رویداد سرمایه‌گذاری 100 استارتاپ در یزد برگزار می‌شود
سه شنبه 16 دي 1399 - 08:49:34

ایران مراسم نیوز: 140 تیم متشکل از شرکت‌های نوپا که بر محور تکنولوژی شکل گرفته اند، در رویداد بزرگ 100 استارتاپ ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،عرفان عزیزپور، مدیر اجرایی رویداد سرمایه‌گذاری 100 استارتاپ کشور در نشست برخط خانه مطبوعات استان یزد با بیان اینکه استارتاپ یا شرکت‌های نوپا، کسب و کاری تلقی می‌شوند که حول محور تکنولوژی شکل گرفته و ظرفیت رشد بالایی دارند، اظهار داشت: در طول یک سال گذشته 100 استارتاپ با همکاری شرکت‌های نوپا در استان یزد شکل گرفته است.

وی با اشاره به اینکه این استارتاپ‌ها برای جذب سرمایه از اسپانسرها، در رویدادهای مختلف شرکت می‌کنند، افزود: یکی از این رویدادها قرار است در استان یزد برگزار شود و تاکنون 140 در این رویداد ثبت نام کرده‌اند.

عزیزپور با بیان اینکه استارتاپ‌های یزد به کاروانی برای جذب سرمایه گذاری تبدیل شده‌اند، عنوان کرد: این کاروان تاکنون به استان‌های قم، اصفهان، کردستان و گیلان سفر کرده‌اند.

مدیر اجرایی رویداد سرمایه گذاری 100 استارتاپ کشور عنوان کرد: مدیران تیم‌ها با ثبت نام و شرکت در این رویداد می‌توانند علاوه بر استفاده از خدمات آموزشی که برای آنها درنظر گرفته شده، برای اجرای ایده خود نیز سرمایه جذب کنند.

عزیزپور ادامه داد: تاکنون در استان‌های زیادی این رویداد برگزار شده و با اجرای 12 رویداد در کشور، 36 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌ها جذب شده است.

وی عنوان کرد: مهلت ثبت نام برای شرکت‌ها و تیم‌های استارت‌آپی تا پایان هفته تمدید شده است تا کسب‌وکار و ایده‌های خود را در پایگاه 100startups.ir ثبت کنند و جز شرکت‌کنندگان در این رویداد شوند.

عزیزپور یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود بیش از 250 استارتاپ برای شرکت در این رویداد و جذب سرمایه به منظور کاهش ریسک سرمایه گذاری، ثبت نام کنند.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/26433/رویداد-سرمایه‌گذاری-100-استارتاپ-در-یزد-برگزار-می‌شود
بستن   چاپ