مزایده گواهی اکتشافات معدنی در حاشیه همایش بین المللی معدن
يکشنبه 7 بهمن 1397 - 18:14:00
ایلنا

ایران مراسم نیوز: دومین همایش بین‌المللی اکتشاف مواد ‌معدنی فردا با حضور مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت، صنعتگران و دست اندرکاران این صنعت و سخنرانان و نمایندگانی از کشورهای استرالیا، آلمان، چین، کانادا و امریکا در هتل المپیک تهران گشایش می یابد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، محمود بندرچی رئیس ستاد برگزاری این رویداد گفت: دومین همایش و نمایشگاه بین‌المللی اکتشاف مواد معدنی با نگرش ویژه بر توسعه پایدار به عنوان یکی از تخصصی‌ترین و فنی‌ترین نمایشگاه‌هایی است که در خاورمیانه برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری و بازگشایی پیشنهادات مزایده چند محدوده معدنی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور، انتخاب اکتشافگران برتر، پیشکسوتان برتر اکتشاف، حمایت از منتخبان ایده‌های ارائه شده در استارتاپ‌های علوم زمین و معدن و همچنین ایجاد فضاهای B2B از دیگر برنامه های دومین همایش بین‌المللی و نمایشگاه اکتشاف مواد‌معدنی است.

بندرچی گفت: نمایشگاه مواد معدنی با محوریت ضرورت بازنگری و بروزآوری استراتژی اکتشاف، تسهیل قوانین و دستور‌العمل‌های اکتشاف، استفاده از تکنولوژی و دانش روز در حمایت از طرح‌های نوآورانه و خلاقانه و توانمندسازی منابع انسانی برگزار می‌شود.

رئیس ستاد برگزاری دومین همایش بین‌المللی و نمایشگاه اکتشاف مواد‌معدنی افزود: طبق روال برگزاری نمایشگاه‌های مختلف، حدود 30درصد از سخنرانی‌های این همایش و نمایشگاه تخصصی توسط سخنرانانی از کشورهای استرالیا، آلمان، کانادا، امریکا و چند کشور دیگر انجام می شود و چالشی درخصوص حضور خارجی ها با توجه به مسائل تحریم نداشته‌ایم.

بندرچی تصریح کرد: دومین همایش بین‌المللی و نمایشگاه اکتشاف مواد‌معدنی در فضایی به وسعت 3000 مترمربع در روز‌های 8 تا 10 بهمن ماه در محل هتل المپیک تهران برگزار می شود.

رئیس ستاد برگزاری دومین همایش بین‌المللی و نمایشگاه اکتشاف مواد‌معدنی افزود: این رویداد می تواند زمینه ساز معرفی بهتر زیرساخت های موجود معدنی کشور برای ترغیب علاقمندان و سرمایه گذاران زمینه های مختلف معدن باشد.

قرار است همزمان با برگزاری این همایش تعدادی از گواهی کشف‌های سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌ معدنی کشور به مزایده گذاشته و به بخش خصوصی واگذار ‌شود که در این راستا مجوزهای لازم نیز اخذ شده است. / 3


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/1823/مزایده-گواهی-اکتشافات-معدنی-در-حاشیه-همایش-بین-المللی-معدن
بستن   چاپ