به صورت مجازی برگزار شد

تغییر در زمان برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در اربیل

بزرگترین نقطه ضعف ایران در رویدادهای خارجی

جای خالی نقشه راهبردی صنعت نمایشگاهی

حضور دکتر زمانی درنشست صمیمی فعالان صنعت نمایشگاهی

برگزاری دومین نشست بانوان تعاونگر و کارآفرین از ایران و آفریقای جنوب

دومین وبینار آموزشی جایکا در اتاق تعاون ایران برگزار شد

محل کار را اجاره کنید

3300 نفر ساعت آموزش مجازی در قشم برگزار شد

نمایشگاه عکس کیوسک 99 در آخرین روزهای سال برگزار می‌شود

نمایشگاه مشاغل خانگی و دستی در بندرعباس آغاز به کار کرد

اولین نمایشگاه ایران و سوریه، خردادماه 1400 برگزار می‌شود

ریشه چالش‌های اقتصاد و صنعت نمایشگاهی کشور

نشست هم‌اندیشی فعالان صنعت نمایشگاهی ایران برگزار می‌شود

گره 14 ساله نمایشگاه کهگیلویه و بویراحمد باز شد

برگزاری اولین نمایشگاه هنرهای سنتی و دستی بانوان ناشنوا

تشکیل شوراهای راهبردی با هدف تسهیل سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد هشت‌گانه کشور

12 مزرعه استخراج ارز دیجیتال در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی فعال و یا در حال ساخت هستند

مهم‌ترین نمایشگاه گردشگری جهان بدون سوغاتی!

زمان برگزاری سومین نمایشگاه ملی فولاد اعلام شد

تأسیس مرکز تجاری ایران در سلیمانیه عراق

اکسپو دوبی، محلی برای تغییر نگاه ایران‌هراسی دنیا

تشریح سیره نبوی در سمینار زندگی اسلامی و جهان معاصر در پیشاور پاکستان

جزئیات طرح‌های برگزیده در رویداد نانواستارت‌آپ

تنها نمایشگاه بین‌المللی دارویی خاورمیانه در ایران

مراکش در نمایشگاه گردشگری در اراضی اشغالی شرکت می‌کند

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای فناورانه کرونا در شیراز

نخبگان و برگزیدگان نخستین رویداد ملی شاهد تجلیل شدند

نمایشگاه «موج رنگ» در تهران افتتاح شد

5 مشکل مشابه برای استارت آپ‌ها

نمایشگاه آثار جشنواره مد و لباس در بیرجند برپا شد

نخستین پارک توانبخشی دانش آموزان استثنایی در ایلام ایجاد می‌شود

نمایشگاه گردشگری برلین با حضور ایران گشایش یافت

پیام صلح و دوستی ایران برای همه جهانیان در اکسپو 2020 دوبی

حضور هئیت‌های خارجی در هفدهمین نمایشگاه کشاورزی شیراز

نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب
یسنا همایش
سیویلیکا
دورهای مجازی مرکز تجارت بین الملل
وزارت صنعت، معدن و تجارت
ufi
انجمن صنفی غرفه سازان
انجمن صنفی برگزارکنندگان
کاربرند؛ کلینیک کارآفرینی، خلاقیت و تجربه
انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند ایران
اهدای عضو
بانک صادرات ایران
سایت نمایشگاهی ایران مال
بانک ایران زمین
سامانه ورود و خروج آنلاین دینگ
پست بانک
بانک پارسیان
شرکت نمایشگاهی تانا
بانک ملی
انتشارات بلخ مجری کتاب نمایشگاه
شرکت سامع پاد نوین

ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی کشور

ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی کشور