ایران مراسم نیوز: دومین کنفرانس آنلاین بازاریابی محتوایی ایران پنجشنبه 30 مرداد ساعت 10 صبح برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،تا چشم کار میکند محتواست! رسانههای جمعی، شبکههای اجتماعی، وب، مطبوعات و خلاصه هر جا که گوشی برای شنیدن باشد و چشمی برای دیدن.
خودِ محتوا موضوع جدیدی نیست؛ اولین سنگنوشتههای انسان اولیه بر دیواره غارها هم محتوا به حساب میآمدند؛ اما استفاده از محتوا به عنوان ابزار بازاریابی موضوعیست که در سالهای اخیر باب شده و متاسفانه تنها توسط تعداد کمی از برندها به درستی استفاده میشود؛ و ما به عنوان فعالان اکوسیستم محتوا دست به «کار» شدهایم تا کاری کنیم.
قرار است در رویدادی بزرگ، پای تحول محتوای کشور بایستیم و قصه بزرگان این حوزه را بشنویم.
آنچه گذشت!
اولین کنفرانس در اسفندماه 97 برگزار شد. در این رویداد بزرگ 250 نفر شرکتکننده حضوری از بزرگان، متخصصان و علاقهمندان به حوزه محتوا گرد هم آمدند تا برای اولین بار در ایران، کنفرانسی تخصصی در حوزه بازاریابی محتوایی تشکیل شود.
سخنرانها از بین کسانی انتخاب شدند که اولا حرفی نو داشته باشند، ثانیا سکان محتوای بزرگترین برندهای کشور را در دست داشته باشند. با همین نقطهنظر، سخنرانهایی از دیجیکالا، علیبابا، کاله، اسنپ، نویسش، اخبار رسمی، ویرگول، همشهری داستان و... دعوت شدند و داستان شخصیشان با محتوا را گفتند.
داستان شکلگیری دومین کنفرانس (پخش زنده آنلاین، در سراسر ایران)
شیوع کرونا از اسفند 98 مانع بزرگی برای برگزاری رویدادهای حضوری شد، اما دریچه جدیدی به نام «تجربه آنلاین» را به روی همه باز کرد.
کنفرانس بازاریابی محتوایی با کمک گرفتن از نعمت تکنولوژی، تصمیم به برگزاری دومین رویداد به صورت آنلاین کرده تا تجربهای نوین، اثربخش و از همه مهمتر خلاق برای شرکتکنندگان فراهم شود.
تکتک لحظات این کنفرانس، که در بستر سراسری اینترنت و به صورت زنده استریم میشود، به گونهای طراحی شدهاند تا تجربهای شایسته برای شرکتکنندگان رقم بخورد؛ تجربهای که پیش از این امکانپذیر نبود.
دومین کنفرانس فرق میکند!
حالا به لطف ابزارهای دیجیتال میتوانید در منزل بنشینید، دستی به جام باده و دستی به زلف یار، همزمان در دومین کنفرانس بازاریابی محتوایی هم حضور داشته باشید. دیگر محدودیتی از بابت تعداد شرکتکنندگان نداریم و شرمنده کسی نمیشویم!
از همه مهمتر، یک قدم به عدالت آموزشی نزدیکتر شدهایم. هیچ فرقی نمیکند از کدام شهر ایران (و حتی جهان) شرکت میکنید؛ این تجربه خلاق برای همه یکسان و البته کمنظیر خواهد بود.
این یک وبینار نیست!
تفاوت کنفرانس آنلاین و وبینار از زمین تا آسمان است. مگر میشود چای دمی آتشی در فنجان کمرباریکِ قندپهلو را با چای کیسهای در لیوان یک بار مصرف مقایسه کرد؟
قرار نیست یک نفر با کلۀ گنده جلوی دوربین بنشیند و شما هم آن طرف دوربین خمیازه بکشید. داستان این کنفرانس فرق میکند. قرار است در یک بستر حرفهای، شاهد قصه شخصی سخنرانها و پنلیستهایی باشیم که سالهاست پای کیفیت محتوای کشور ایستادهاند و برای بهبود آن تلاش میکنند.
همچنین پنلی با موضوع جذاب «تعرفه تولید محتوا» در میانه کنفرانس داریم و قرار است برای اولین بار در یک رویداد رسمی، درباره این موضوع غیررسمی (!) بحث و تبادل نظر کنیم.
http://iranmarasemnews.ir/fa/News/23578/دومین-کنفرانس-آنلاین-بازاریابی-محتوایی-ایران