چهار دهه حضور پر رنگ برند محبوب بیژن در بازار صنایع غذایی ایران
سه شنبه 15 مهر 1399 - 08:01:21

ایران مراسم نیوز:  مدیر فروش شرکت بیژن مطرح کرد: چهار دهه حضور پر رنگ برند محبوب بیژن در بازار صنایع غذایی ایران.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،جواد شهبازی گفت:قدمت محصولات غذایی بیژن به سال 1348 بازمی گردد، نزدیک چهاردهه فعالیت در صنعت موادغدایی کشور این برند را تبدیل به یکی از مهمترین شرکت های حاضر در صنعت مواد غذایی ایران کرده است، صنایع غذایی بیژن در تلاش است تا در آینده‌ای نزدیک به جایگاه بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین شرکت صنایع غذایی کشور تبدیل شود و با توسعه روزافزون خود در بخش‌های مختلف، به بیش از 10هزار پرسنل نائل گردد.

شرکت بیژن در نمایشگاه بیست و هفتم ایران آگروفود مشارکت کرده است به این مناسب با آقای جواد شهبازی مدیر فروش توانمند شرکت بیژن به گفتگو نشسته ایم که می خوانید: 

اکثرا شرکت بیژن را با انواع سس آن می شناسند، لطفا بفرمایید چه محصولاتی در سبد کالایی  این شرکت تولید می‌شود؟

هولدینگ بیژن انواع سس و محصولات غذایی مانند، رب، خیارشور، سرکه تن ماهی، و انواع محصولات کنسروی را تولید می کند.

بیژن در زمینه اشتغالزایی چه اقداماتی انجام داده است؟

نگاه محوری شرکت ما ایجاد اشتغال برای جوانان کشورمان است در حال حاضر حدود 1200 نفر پرسنل در مجموعه ما فعالیت می کنند و در شرایط کنونی اقتصاد، کمک خوبی به بحث اشتغال می کند.

شرکت بیژن صادرات دارد؟

در حال حاضر محصولات شرکت ما به  12 کشور از جمله آلمان، کانادا، استرالیا، امارت متحده عربی ، بحرین ، عراق،  افغانستان، مالزی ،عمان، قطر، ونزوئلا، لبنان ، روسیه و جمهوری آذربایجان صادر می شود که نقش مهمی در ارز آوری به داخل کشور دارد.

هدف شرکت بیژن از حضور در نمایشگاه بیست و هفتم آگروفود چیست؟

نمایشگاه آگروفود فرصت خوبی برای برقراری ارتباط با مشتریان جدید، تجدید دیدار با مشتریان قدیمی، معرفی محصولات متنوع شرکت بیژن به بازدیدکنندگان است.

چه انتظاری از دولت و ارگان های مرتبط در جهت حمایت از تولید دارید؟

از مسئولین اجرایی کشور در نهادهای گوناگون انتظار داریم تا کار افرینان را در حرکت دادن چرخ های اقتصاد کشور و اشتغال زایی همراهی نمایند و اقدامات عملی در این خصوص ارائه دهند. لازم است تا مدیران ارشد کشور با نگاهی نو به عرصه تولید، سیاست های یکپارچه ای را برای این مراکز اشتغال زایی تدوین نمایند تا تولید کننده در حین اجرای مأموریت خود با موارد متعدد تناقض بین ارگان ها و نهادهای دولتی از جمله بانک ها ، گمرک، تأمین اجتماعی و دارایی و … مواجه نگردد.

 


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/24476/چهار-دهه-حضور-پر-رنگ-برند-محبوب-بیژن-در-بازار-صنایع-غذایی-ایران
بستن   چاپ