نمایشگاهی برای "سوغات حجاج" برپا می‌شود
جمعه 7 تير 1398 - 12:39:57
ایران مراسم نیوز: مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه از برپایی اولین نمایشگاه "سوغات حجاج" ویژه زائرین حج تمتع سال 98 استان کرمانشاه خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، حامد دارابی با اعلام این خبر عنوان کرد: این نمایشگاه که برای اولین بار در استان برگزار خواهد شد با پیشنهاد حج و زیارت و با همکاری سازمان صمت و شرکت بین المللی نمایشگاه های استان برگزار می شود.

وی افزود: در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری مبنی بر نامگذاری سال "رونق تولید" و به منظور جلوگیری از خروج ارز از کشور و رونق تولیدات ملی، این نمایشگاه از روز 10 تا 13 تیر در "سالن زاگرس" نمایشگاه های بین المللی استان واقع در انتهای پارک شاهد برگزار می شود.

مدیرحج و زیارت استان کرمانشاه تصریح کرد: در این نمایشگاه سوغات ویژه حجاج نظیر پوشاک، پارچه و منسوجات، خشکبار و ... با تخفیفات ویژه توسط تولیدکنندگان داخلی ارائه خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد، با برگزاری این نمایشگاه، حجاج کرمانشاه و استانهای همجوار نسبت به خرید سوغات مورد نیاز خود اقدام و با کوله باری سبک در ایام حج فقط به انجام مناسک و معنویات حوزه حج بپردازند.

دارابی افزود: نمایشگاه ویژه "هفته حج" نیز همزمان با این رویداد و در همان مکان دایر خواهد بود.

امسال هزار زائر از استان کرمانشاه در قالب هفت کاروان شامل سه کاروان اهل سنت و چهار کاروان اهل تشیع به حج تمتع مشرف خواهند شد.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/8759/نمایشگاهی-برای-سوغات-حجاج-برپا-می‌شود
بستن   چاپ