یسنا همایش؛ مجری و کارگزار برگزاری چهاردهمین همایش ملی نخبگان شد
شنبه 7 مهر 1403 - 00:36:01
ایران مراسم نیوز:
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، شرکت فراروش یسنا با نام تجاری یسنا همایش فعالیت حرفه­اى خود در صنعت برگزارى همایش­ و رویدادها را از مهر ماه سال 1391 با دریافت مجوز و پروانه فعالیت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامى شروع نمود و تا کنون با اجرای موفق بیش از یکصد رویداد و پروژه ملى و بین­المللی در زمره یکى از موفق­ترین مشاوران و مجریان این صنعت مشغول به فعالیت مى­باشد.

به انتخاب بنیاد ملی نخبگان این شرکت عهده دار برگزاری چهاردهمین همایش ملی نخبگان خواهد بود و ظرفیت­ها و توانمندیهای این شرکت در مواردی همچون حضور در جلسات هماهنگی و همفکری با ارکان اجرایی رویداد، همفکری و مشارکت در طراحی ساختار و تهیه برنامه زمانبندی فعالیت­ها، شناسایی، مذاکره، سفارش خدمات و نظارت بر حُسن اجرای کار پیمانکاران، تدوین، نظارت و اجرای برنامه­های دبیرخانه، تبلیغات، روابط عمومی و رسانه، برنامه­ریزی، سازماندهی، آماده­سازی، پشتیبانی، هماهنگی، یکپارچه­سازی و اجرای صفر تا صد فرایندها و فعالیت­های عملیاتی تفویض شده رویداد از سوی بنیاد ملی نخبگان ­و سایر امور پیش بینی نشده ای که قبل، حین و بعد از اجرای همایش اعلان خواهد شد؛ بخش قابل توجهی از خدمات این شرکت در چهاردهمین همایش ملی نخبگان می­باشد.

در این همایش دو روزه که در تاریخ های 10 و 11 مهر ماه 1403 در محل سالن اجلاس سران برگزار می­گردد، در روز نخست همایش نخبگان منتخب میزبان ریاست محترم جمهور خواهند بود و در روز دوم به دیدار مقام معظم رهبری خواهند رفت.

همچنین بنیاد ملی نخبگان به منظور رفاه حال شرکت کنندگان تسهیلاتی نظیر اسکان و بازدید از اماکن علمی و فرهنگی در نظر گرفته است.

تمامی سازمان­ها، شرکت‌ها و موسساتی که قصد برون سپاری همایش و رویدادهای خود را داشته باشند می‌توانند درخواست خود را از طریق  فرم درخواست استعلام  ارسال نمایند.

یسنا همایش به عنوان نخستین شرکت فناور در صنعت رویداد، ارایه دهنده راهکارهای خلاق، اثرگذار و هوشمندانه است. مهمترین فعالیت­های این شرکت، مشاوره، طراحی، برنامه­ریزی، سازماندهی، نظارت و اجرای همایش، کنفرانس، سمینار، کنگره، سمپوزیوم، جشنواره، نمایشگاه، ایونت مارکتینگ، بوت­کمپ آموزشی، ورکشاپ، وبینار، مراسم رونمایی، کنفرانس خبری، مجامع سالانه شرکتی و رویدادهای سازمانی است.

این شرکت در طول مدت فعالیت بیش از 12 ساله خود برای صنایع و حوزه های مختلفی نظیر؛ فولاد، شبکه بانکی، پتروشیمی، بلاکچین، کارآفرینی، بهداشت و درمان، علمی و آموزشی، صادرات و واردات همایش و پروژه­های مرتبط با رویداد اجرا نموده است.

جهت ارتباط با روابط عمومی میتوانید با شماره های 09100013704 و 02144365808 تماس حاصل فرمایید.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/27974/یسنا-همایش؛-مجری-و-کارگزار-برگزاری-چهاردهمین-همایش-ملی-نخبگان-شد
بستن   چاپ