همایش بزرگ دوچرخه‌سواری بانوان در کرمانشاه برگزار شد
شنبه 15 تير 1398 - 09:29:49
ایران مراسم نیوز: همایش بزرگ دوچرخه‌سواری بانوان روز جمعه به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر با شعار«ورزش و سلامتی بانوان» در مجموعه ورزشی کوثر مختص بانوان در کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،

در این همایش بیش از 60 نفر از بانوان ورزشکار و علاقه مند دوچرخه سواری حضور داشتند و در محیطی مختص بانوان با هم همرکاب شدند.

جلال عزیزی با تشکر از استقبال پرشور بانوان کرمانشاه برای ترویج و توسعه فرهنگ دوچرخه سواری و حمایت از هوای پاک و جامعه سالم، افزود: بانوان استان با شرکت در طرح‌ها و همایش‌های عمومی برای داشتن شهری زیبا، عاری از ترافیک و آلودگی هوا و داشتن محیط زیست مناسب با دوچرخه سواری با شعار ورزش و سلامتی بانوان را تحقق بخشیدند.

وی اظهار داشت: استقبال پرشور شهروندان در همایش‌های دوچرخه سواری، مسئولان اجرایی شهر را ترغیب خواهد کرد که برای توسعه و ترویج دوچرخه‌سواری و ساخت پیست‌های مختص دوچرخه سواری برای آقایان و بانوان در استان کرمانشاه بیشتر تلاش کنند.

عزیزی همچنین از کمیته همگانی هیأت دوچرخه سواری استان که در این مدت در زمینه ترویج فرهنگ دوچرخه سواری عمومی و برگزاری همایش‌های دوچرخه سواری بانوان گام‌های مثبتی برداشته است تشکر کرد.

رئیس هیأت دوچرخه سواری کرمانشاه در ادامه یادآور شد: استقبال خوب شهروندان از همایش‌های دوچرخه سواری، به طور یقین در استان کم نظیر است.
وی اظهار امیدواری کرد که با چنین استقبال پرشوری که از این همایش شد تلاش می‌شود همایش‌های دوچرخه سواری عمومی را پرشورتر و با امکانات بهتری در کرمانشاه برگزار کنیم.

http://iranmarasemnews.ir/fa/News/8813/همایش-بزرگ-دوچرخه‌سواری-بانوان-در-کرمانشاه-برگزار-شد
بستن   چاپ