57طرح از هشترود در نمایشگاه ربع رشیدی ثبت‌نام کرده‌اند
دوشنبه 26 آبان 1399 - 10:07:48

ایران مراسم نیوز: امین امینیان  در جلسه ای که به همین عنوان برگزار شد افزود: از تعداد طرح هایی که ثبت نام کرده اند  56 مورد ایده و یک مورد هم در زمینه تجاری سازی محصول است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،وی گفت: سال گذشته این شهرستان با 143 طرح در نمایشگاه، رتبه چهارم از نظر تعداد طرح را در اختیار داشت که امیدوارم تا زمان برپایی نمایشگاه، رکورد سال گذشته را بشکنیم.
امینیان افزود: افراد می‌توانند ایده‌های خود را در بخش های مختلف از جمله در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و غیره برای ارایه به این نمایشگاه مطرح کنند تا حضور شهرستان در این نمایشگاه پررنگ تر شود.

امینیان با بیان اینکه نمایشگاه ربع رشیدی فرصتی جهت تجاری سازی ایده های نو و طرح های فناورانه است افزود: دانشگاه ها و مراکز رشد و نو آوری باید با پیوند خود با صنعت را بیشتر کنند تا شاهد رشد همه جانبه جامعه باشیم.
وی گفت: متاسفانه مرکز نو آوری هشترود چندین سال است که افتتاح شده اما متاسفانه کار چندانی انجام نداده است که امیدواریم از این وضعیت خارج شود. وی در مورد برگزاری نمایشگاه ربع رشیدی گفت: امسال این نمایشگاه به صورت مجازی از 22 تا 28 آذر ماه برگزار خواهد شد و امکان ثبت نام به شکل مجازی و طراحی غرفه به صورت سه بعدی و بازدید متخصصان، فناوران و عموم مردم فراهم شده است.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/25256/57طرح-از-هشترود-در-نمایشگاه-ربع-رشیدی-ثبت‌نام-کرده‌اند
بستن   چاپ