به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، سامانه حضور و غیاب آنلاین دینگ، سامانه ای برای سهولت مدیران و کارکنان کسب و کارها سامانه حضور و غیاب آنلاین دینگ
دینگ چگونه کار می کند ؟
مدیر سامانه با نصب و فعال سازی اپلیکیشن دینگ در گوشی هوشمند خود، کلیه کارکنان را در سامانه تعریف می نماید. سپس کارکنان از طریق نصب و فعال سازی اپلیکیشن در گوشی هوشمندشان می توانند حضور و غیاب خود را فقط در مجاورت دستگاه حضور و غیاب دینگ ثبت نموده و از امکانات سامانه استفاده نمایند.
مدیریت کسب و کار بدون حضور در محل کار می تواند به صورت آنلاین بر ورود و خروج کارکنان نظارت داشته و گزارش های حضور و غیاب آن ها را مشاهده نماید.
مدیر سامانه می تواند با انتخاب حالت پیشرفته اپلیکیشن برای کارکنان شیفت های کاری با ساعات کاری متفاوت در هفته تعریف نماید.
چرا از دینگ استفاده کنیم؟
بسیاری از کسب و کارها به طور سالیانه ضررهای (مالی و غیرمالی) هنگفتی را بابت غیر منظم بودن رفت و آمد پرسنل خود متقبل می شوند.
با استفاده از این سیستم به کارکنان آموزش قانون مندی و وقت شناسی می دهید. مشخص می کنید که نظم دارای اهمیت است و کار کردن طبق یک روال اداری برای کسب و کار شما بسیار مهم است.
کارکنان با در اختیار داشتن آخرین وضعیت کارکرد خود در هر لحظه اطمینان بیشتری به عملکرد کسب و کار شما خواهند نمود.
سامانه حضور و غیاب دینگ فرصتی در اختیار مدیران قرار خواهد داد تا بتوانند ضمن بهینه کردن عملیات ورود و خروج کارکنان به صورت سیستماتیک، کارایی و بهره وری کسب و کار را تا حد قابل توجهی نسبت به وضعیت جاری بهبود بخشند.
همیشه بر همه چیز کنترل داشته باشید
شما می توانید با خرید سامانه (دستگاه حضور و غیاب دینگ + اپلیکیشن دینگ) از وضعیت حضور و غیاب کارکنان خود در هر لحظه و هر کجا مطلع شوید و به کسب و کار خود نظم ببخشید.
در سامانه حضور و غیاب دینگ کلیه عملیات مربوط به ورود و خروج کارکنان، مرخصی ها، ماموریت ها، اضافهکاری، شیفت ها، تقویمکاری و کارکرد کارکنان ثبت شده و قابل بازیابی است.
دینگ در چند ثانیه !
- اتصال دستگاه دینگ به برق
- نصب اپلیکیشن روی گوشی مدیر و کارمندان
- قرار گرفتن گوشی تلفن کارمند در نزدیکی دستگاه
- اپلیکیشن کارمند : “ورود شما ثبت شد”
- اپلیکیشن مدیر : “کارمند شما وارد شد”
جهت سفارش تماس بگیرید.
75213-021