ایران مراسم نیوز: طرح فاصله گذاری اجتماعی که یکی از اقدامات پیشگیری از ابتلا به ویروس «کرونا» محسوب میشود، چندی است در لوگوی کمپانیهای مختلف نیز به چشم میخورد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، کمپانیهای خودروسازی و محصولات غذایی مشهور در روزهای اخیر اقدام به تغییر موقت لوگوی خود با محوریت «فاصله گذاری اجتماعی» کردهاند. شرکت خودروسازی «ساپیا» نیز اخیرا لوگوی خود را با ایجاد فاصله تغییر داد. روزنامه همشهری نیز با اقدام مشابهی نخستین شماره کاغذی سال جدید خود را به دکههای روزنامهفروشی روانه کرد.
کمپانی فستفود «مکدونالد» از جمله نخستین کمپانیهایی بود که با انتشار تصویری از لوگوی این کمپانی درحالی که قوسهای طلایی آن با فاصله از یکدیگر قرار داده شده بودند، به این موضوع واکنش نشان داد.
کمپانیهای اتوموبیل سازی «آئودی»، «فولکس واگن» و «مرسدس بنز» نیز از پیشگامان تغییر لوگو بودند.
کمپانی محصولات ورزشی «نایکی» نیز با به راه انداختن کمپینی از مردم خواست تا درخانه بمانند.
چندی پیش بنر تبلیغاتی از «کوکا کولا» در میدان «تایم» واقع در «نیویوک» نصب شده بود که حروف لوگوی «کوکا کولا» را با فاصله از یکدیگر به تصویر میکشید و به همراه جملهای از مردم خواسته بود تا فاصله خود با یکدیگر را رعایت کنند.