پولدارشو/ تجربیات تیم آذران وب در الکامپ 2019
يکشنبه 30 تير 1398 - 18:50:07

ایران مراسم نیوز: در سالن B31 نمایشگاه الکامپ 2019 غرفه‌ای بیش از سایر غرفه‌ها جلب توجه می‌کرد، غرفه‌ای که با جمله‌ی پولدارشو نظر اکثر بازدیدکنندگان را جلب و پس از این‌که از فعالیت آن‌ها مطلع می‌شدند بیش از پیش جذب این غرفه می‌شدند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، سینا عبدالملکی مدیربازرگانی شرکت آذران وب در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار این پایگاه خبری تصریح کرد: آذران وب با سابقه حضور 16 ساله در نمایشگاه الکامپ یکی از بزرگترین تولیدکنندگان نرم افزارهای cms و crm، پورتال‌های سازمانی صد در صد بومی‌سازی شده توسط کشور خودمان در حال فعالیت است.
مدیربازرگانی شرکت آذران وب تاکید کرد: نکته ای که ما در غرفه الکامپ 2019 در شرکت آذران وب لحاظ کرده ایم بحث دیده شدن جوان ها است. در این راستا کلمه انگیزشی پولدارشو را به کار بردیم که تمام تجربیات تیم آذران وب توسط تیم فنی شرکت در اختیار افرادی که دوست دارند سریع تر به پول نزدیکتر شوند با راهکارهای شبکه های اجتماعی، بحث طراحی وب سایت و فروشگاه های نوینی که طراحی میشود بهترین راه حل ها در اختیارشان قرار داده می‌شود.

وی ادامه داد: با وجود شرایط اقتصادی که بر کشور حکم فرما است سعی داریم افراد با کمترین هزینه به حداکثر بازدهی ممکن برسند و این نکته ای است که معمولا در آذران وب لحاظ می شود و سیاست اصلی شرکت این است که با حداقل هزینه افراد به حداکثر بازدهی برسند. این امر نیز به همین علت است که شرایط اقتصادی به خصوص به کسب و کارهای نوپا فشار می آورد که بتوانند فقط بقا داشته باشند که با توجه به گسترده شدن دانش افراد در بحث اینترنت و تاثیرگذاری شبکه های اجتماعی ما راهکارهایی به افراد ارائه میکنیم که سریعتر به آن منبع درآمد برسند.

عبدالملکی درخصوص الکامپ 2019 گفت: ما تمام شرایط سخت را به عنوان فرصت نگاه میکنیم و شرایط سخت اقتصادی برای ما به فرصت خوبی تبدیل شد که شرکت های داخلی تلاش بیشتری برای رقابت کنند و این رقابت ها میتواند مفید باشد اگر در راه درست خود قرار گیرد.

مدیربازرگانی شرکت آذران وب عنوان کرد: بحث استارت آپ ها اکنون بسیار داغ است و جوان ها به این حوزه علاقه پیدا کرده اند. اما اشکالی که وجود دارد این است که ایده ها خیلی قشنگ است اما به سرمایه متصل نمی شود. الکامپ سالن هایی جداگانه در پرت ترین جای نمایشگاه برای استارت تاپ ها در نظر میگیرد. من فکر میکنم اگر در کنار شرکت های بزرگی مانند آذران وب چند غرفه به استارت آپ ها اختصاص یابد و کنار هم باشند تا صاحب سرمایه استارت آپ را ببیند این خلاء می‌تواند جبران شود./لیماحسنی


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/9985/پولدارشو-تجربیات-تیم-آذران-وب-در-الکامپ-2019
بستن   چاپ