موانع صادرات و تجارت با کشورهای همسایه شمالی برطرف شود
پنجشنبه 29 آبان 1399 - 09:47:32

ایران مراسم نیوز:  مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی: نوآوری در صنعت ساختمانی و صنایع وابسته به لحاظ کیفی سازی و تنوع تولیدات یک ضرورت غیر قابل انکار است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،بهمن حسین زاده افزود:وزارت صنعت، معدن و تجارت در یک رویکرد جامع برای توسعه صنعتی کشور و تثبیت بازارهای صادراتی، ارتقای بهره وری در بخش‌های مختلف صنعتی را همسو با ظرفیت‌های صادراتی کشورهای همسایه را مورد توجه و در دستور کار قرار داده است.
مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی ادامه داد: با انتقال دانش فنی در بخش‌های مختلف تولید و با تکیه بر توان شرکت‌های فناور داخلی و همچنین ارائه مناسب آخرین محصولات در قالب ظرفیت‌های نمایشگاهی کشور، می‌توانیم همکارهای مشارکتی و البته سازنده‌ای با کشورهای همسایه، به ویژه کشورهای همسایه شمالی و CIS با زیرساخت‌های صادراتی بنادر و گمرکات داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه 350 شغل و رسته شغلی به صنعت ساختمان وابسته است، اضافه کرد: تقویت تولیدات داخلی و نوآوری‌های موجود در این صنعت و تسهیل در مسیر توسعه بازارها و تعاملات تجاری با سایر کشورها یک امر ضروری است.

حسین زاده با تاکید بر کاهش هزینه‌ها، اقتصادی بودن تولید و جلوگیری از افزایش قیمت تولیدات صنایع ساختمانی، تصریح کرد: باید موانع و چالش‌های پیش روی صادرات و تجارت استان گلستان با کشورهای همسایه شمالی، آسیای میانه و آوراسیا
باید برطرف شود تا شاهد روند صعودی صادرات و گشایش‌های جدید تجاری باشیم.
شایان ذکر است؛ هجدمین نمایشگاه صنعت ساختمان استان گلستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از 27 آبان ماه به مدت چهار روز از ساعت 12 الی 18 دایر است.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/25329/موانع-صادرات-و-تجارت-با-کشورهای-همسایه-شمالی-برطرف-شود
بستن   چاپ