ایران مراسم نیوز: معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران پژوهش و تحقیق را مبنای تصمیمسازی و تصمیمگیری دانست و گفت: لازم است کمیتۀ پژوهش سازمان با توجه به نیازها و موضوعات پژوهشی اعلام شده در حوزۀ تجارت خارجی کشور، با تشکیل اتاق فکر، زمینۀ استخراج و تبیین اولویتهای پژوهشی این حوزه را با بهرهگیری توانمندیهای دانشگاهی و درونسازمانی فراهم آورد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، حمید زادبوم، با اشاره به لزوم سیاستگذاری و انجام پروژههای تحقیقاتی در حوزههای کالایی، کشوری، رایزنان بازرگانی، ارز، ضمانت صادرات، صادرات خدمات و مسائل مرتبط در این زمینه، از همکاران سازمان توسعه تجارت ایران خواست با اشتراکگذاری تجربیات و دانش خود در قالب پژوهش و تحقیق در این مسیر گام بردارند.
وی عنوان کرد: تقدیر و تشویق همکاران پژوهشگر سازمان و اطلاعرسانی و انتشار پژوهشهای انجامشده با هدف مساعدت به جامعه صادرکنندگان به نهادینه کردن و توسعۀ فرهنگ پژوهش کمک خواهد کرد.
http://iranmarasemnews.ir/fa/News/25987/تشکیل-اتاق-فکر،-گام-مهم-در-تبیین-اولویتهای-پژوهشی-تجارت-خارجی