معرفی آخرین دستاوردهای حوزه تولیدمثل
يکشنبه 25 فروردين 1398 - 11:25:00

ایران مراسم نیوز: سومین کنگره علمی ژنتیک تولیدمثل، 30 فروردین ماه تا اول اردیبهشت ماه 1398 در سالن دکتر جوادی بیمارستان شهید صدوقی یزد برگزار می شود.
گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، علی محمد عبدلی، دبیر برگزاری این کنگره با اشاره به استقبال بسیار خوب از این کنگره و ثبت‌نام علاقه‌مندانی از کشورهای مختلف گفت: بالغ بر 364 مقاله به دبیرخانه کنگره طب تولیدمثل و کنگره ژنتیک تولیدمثل رسید که در مجموع 16 مقاله به عنوان مقالات برتر برگزیده شد که علاوه بر ارائه در قالب سخنرانی، از جوایز نقدی ارزنده نیز بهره‌مند می شود
دبیر برگزاری این جشنواره افزود: در مجموع 41 مقاله برای ارائه در قالب سخنرانی پذیرفته شده و 182 مورد نیز در قالب پوستر ارائه می شود.
عبدلی همچنین از برگزاری کارگاه‌های آموزشی با امتیاز بازآموزی خبر داد و افزود: پیش‌بینی می‌شود بر اساس ثبت نام صورت گرفته، بیش از 500 نفر از سراسر کشور در این همایش حضور پیدا کنند که حدود 300 نفر آنها مهمانان خارج از استان هستند.
وی همچنین از حضور چهره‌های شاخص علمی و برجسته جهان در حوزه طب تولیدمثل در این کنگره خبر داد و گفت: 12 چهره شاخص از 9 کشور جهان در این همایش حضور دارند و علاوه بر سخنرانی برخی از آنها، کارگاه‌های آموزشی با حضور این اساتید برجسته برگزار می شود.
عبدلی همچنین از برگزاری نمایشگاهی در جوار مکان برگزاری این کنگره خبر داد و افزود: در این نمایشگاه جدیدترین داروها و تجهیزات حوزه طب تولیدمثل در معرض عرضه قرار می گیرد.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/5658/معرفی-آخرین-دستاوردهای-حوزه-تولیدمثل
بستن   چاپ