افتتاح پایگاه مقاومت بسیج در نمایشگاه بین‌المللی شهرآفتاب
شنبه 20 دي 1399 - 11:22:50

ایران مراسم نیوز: پایگاه مقاومت بسیج سردار عارف فتاحی نمایشگاه بین‌المللی شهرآفتاب با حضور مجتبی حافظ ملکی جانشین سازمان بسیج، ابوالفضل میرزایی فرمانده حوزه بسیج مالی، منابع انسانی و برنامه‌ریزی شهرداری تهران و محمدرئوف قادری مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهرآفتاب افتتاح شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، محمدرئوف قادری با اشاره به فدارکاری‌های صورت گرفته توسط بسیج در تمامی عرصه‌ها اظهارکرد: بسیج و روحیه بسیجی نه تنها در ایران بلکه در تمامی جهان می‌تواند منشا خیر و برکت برای همه انسان‌ها باشد و چه بسا برخی کشورها از سازمان بسیج ما الگو برداری کرده و سازمان‌ها و تشکلهایی مانند بسیج را برای خدمات رسانی به مردم تشکیل داده‌اند.
مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهرآفتاب با اشاره به اینکه بسیج یگانی اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و خدمات رسانی است بیان کرد: ویژگیهای روحیه بسیج به گونه‌ای است که با بسیج همه گانی در تمامی حوزه‌ها در خدمت و کمک مردم قرار بگیرد. بسیج یک روز در لباس رزمندگی در جبهه‌های دفاع مقدس و یک روز در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و خدمات رسانی به کمک مردم می‌شتابد و حضور پر ثمری دارد.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/26531/افتتاح-پایگاه-مقاومت-بسیج-در-نمایشگاه-بین‌المللی-شهرآفتاب
بستن   چاپ