برگزاری نمایشگاه‌ها دریچه‌ای برای تبادل افکار و دانش
چهارشنبه 17 دي 1399 - 10:24:20

ایران مراسم نیوز: رئیس سازمان جهاد کشاوری استان اصفهان در نشست اولین نمایشگاه کشاورزی، گفت: باید از ضعف‌ها به عنوان فرصتی برای موفقیت استفاده کرد. بیماری کرونا گرچه یک ضعف و نقص بزرگ حساب می‌شود اما در کنار ما است و باید فرصتی برای زندگی بهتر باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،مهرداد مرادمند نشست مطبوعاتی خود که به مناسب اولین نمایشگاه کشاورزی در سالن نمایشگاه‌های استان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: با مساعدت‌هایی که انجام شد صلاح دانستند در چنین شرایطی نمایشگاه کشاورزی را در این مکان راه بیاندازند.

وی با تأکید بر اینکه سلامت و امنیت غذایی از مهمترین اولویت‌های وزارت جهاد کشاورزی است، افزود: اما یکسری ملزوماتی نیاز دارد که ما به‌این هدف برسیم، بهره‌برداران ما در این زمینه فعالیت می‌کنند.

مدیران نمایشگاهی در حال درمان این صنعت

علی یارمحمدیان نیز در نشست مطبوعاتی اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا صنعت نمایشگاهی دچار آسیب شد. صنعت حال و روز خوبی ندارد، در حال حاضر مدیران نمایشگاهی در حال درمان نمایشگاه‌ها هستند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با اشاره به اینکه جذب مشارکت کنندگان و بازدید کنندگان به‌سختی انجام می‌گیرد، گفت: ویروس کرونا علی‌رغم تاثیر گذاشتن بر اقتصاد کشور، صنعت نمایشگاهی را تحت تاثیر قرار داده است.

وی افزود: با همکاری نهادهای مختلف از جمله سازمان جهاد کشاورزی و اتاق بازرگانی و همچنین وزارت بهداشت که مجوزهای لازم را برای برپایی نمایشگاه داده است این نمایشگاه برگزار می‌شود.

یارمحمدیان ضمن اشاره به اینکه امروز نوزدهمین نمایشگاه صنعت کشاورزی افتتاح شد، تصریح کرد: این نمایشگاه در حال حاضر در بخش نهاده‌ها، آبیاری و ماشین‌آلات فعالیت می‌کند که آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید مخاطبان قرار می‌دهند؛ این نمایشگاه باید نقطه عطفی برای برگزاری نمایشگاه‌های دیگری در استان اصفهان باشد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان بیان داشت: ما تا پایان سال نمایشگاه دکوراسیون داخلی،  تاسیسات، نمایشگاه فرش و اتوکام را برگزار می‌کنیم تا رونق کسب و کار را در شهر و استان اصفهان شاهد باشیم، این نمایشگاه با رعایت کامل نکات بهداشتی برگزار می‌شود.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/26479/برگزاری-نمایشگاه‌ها-دریچه‌ای-برای-تبادل-افکار-و-دانش
بستن   چاپ